Bekijk volle/desktop versie : Vraagje van een getrouwde man aan getrouwde vrouwen



23-05-2015, 03:29
Komen jullie op seksueel gebied ook tekort? Ik denk dat er veel vrouwen dit met een ja kunnen beantwoorden.
Meer dan men denkt. Het kan ook prive als je het niet hier durft.

23-05-2015, 03:40


Bespreek dit aub met je vrouw op een rustige manier. Samen kunnen jullie hier uitkomen en eventueel meer seks hebben. Daarnaast garandeer ik jou dat als de meerderheid alsnog heeft gereageerd dat de topic zal eindigen in een ruzie... zoals altijd.

23-05-2015, 09:35

Citaat door xabi_alonso1:
Komen jullie op seksueel gebied ook tekort? Ik denk dat er veel vrouwen dit met een ja kunnen beantwoorden.
Meer dan men denkt. Het kan ook prive als je het niet hier durft.
als jij een probleem hebt om je vrouw te geven wat ze wil dat ze heel wat tekort komt wat jij niet kan geven dan moet je het oplossen met haar en niet hier vrouwen lastig valen.
Want elke vrouw heeft al genoeg als ze met haar man rollebolt zonder te klaar te komen, omdat het een heel aparte wezens zijn dan ons mannen oen
met je one Minet boy, en denkt dat ie machine is ga azwijn

23-05-2015, 09:56

Citaat door xabi_alonso1:
Komen jullie op seksueel gebied ook tekort? Ik denk dat er veel vrouwen dit met een ja kunnen beantwoorden.
Meer dan men denkt. Het kan ook prive als je het niet hier durft.
Heb nooit begrepen waarom mensen die getrouwd zijn niet communiceren.
Bespreek dit met je vrouw,het is ongepast om dit te vragen aan anderen.

23-05-2015, 10:03


Jullie zijn zo heerlijk naief en goedgelovig. Hij is niet getrouwd, maar zegt dit wel te zijn om op een onopvallende wijze naar de slaapkamerverhalen van getrouwde vrouwen te vragen en zijn eigen services aan te bieden.

23-05-2015, 11:13

Citaat door Misere:
Jullie zijn zo heerlijk naief en goedgelovig. Hij is niet getrouwd, maar zegt dit wel te zijn om op een onopvallende wijze naar de slaapkamerverhalen van getrouwde vrouwen te vragen en zijn eigen services aan te bieden.
Hahaha mooie theorie. Ben je er zelf een keer in getrapt?
Maar zonder gekheid, ben echt getrouwd.

23-05-2015, 12:42
Waarom zou jij dit willen weten of vrouwen tekortkomen?
Je stelt de verkeerde vraag.
Zoals jij aangeeft dat mannen tekort komen zal dit ook wel bij de vrouwen voorkomen.
Simple as that.
Ga naar je vrouw toe en maak maar dat zij niks tekort komt ipv te vragen naar zaken die jou niet aangaan.

't is toch vanzelfsprekend vrouw, man kifkif.