Bekijk volle/desktop versie : Weet het allemaal niet meer



Pagina's : [1] 2

01-04-2005, 09:25
Mn vader is gisterennacht van huis weggegaan
Mn ouders willen gaan scheiden en ik weet echt niet wat ik kan doen

01-04-2005, 09:36


Je kan er helaas niks aan doen, als je ouders hebben besloten om er een eind aan te maken dan doen ze dat gewoon. Mijn ouders zijn nu ook bijna twee jaar gescheiden, aan het begin was het heel moeilijk maar je komt er wel overheen en raakt eraan gewend. Mijn vader woont nu in Marokko en is hertrouwd, waarschijnlijk zal ik hem heel lang niet zien. Misschien nooit meer.. Maar Allah zal je Insha Allah Sabr geven om het te kunnen accepteren.

Veel sterkte en l'Ghaire Insha Allah..


.:UcA:.

01-04-2005, 09:50
Ik moet het wel accepteren, maar ik kan het steeds niet geloven
Ik vind het ook erg als ik de verdriet in hun ogen zie
Ik weet dat we het nu heel moeilijk gaan hebben.
Het is gewoon erg dat het zo is moeten aflopen

01-04-2005, 10:09
heey meid, ik vind het heel erg voor je.. heel veel sterkte toewenst

01-04-2005, 10:10


wat is de reden dat ze willen scheiden dan? ik begrijp als je het niet op ionternet zet dus voel je vooral niet verplicht

01-04-2005, 10:24
Thxxxx

Het ging niet meer tussen hun (dit is al jaren zo)
Mijn vader is een beetje ziek en kan eigenlijk niet tegoei nadenken dus wat mn ma zegt dringt niet door en doet hij eigenlijk zn zin
Zo ontstaan de ruzies thuis

01-04-2005, 11:44

Citaat door superlala:
beetje laag van je dat je dat hier komt vertellen!! houd je prive prive.
Sorry maar ik vind dit echt een onnodige reactie van jou!

Waarom zou ze dit niet mogen vertellen?! Jij opent toch ook topic's over het feit dat je niet zwanger kan raken en wil weten hoe je snel zwanger kan raken en of je test nou positief of negatief is?!? Houd jij dan je privezaken ook prive zou ik zeggen!

Die meid zit ergens mee in plaats van haar te helpen kom je met zo'n opmerking..


.:UcA:.

01-04-2005, 11:50
Erg om te horen meid..

ik weet hoe je je voelt.. misschien niet helemaal want iedereen is uniek maar ik bedoel dat myn ouders ook uit elkaar zyn.. zelfs gescheiden..al 6 yaar nu..

verder kan je er zelf nix aan doen meid.. in het begin is het wel moeilyk maar daarna raak je er wel aan gewend.. en heb sbar natuurlyk..

het beste ermee meid..


01-04-2005, 12:46
Thxx voor de positieve reacties
Begin zal zeker moeilijk zijn, maar moet sbar hebben dan lukt het wel

01-04-2005, 12:56
Hoi meid,

Ik weet niet hoe de dingen aan toe gingen bij jullie thuis toen je vader er nog was.
Mijn ouders zijn ook paar jaar geleden uit elkaar gegaan, en heb daarna me moeder voor het eerst zien lachen en ze is veel gelukkiger dan toen hij er was.
Het was bij ons elke avond ruzie, en wij konden er op een gegeven moment ook niet meer tegen.
Dus soms is het beter als het echt niet gaat, dat de ouders uit elkaar gaan, hoe moeilijk het ook zal zijn voor ons, maar je moet ook bedenken zijn je ouders wel gelukkig als ze met elkaar zijn, en als het antwoord nee is, dan is het meer draaglijk om te accepteren dat ze niet samen verder kunnen.
Allah htik sbar.

01-04-2005, 14:53

Citaat door marjam1983:
Hoi meid,

Ik weet niet hoe de dingen aan toe gingen bij jullie thuis toen je vader er nog was.
Mijn ouders zijn ook paar jaar geleden uit elkaar gegaan, en heb daarna me moeder voor het eerst zien lachen en ze is veel gelukkiger dan toen hij er was.
Het was bij ons elke avond ruzie, en wij konden er op een gegeven moment ook niet meer tegen.
Dus soms is het beter als het echt niet gaat, dat de ouders uit elkaar gaan, hoe moeilijk het ook zal zijn voor ons, maar je moet ook bedenken zijn je ouders wel gelukkig als ze met elkaar zijn, en als het antwoord nee is, dan is het meer draaglijk om te accepteren dat ze niet samen verder kunnen.
Allah htik sbar.
Je hebt gelijk, het is mss beter zo

01-04-2005, 14:54
Ik wens je heel erg veel suc6 meid en moge Allah je sabr geven Incha allah!!

01-04-2005, 15:00



Citaat door Manal:
Ik wens je heel erg veel suc6 meid en moge Allah je sabr geven Incha allah!!
Thx
Ik ga nu gwn proberen mn moeder te helpen in moeilijke tijden

01-04-2005, 15:34

Citaat door lil_angel1986:
Mn vader is gisterennacht van huis weggegaan
Mn ouders willen gaan scheiden en ik weet echt niet wat ik kan doen
Salam meid,

Ik weet precies hoe jij je voelt! Mijn vader is een jaar geleden ook weggelopen, hij is een dag weggeweest (zonder wat te zeggen) en de volgende dag is hij terug gekomen. Je kan het al raden, mijn ouders hadden dus ruzie. Dat hebben ze bijna elk jaar. Maar Elhamdoulilah is zijn mijn ouders nog gewoon bij elkaar. Maar helaas hebben ze af en toe wéér ruzie waarvan ik denk; ''Het zal niet meer lang duren'''.

Ik hoop echt voor je dat je vader snel terug zal komen, Incha'Allah. Hou je sterk en wees er voor je moeder!

Veel sbar toegewenst.

01-04-2005, 16:43

Citaat door NisreN:
Salam meid,

Ik weet precies hoe jij je voelt! Mijn vader is een jaar geleden ook weggelopen, hij is een dag weggeweest (zonder wat te zeggen) en de volgende dag is hij terug gekomen. Je kan het al raden, mijn ouders hadden dus ruzie. Dat hebben ze bijna elk jaar. Maar Elhamdoulilah is zijn mijn ouders nog gewoon bij elkaar. Maar helaas hebben ze af en toe wéér ruzie waarvan ik denk; ''Het zal niet meer lang duren'''.

Ik hoop echt voor je dat je vader snel terug zal komen, Incha'Allah. Hou je sterk en wees er voor je moeder!

Veel sbar toegewenst.
Ja meid je moet echt sbar hebben.
Ik hoop echt dat het nog goedkomt met je ouders, mn moeder krijgt alle steun van mij. Vindt het gewoon spijtig dat het zo moest aflopen

Pagina's : [1] 2