Bekijk volle/desktop versie : Een Geheim of iets belangrijks Bewaren



21-02-2003, 21:47
Om een geheim of iets belangrijks van een familielid, vriend(in) of collega te bewaren vraagt veel wilskracht en zelfvertrouwen.....hoeveel van de vriendschappen of relaties zijn al niet verbroken of beschadigd door het verraden (geheim verklappen)van een vertrouwelijke geheim.

Een geheim moet een geheim blijven.


Diegene die het geheim toch verklapt..denkt dat hij of zij iets heel bijzonders weet en dit heel graag aan anderen wil meededelen,..kijk ik weet iets heel bijzonders, dat jullie niet weten..


wat denken jullie hierover..

21-02-2003, 21:48


onwetendheid is een zegen
soms

21-02-2003, 21:49
ik heB liever niet dat mensen geheimen aan mij vertellen.

ik floep af en toe weleenS de verkeerDe Geheimen bij de verkeerDe personen.

21-02-2003, 21:49
heeeeeeeeeeey ff iets dat hier helemaal niets mee te maken heeft ik wil ook eeen paar vragen stellen maar hoe doe ik daat zo n toppic openen kunnen jullie mij alsjeblieft helpen alvast bedankt boesssssssssaaaaaaaa ik hoop snel andwoord te krijgen!!

21-02-2003, 21:50


Een geheim wordt je niet voor nix verteld... gewoon geheim houden ookal is dat soms erg moeilijk



Diegene verteld je dat omdat hij/zij je vertrouwd...


xx SouSou xx

21-02-2003, 21:51

















































































toch geprobeerd toch!!

21-02-2003, 21:52
jou geheim is mijn geheim, maakje dus geen zorgen over mij

21-02-2003, 21:54
Gaat er een geheim in een oor in .................

Dan komt ie er nooit meer uit...............BASTA.................

Zo makkelijk is et bij mij.........

Zo hoort het bij iedereen te zijn....

:hoedaf:

21-02-2003, 21:57

Citaat:
Origineel gepost door EMIEN
Gaat er een geheim in een oor in .................

Dan komt ie er nooit meer uit...............BASTA.................

Zo makkelijk is et bij mij.........

Zo hoort het bij iedereen te zijn....

:hoedaf:
Wollahila zo ist gewoon

21-02-2003, 22:03

Citaat:
Origineel gepost door AdamX
jou geheim is mijn geheim, maakje dus geen zorgen over mij
Het probleem is..dat dit bijna iedereen zegt..

Ik vind dat iemand die graag roddelt..meer kans heeft om het geheim te verklappen..

Dus, altijd goed opletten aan wie je het geheim vertelt..

21-02-2003, 22:10

Citaat:
Origineel gepost door Mohammed Justice
Het probleem is..dat dit bijna iedereen zegt..

Ik vind dat iemand die graag roddelt..meer kans heeft om het geheim te verklappen..

Dus, altijd goed opletten aan wie je het geheim vertelt..
dat is helaas wel zo ja, je kan niet iedereen vertrouwen, maar hoe meer je met iemand omgaat en leer kennen, dan kom je er wel achter of deze gast te vertrouwen is of niet. in mijn omgeving ken ik mensen die ik goed vertrouw en mensen op wie ik niet kan rekenen/vertouwen en het ergste wanneer ze tegen mij gaan liegen, denken ze nou dat ik dom ben of zo dat ik ze niet door heb !!!

wasalaam

p.s. mensen die vaak rroddelen , kunnen geen geheimen verbergen

21-02-2003, 22:12
jah....ik ben naief wat dat betreft....ik vertrouw mensen te snel waardoor ik denk dat ze niks door zullen vertellen...wat dus niet gebeurt!!!

maar wat betreft geheimen bewaren....dat doe ik wel alhamdoulilah

21-02-2003, 22:20



Citaat:
Origineel gepost door AdamX
dat is helaas wel zo ja, je kan niet iedereen vertrouwen, maar hoe meer je met iemand omgaat en leer kennen, dan kom je er wel achter of deze gast te vertrouwen is of niet. in mijn omgeving ken ik mensen die ik goed vertrouw en mensen op wie ik niet kan rekenen/vertouwen en het ergste wanneer ze tegen mij gaan liegen, denken ze nou dat ik dom ben of zo dat ik ze niet door heb !!!

wasalaam

p.s. mensen die vaak rroddelen , kunnen geen geheimen verbergen
Kijk AdamX..ik heb meegemaakt dat zelfs "vrienden" die ik goed ken..helaas achteraf moest vaststellen dat ik ze nog niet te goed heb gekend.

Sommige "vrienden" gebruiken je om de tijd te doden en om iemand te hebben waartegen ze kunnen praten..



Vrienden zijn zeer kostbaar en erg zeldzaam..mensen die het meegemaakt hebben zullen mij gelijk geven.



Dus, heb je iets heel belangrijks..hou het voorlopig voor jezelf..er zijn eenmaal zaken die alleen van jou zijn..en van niemand anders.

21-02-2003, 22:28

Citaat:
Origineel gepost door Guadaloupe
jah....ik ben naief wat dat betreft....ik vertrouw mensen te snel waardoor ik denk dat ze niks door zullen vertellen...wat dus niet gebeurt!!!

maar wat betreft geheimen bewaren....dat doe ik wel alhamdoulilah
Je klinkt tegenstrijdig vind ik.


Jij vertrouwt mensen te snel, dus je vertelt je geheim(en)..maar tegelijk zeg je dat je geheimen bewaart..

Als je..je geheim te snel vertelt..zullen anderen niet zo snel geneigd zijn om jou hun geheim te vertellen..omdat ze bang zullen zijn dat je te snel anderen vertrouwt en hun geheim verklapt.

21-02-2003, 22:36
als iemand mij wat verteld dan blijft het bij mij f ze nou erbij zeggen dat ik het niet door moet vertellen of niet..maakt niet uit het blijft gewoon bij mij...