Bekijk volle/desktop versie : douchen ( ruwe was handje)



Pagina's : [1] 2

21-05-2015, 21:23
salaamm.

ik heb even een vraagje
als ik naar een stoombad ga en ruwe washandje gebruik. haal k dode huidcellen weg.
maar als ik thuis gewoon ruwe washandje gebruik krijg ik geen dode huidscellen weg?


heeft er iemand tips om dode huiscellen weg te krijgen?

en welke lichaamsscrub gebruiken julie en heeft ook goede resultaat?

21-05-2015, 21:43


Mengsel maken van sabon beldi en henna. Goed insmeren ongeveer 5min laten afspoelen en scrubben.

21-05-2015, 21:50
bedankt voor je reactie!

uppp

21-05-2015, 22:01
heerlijk na het scrubben

21-05-2015, 22:02


Henna op je hele lichaam? Ik zou dat niet doen.

Het gaat om de combinatie van stomen en sabon beldi. Dus zorg voor een badkamer vol stoom.

21-05-2015, 22:06
5 minuutjes onder de douche staan, vervolgens alleen de hete kraan aan laten, badkamer goed heet laten worden en dan scrubben.

21-05-2015, 22:09

Citaat door ILoveMySon:
Henna op je hele lichaam? Ik zou dat niet doen.

Het gaat om de combinatie van stomen en sabon beldi. Dus zorg voor een badkamer vol stoom.
Sorry maar waarom zou je geen henna op je hele lichaam doen??
Ik zeg het niet zomaar. Ik heb jarenlang ervaring mee! Wat is jouw ervaring?

21-05-2015, 22:21

Citaat door MamaVanM:
Sorry maar waarom zou je geen henna op je hele lichaam doen??
Ik zeg het niet zomaar. Ik heb jarenlang ervaring mee! Wat is jouw ervaring?
Waarom reageer je zo aangevallen? Kun je niet tegen andermans mening? Doe eens normaal.

21-05-2015, 22:27

Citaat door MamaVanM:
Sorry maar waarom zou je geen henna op je hele lichaam doen??
Ik zeg het niet zomaar. Ik heb jarenlang ervaring mee! Wat is jouw ervaring?
Vertel eens jouw ervaring. Ben wel benieuwd ernaar.

21-05-2015, 22:27

Citaat door ILoveMySon:
Waarom reageer je zo aangevallen? Kun je niet tegen andermans mening? Doe eens normaal.
Ik vroeg heb je ervaring. Omdat het soms erg is hoe het hier aan toe gaat. Het was netjes geweest als je even gevraagd had hoe en wat, dan had ik je de bekende voordelen van henna voor de huid en mijn ervaring haarfijn uitgelegd. Jij komt zomaar met ik zou het niet doen. Totaal niet netjes, alsof ik hier ts een tip zou geven die ik uit mijn duim zuig.

Dus waarom geen henna over je lichaam, heb je ervaring mee. Want kom op wat heeft ze aan een mening.

21-05-2015, 22:28
Als je naar Wibra gaat ze hebben scrub washandjes lijk een handschoen ik gebruik die.

21-05-2015, 22:30

Citaat door Jst_s:
Vertel eens jouw ervaring. Ben wel benieuwd ernaar.
Henna is bekend als een kruid die voor het haar en huid wordt gebruikt om de dode laag of dode huidcellen te verwijderen. Het wordt gebruikt voor de hoofdhuid om van roos af te komen.
Mensen denken dat je er gelijk oranje van wordt. Maar het is hoe je het gebruikt. Geen dikke klodders zoals het op de hand gaat voor de sier. Iets meer water gebruik, zodat het een dun papje wordt en makkelijk smeert. Het beste is dat je gedurende die 5 minuten de huid masseert, zodat alles los komt en voor een goede bloedcirculatie. Na 5 min kun je het afspoelen en beginnen met scrubben. Er komt heel veel af.
Je merkt aan de huid dat het heel zacht wordt. Het zou nog beter zijn als je het afmaakt met een masker van lghassoul

21-05-2015, 22:32


Douche even warm laten aanstaan, goed stoom laten vrij komen. Dan gaat het makkelijker.

21-05-2015, 22:33

21-05-2015, 22:36

Citaat door MamaVanM:
Henna is bekend als kruid die voor het haar en huid wordt gebruikt om de dode laag of dode huidcellen te verwijderen. Het wordt gebruikt voor de hoofdhuid om van roos af te komen.
Mensen denken dat je er gelijk oranje van wordt. Maar het is hoe je het gebruikt. Geen dikke klodders zoals het op de hand gaat voor de sier. Iets meer water gebruik, zodat het een dun papje wordt en makkelijk smeert. Het beste is dat je gedurende die 5 minuten de huid masseert, zodat alles los komt en voor een goede bloedcirculatie. Na 5 min kun je het afspoelen en beginnen met scrubben. Er komt heel veel af.
Je merkt aan de huid dat het heel zacht wordt. Het zou nog beter zijn als je het afmaakt met een masker van lghassoul
Ik weet dat henna veel voordelen met zich meebrengt. De profeet vrede zij met hem gebruikte henna op de plekken waar hij pijn had. Ik gebruik het geregeld voor mijn voeten en hoofd, vandaar dat ik benieuwd ernaar ben.

Thanks voor je tips!

Pagina's : [1] 2