Bekijk volle/desktop versie : stemrecht..



01-04-2005, 11:33
welke partij heeft jullie voorkeur??


op dit moment pvda bij mij..zij zijn socialer dan dit kabinet van nu...

01-04-2005, 12:22



Citaat door mocrochicka:
welke partij heeft jullie voorkeur??


op dit moment pvda bij mij..zij zijn socialer dan dit kabinet van nu...
Ik ga op Femke Halsema stemmen, de PvdA belazert z'n eigen coalitiegenoten als ze met iemand besturen. Het is een partij die in de loop van de tijd een minne interne gedragscultuur heeft gekregen.

Groeten Kropotkin

01-04-2005, 16:35

Citaat door Kropotkin:
Ik ga op Femke Halsema stemmen, de PvdA belazert z'n eigen coalitiegenoten als ze met iemand besturen. Het is een partij die in de loop van de tijd een minne interne gedragscultuur heeft gekregen.

Groeten Kropotkin
groenlinks is inderdaad ook een optie..

01-04-2005, 16:36
ik heb op groenlinks gestemt en ga het weer doen... ik vind die femke halsema echt goed

01-04-2005, 17:44


ik ga op niemand stemmen

01-04-2005, 17:47
Ik ga op Wouter stemmen, tis zo'n lekker ding

01-04-2005, 17:48

Citaat door NakNok:
Ik ga op Wouter stemmen, tis zo'n lekker ding
Oppervlakkige dombo

01-04-2005, 18:17

Citaat door NakNok:
Ik ga op Wouter stemmen, tis zo'n lekker ding
Mocht dat echt de reden zijn dat je op PvdA stemt, zouden ze je het stemrecht moeten ontnemen.

Ben vooralsnog van plan PvdA te stemmen.

01-04-2005, 18:43

Citaat door Kropotkin:
Ik ga op Femke Halsema stemmen, de PvdA belazert z'n eigen coalitiegenoten als ze met iemand besturen. Het is een partij die in de loop van de tijd een minne interne gedragscultuur heeft gekregen.

Groeten Kropotkin
sorrie, in de Eerste Kamer stemde óók Groen Flinks tegen de gekozen burgemeester!!!

01-04-2005, 18:46
reken er overigens niet op, dat de wereld-economie verandert door Famke Vitriool, of Gijs Marijnissen, laat staan door Wouter BosKabouter.

Tja, de staatsuitgaven zullen stijgen, iedereen krijgt een extra-lening, die een andere regering weer kan opruimen!

01-04-2005, 18:58

Citaat door wolfowitzen:
reken er overigens niet op, dat de wereld-economie verandert door Famke Vitriool, of Gijs Marijnissen, laat staan door Wouter BosKabouter.

Tja, de staatsuitgaven zullen stijgen, iedereen krijgt een extra-lening, die een andere regering weer kan opruimen!
En wat zou je zelf stemmen dan? Die met waterstofperioxide gevulde leeghoofd zeker

01-04-2005, 19:13

Citaat door Carlitos:
Mocht dat echt de reden zijn dat je op PvdA stemt, zouden ze je het stemrecht moeten ontnemen.

Ben vooralsnog van plan PvdA te stemmen.
Nee tuurlijk niet, ik stem PvdA om de politieke inhoud, maar dat Wouter zo'n lekker ding is is een fijne bijkomstigheid.


01-04-2005, 19:44



Citaat door wolfowitzen:
sorrie, in de Eerste Kamer stemde óók Groen Flinks tegen de gekozen burgemeester!!!
Yep, GroenLinks zit dan ook in de oppositie. PvdA en SP ook, en ze zijn het niet met D'66 eens. Wat is daar raar aan?
M'n verhaal over de PvdA gaat over voormalige coalitiegenoten van deze partij.

Groeten Kropotkin