Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk aaaaaah pony :'(



Pagina's : [1] 2

01-04-2005, 10:55
neeeeeeeee mensen ik heb een pony in mijn haar laten knippen gisteren en het staat dus echt voor geen meter Moet ik dus weer iets van een half jaar wachten tot het is aangegroeid..... heeft iemand tips?? Zal ik m vastzetten naar achteren ofso met een speldje?? Het ziet er niet uit als ik t laat hangen dusja....


EDIT: weet iemand hoelang het gaat duren voordat die pony weer is aangegroeid?? Hoeveel cm per maand ongeveer? En zijn er middeltjes om je haar sneller te laten groeien... ik kan zo toch niet naar marokko met dat haar

01-04-2005, 13:38


heb je krullend haar? of doe je ze stijl?

invlechten misschien oplossing? vast met speldjes? leuke haarbandjes kopen ? genoeg oplossingen afhankelijk Hoe jij meestal je haar doet

01-04-2005, 14:16

Citaat door Casaouia_Style:
heb je krullend haar? of doe je ze stijl?

invlechten misschien oplossing? vast met speldjes? leuke haarbandjes kopen ? genoeg oplossingen afhankelijk Hoe jij meestal je haar doet
heb steil haar.... ja ik dacht ook aan invlechten maybe kan ik iemand vragen dat bij me te doen.. en morgen maar speldjes enzo kopen het ziet er echt niet uit maarja in ieder geval bedankt voor de tips!!

01-04-2005, 16:29
ow dat is mij ook overkomen 2 maand geleden. ik wil dus ook graag weten hoeveel cm of mm per maand het groeit. Ik wil zeker tegen de zomervakantie dat het terug lang is en dat ik het over achter mijn oren kan steken.

01-04-2005, 16:44



Citaat door goddelijk:
ow dat is mij ook overkomen 2 maand geleden. ik wil dus ook graag weten hoeveel cm of mm per maand het groeit. Ik wil zeker tegen de zomervakantie dat het terug lang is en dat ik het over achter mijn oren kan steken.
ooooh een lotgenoot Is het nu nog niet gegroeid? Of had je hele korte pony? Bij mij heeft die kapster het nog wel best lang gelaten, maarja duurt nog wel ff voordat t achter me oren kan Ja ik wil ook in de zomer weer dat het in ieder geval achter mn oren kwam. Hoe heb jij t opgelost?? Naar achter gestoken met speldjes ofso?? en succes met je haar!!

01-04-2005, 16:55
Hehhhhh there there....zo erg kan het toch niet zijn?
Bedoel je dat je geen volle pony hebt?

01-04-2005, 17:01

Citaat door Meisje - A:
Hehhhhh there there....zo erg kan het toch niet zijn?
Bedoel je dat je geen volle pony hebt?
Ja juist wel, te vol vind ik. Ik zei tegen haar ik wil het schuin aflopend, zo'n lok zeg maar. Heeft ze het piepklein beetje schuin gedaan en zo vol, t ziet er gewoon niet uit. Als ik die pony gewoon doe en een staart ofso lijk ik net een jongen echt erg gewoon

02-04-2005, 00:12
Hehh? Maar juist en volle pony maakt je gezicht zo veel meer sprekend! Juist een staart precies op het midden van je foofd achter en een volle pony....wauw... of lekker los...

Een paar mooie ringen langs je wangen (oorbellen) en weg is die"jongesn "look".

Een volle pony is echt werkelijk wara never fout! Tenminste heb nooit gezien dat het lelijk is of iemand niet staat! Dat schuine bgreep ik echter niet zo goed!

Je wilde niet echt een (tegenwoordig hippe) pony bedoel je? Je wilde ewoon een soort wat langere lok wat je lekker naar achter kunt strijken wanneer je wilt?

02-04-2005, 08:59
ongeveer 1 cm per maand..............

02-04-2005, 09:56

Citaat door goddelijk:
ow dat is mij ook overkomen 2 maand geleden. ik wil dus ook graag weten hoeveel cm of mm per maand het groeit. Ik wil zeker tegen de zomervakantie dat het terug lang is en dat ik het over achter mijn oren kan steken.

Je haar groeit ongeveer een cm per maand..

02-04-2005, 15:17

Citaat door ellouisa:
neeeeeeeee mensen ik heb een pony in mijn haar laten knippen gisteren en het staat dus echt voor geen meter Moet ik dus weer iets van een half jaar wachten tot het is aangegroeid..... heeft iemand tips?? Zal ik m vastzetten naar achteren ofso met een speldje?? Het ziet er niet uit als ik t laat hangen dusja....


EDIT: weet iemand hoelang het gaat duren voordat die pony weer is aangegroeid?? Hoeveel cm per maand ongeveer? En zijn er middeltjes om je haar sneller te laten groeien... ik kan zo toch niet naar marokko met dat haar
ach lieverd ik huil met je mee
Een pony is zo kinderachtig, bij mij is 5jaar geleden ook wel eens een pony geknipt, zo lelijk stond het dat ik niet eens meer naar school durfde en daarbij heb ik ook nog krullend haar dus die pony stond een beetje rechtop
Toen heb ik maar zo'n brede zwarte haarband gekocht(zo'n elastisch ding van stof) en dat over mijn haar geschoven stond nog leuk ook, en ik heb me haar net zo lang met die haarband gedragen totdat die pony lang genoeg was dat ik hem achter m'n oren kon schuiven

02-04-2005, 15:48
hey ellousia

Ja nu na 2 maand is het wel gegroeid en insh'allah is het tegen de zomer lang genoeg voor net achter men oren.
Soms deed ik het met speldjes naar achter, en soms liet ik het gewoon naar voor en stijlde ik m'n haar. Maar wat ik ook doe ik heb heimwee naar mijn pony van vroeger.
En als het klopt van 1 cm per maand dan heb ik nog 3 maand voor de vakantie en dat is dus 3 cm. Ik vrees ervoor. Ik ga mijn voorraadjes speldjes maar gaan aankopen

02-04-2005, 21:29


Ik had dat probleem ook.. en niet met mijn pony.. maar met mijn hele haar..
Uiteindelijk vind je een manier die wel mooi staat..

Ik vond het in het begin verschrikkelijk.. maar als je een leuke stralende kop hebt (bij wijze van spreken) en je haar beetje in model brengt.. dan zal dat zeker weten ook heel mooi staan..

En ga je nou maar niet druk maken om Marokko.. genoeg alternatieven..
En mijn haar is in 3 maanden ontzettend gegroeid.. dus wees niet bang..

02-04-2005, 21:39
Zet Haar Vast Naar Achter Met Speldjes..Zo'n Klein Kuifje Weet Je Wel Is Echt Leuk..

02-04-2005, 22:02
tis bij iedereen anders hoe snel je haar groeit..

Pagina's : [1] 2