Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Extantions erg kort haar



20-05-2015, 19:22
Ik ben een tijd geleden ernstig ziek geweest, Alhamdoulilah ben ik genezen maar ik heb nu haar tot mijn oren best kort. Mijn vraag was of ik alsnog extensions zou kunnen laten zetten in mijn haar, ben de pruiken zo zat En ik schaam me voor mijn korte kapsel lijk net een Bianca.

20-05-2015, 22:12


Hamdoulliah dat je genezen bent. Ik neem aan dat je geen man bent? Misschien kan je de stap nemen om definitief een hoofddoek te dragen.

Moge Allah je nog vele gezonde jaren schenken in sha Allah.

21-05-2015, 11:18
Je zou een flip in kunnen proberen maar weet niet hoe het staat als je haar heel kort is maar misschien iets wat je zou kunnen proberen.

21-05-2015, 19:24
Ik ben een vrouw ja, dit is niet mijn account. Een hoofddoek vind ik geen optie voor mij. Kent niemand een goede salon waar ze mooie extensions zetten voor een voordelige prijs?

22-05-2015, 05:41


ten eerste is het haram om nephaar te dragen dus hoop dat niemand je helpt met nephaar

en de zuster die je adviseerde om een hoofddoek te dragen moge ALLAH je belonen met het goede

>en ALLAH leid wie hij wil

23-05-2015, 15:10

Citaat door SS33:
Ik ben een vrouw ja, dit is niet mijn account. Een hoofddoek vind ik geen optie voor mij. Kent niemand een goede salon waar ze mooie extensions zetten voor een voordelige prijs?
Lieverd sorry als ik verkeerd overkwam maar het was geen verwijt.

23-05-2015, 15:17

Citaat door sagira1:
ten eerste is het haram om nephaar te dragen dus hoop dat niemand je helpt met nephaar

en de zuster die je adviseerde om een hoofddoek te dragen moge ALLAH je belonen met het goede

>en ALLAH leid wie hij wil
Ameen baraka Allahoe feek.

24-05-2015, 22:04
Normaal gezien moet het wel lukken ookal is je haar zo kort. Ik had mijn extensions laten zetten bij extensionelle gelegen in Antwerpen .
Extensions van goede kwaliteit zijn overal even prijzig! Ik raad je aan om het bij een erkende kapsalon te laten doen.

25-05-2015, 00:25
Ernstig ziek geweest en nog denken mensen niet aan de dood subhanAllaah.

25-05-2015, 01:09
puur uit nieuwsgierigheid waarom is de hijaab/hoofdoek geen optie voor jou ?

25-05-2015, 11:23
Je zou kunnen kijken of je clip in extensions zou kunnen gebruiken aangezien je die maar voor een aantal uur op een dag draagt. Weave en extensions die je er niet uit krijg zou ik niet aan beginnen omdat het onderhoud heel duur is en het heel slecht voor je haar kan zijn.