Bekijk volle/desktop versie : Fajah Lourens gelooft niets van aanslag Parijs



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

21-05-2015, 21:24
Fajah Lourens gelooft niets van aanslag Parijs
van onze redactie



Fajah Lourens heeft een opmerkelijke uitspraak gedaan over 9/11 en de aanslag in Parijs. De voormalig GTST-actrice gelooft in een complottheorie.

"Eerlijk gezegd zou het mij niet verbazen als Amerika 9/11 zelf heeft geënsceneerd om een reden te hebben Irak binnen te vallen. Net als die aanslag begin januari in Parijs, ik weet het niet hoor, maar ik vind het een sterk verhaal", zegt Fajah in LINDA.

De actrice/dj vindt het maar vreemd dat een van de terroristen zijn rijbewijs liet slingeren in de vluchtauto. "Misschien ben ik te veel van de conspiracy-theorieën, maar als ik ergens bang voor ben is dat voor alle halve waarheden die wij klakkeloos slikken."

Fajah zegt zich geen zorgen te maken over een aanslag in ons land. Ze vergelijkt het met een relatie: "Bang zijn voor een aanslag is zoiets als je tien jaar lang ongerust maken dat je vriend vreemdgaat en er dan achter komen dat-ie al die tijd trouw is geweest."


http://www.telegraaf.nl/prive/24067928/__Fajah_gelooft_aanslag_niet__.html

21-05-2015, 21:26


die durft

kon wel eens nadelig zijn voor haar carriere in dit "VRIJE WESTEN" waar enige mening een mening is als je GEEN mening hebt of HUN mening hebt
maar owee als je tegen HUN mening bent want dan ben je de VIJAND !

21-05-2015, 21:26
Fajah staat ook niet bekend als een van de slimste.

21-05-2015, 21:29

Citaat door Svengali:
Fajah staat ook niet bekend als een van de slimste.
wie staat wel bekend als de slimste ?

President Bush ?


of Geert Wilders met zijn vmbo diploma ?



ik noem maar wat mensen die die gedragen worden door miljoenen volgelingen

21-05-2015, 21:34



Citaat door Peej:
Fajah wie?
ja er is ook nog een ander leven buiten hele dag M.nl in de gaten houden en WikePedias afstruinen om je gelijk te halen

21-05-2015, 21:35
zij is wel teringlekker dus ze mag dom zijn

21-05-2015, 21:37
er is onlangs een nieuwe wet die burgers van hun rechten stript aangenomen in frankrijk nav die zogenaamde aanslagen

tuurlijk zijn die aanslagen in scene gezet

21-05-2015, 21:38

Citaat door Trolololo:
zij is wel teringlekker dus ze mag dom zijn
Ik vind dat zij president van NL moet worden

als Bush junior die zelfstandig zijn kontgat niet kon vinden en via allerlei tekeningen op zijn toilet pas zijn kont kon vegen omdat hij het niet kon onthouden

dan is Fajah een Einstein onder de Politici van wereld omvang


Na die harry potter van Balkenezel
en deze niet-uit-de-kast-willen-komen-homo Mark Trutte

is Fajah zeker competent genoeg

21-05-2015, 22:27
wijze vrijgevochten vrouw die voor zich zelf durft na te denken

21-05-2015, 22:31

Citaat door GT4:
Ik zou haar best doen
jij zou zelfs de hond van je alcoholische buurvrouw doen

21-05-2015, 22:33

Citaat door Almagrebi37:
Fajah Lourens gelooft niets van aanslag Parijs
van onze redactie



Fajah Lourens heeft een opmerkelijke uitspraak gedaan over 9/11 en de aanslag in Parijs. De voormalig GTST-actrice gelooft in een complottheorie.

"Eerlijk gezegd zou het mij niet verbazen als Amerika 9/11 zelf heeft geënsceneerd om een reden te hebben Irak binnen te vallen. Net als die aanslag begin januari in Parijs, ik weet het niet hoor, maar ik vind het een sterk verhaal", zegt Fajah in LINDA.

De actrice/dj vindt het maar vreemd dat een van de terroristen zijn rijbewijs liet slingeren in de vluchtauto. "Misschien ben ik te veel van de conspiracy-theorieën, maar als ik ergens bang voor ben is dat voor alle halve waarheden die wij klakkeloos slikken."

Fajah zegt zich geen zorgen te maken over een aanslag in ons land. Ze vergelijkt het met een relatie: "Bang zijn voor een aanslag is zoiets als je tien jaar lang ongerust maken dat je vriend vreemdgaat en er dan achter komen dat-ie al die tijd trouw is geweest."


http://www.telegraaf.nl/prive/24067928/__Fajah_gelooft_aanslag_niet__.html
Zeer aannemelijk aangezien de VS heeft willens en wetens gelogen over de aanleiding van de Irak oorlog. Ze wisten destijds dat Saddam geen massavernietigingswapens in zijn bezit had. Dat weerhield de VS niet om te liegen op de welbekende VN presentatieavond.

21-05-2015, 22:34

Citaat door Svengali:
Fajah staat ook niet bekend als een van de slimste.
Nee jij wel dan die alles aanneemt van de media

21-05-2015, 22:38


De Hollanders zelf weten dat Fajah gelijk heeft..alleen zullen ze het niet allemaal toegeven.

21-05-2015, 22:41

Citaat door LiquidBastard:
En dat komend van een Joodse slangentong.

21-05-2015, 22:43
recente lezing in TU DELFT !

[video=youtube;nu2QqxpYcvA]http://www.youtube.com/watch?v=nu2QqxpYcvA#t=101[/video]

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6