Bekijk volle/desktop versie : Cel voor Belgische vrouwen om 'terrorisme'



Pagina's : [1] 2 3

18-05-2015, 12:39
Zeven moslima's uit België zijn maandag in Antwerpen veroordeeld voor deelname aan een terroristische groep.





Vier sloten zich in Syrië aan bij Islamitische Staat (IS). Zij kregen vijf jaar cel en 15.000 euro boete. De rechtbank in Antwerpen beval ook hun onmiddellijke aanhouding. De vier vertrokken maart vorig jaar. De Facebookpagina van een van de moslima's stond vol met opruiende extremistische boodschappen.

In afscheidsbrieven schreven ze dat ze de westerse democratie verafschuwden en dat ze als martelaren wilden sterven. De vier zijn intussen getrouwd met Syriëstrijders en hebben zich mogelijk aangesloten bij de vrouwenbataljons van IS. De drie andere veroordeelden, die nog in België zijn, kregen celstraffen tot dertig maanden, geheel of gedeeltelijk voorwaardelijk.


Ook legde de rechtbank hun voorwaardelijke boetes op.

18-05-2015, 14:34


Klinkt als een Media stunt.

Als zij in hoger beroep zouden gaan en alles zouden ontkennen komen ze gewoon vrij

18-05-2015, 14:35

Citaat door Infra:
"Belgische vrouwen"

islamitische vrouwen bedoel je
Dus je verliest automatisch je Belgische nationaliteit als je moslims bent of wordt.

18-05-2015, 14:42

Citaat door Infra:
"Belgische vrouwen"

islamitische vrouwen bedoel je
Ze hebben Belgisch paspoorten (ze zijn misschien zelf hier geboren) dat maakt hen Belgen, religie heeft hier niets mee te maken.

18-05-2015, 15:21



Citaat door Infra:
"Belgische" slaat ook op een cultuur, in brede zin de Westerse cultuur. Dit zijn qua gedachtegoed overduidelijk geen Westerlingen en zijn in mijn ogen (en velen anderen) dus geen Belgen ongeacht of ze in België geboren zijn, immigranten, bekeerlingen zijn of whatever.
Er is inderdaad een Belgisch cultuur. Iets dat een groep als Belgen definieert.

Maar nationaliteitswetgeving is iets objectief (de voorwaarden, geboren zijn te Belgen, houders van Belgische nationaliteit als ouders, naturalisatie,...) deze kenmerken zijn onafhankelijk van cultuur of hetgeen Belgische cultuur definieert.
Bestaat er een Belgisch cultuur, zeer zeker, maar de Belgische nationaliteit staat er eigenlijk los van.
Iemand kan de Belgische nationaliteit hebben, maar niet de Belgische cultuur.

18-05-2015, 15:24
sorry maar net goed voor die trutjes

18-05-2015, 15:42

Citaat door Infra:
Ja dat zou jij leuk vinden nietwaar, dat jouw mede geloofsgenoten van de religie van de vrede die zich schuldig maken aan terrorisme zouden worden vrijgesproken.
Weet je wat het verschil is tussen jij en de 4 vrouwen dat naar Syrie zijn gegaan.
Zij hebben meer ballen dan jij.

Jij zit hier laf op internet je haat te uiteten. En zij hebben actie ondernomen en geëmigreerd naar een land waar je mensen zoals jij niet hebt.

Of ik het leuk vind, absoluut niet. Overheid zou haatzaaiers zoals jij moeten aanpakken.

Moge Allah je leiden naar het rechte pad en al je zonden vergeven.

18-05-2015, 17:26

Citaat door och:
IS wijven zijn tuig dat ons dood wil maken.Jij verheerlijkt dat tuig, en daarom wantrouw ik jou. Lieden als jij maken moslims impopulair. Helaas zijn er duizenden van jullie IS fans, dat feit maakt onze samenleving rijp voor burgeroorlog.


Verheerlijkt
Lieden zoals jij
Jullie IS fans

Wel gedurfde beschuldigingen. Ik zal deze idiote beschuldiging ook gelijk rechttrekken. Ik ken geen I.S., laat staan goedkeuren of aanhangen.


Citaat door Infra:
Ach zo dus terroristen die burgers aanvallen hebben meer ballen als ik...fantastische redenering.

Eigen aan de islamitische religie?
Jij en ik weten niet wat zij daar precies doen. Dan durf ik ook hen niet ergens van te beschuldigen, wat de media al te graag doet.

Ga is een keer de Quran lezen, dan weet je waar het overgaat.

18-05-2015, 17:30

Citaat door och:
Is wil ons aanvallen, en dus is IS onze vijand. Die Belgische wijven horen bij IS en dus zijn zij ook onze vijanden. Haat ? Jazeker, ik haat hen, want zij willen mij doodmaken. Deze haat is goed.
Hoe kom je erbij dat zij jou dood willen. Jij gelooft zeker ook in de paashaas

18-05-2015, 17:37

Citaat door Man.:
Weet je wat het verschil is tussen jij en de 4 vrouwen dat naar Syrie zijn gegaan.
Zij hebben meer ballen dan jij.

Jij zit hier laf op internet je haat te uiteten. En zij hebben actie ondernomen en geëmigreerd naar een land waar je mensen zoals jij niet hebt.

Of ik het leuk vind, absoluut niet. Overheid zou haatzaaiers zoals jij moeten aanpakken.

Moge Allah je leiden naar het rechte pad en al je zonden vergeven.


Citaat door Man.:
Verheerlijkt
Lieden zoals jij
Jullie IS fans

Wel gedurfde beschuldigingen. Ik zal deze idiote beschuldiging ook gelijk rechttrekken. Ik ken geen I.S., laat staan goedkeuren of aanhangen.



Jij en ik weten niet wat zij daar precies doen. Dan durf ik ook hen niet ergens van te beschuldigen, wat de media al te graag doet.

Ga is een keer de Quran lezen, dan weet je waar het overgaat.
Lees je eigen reactie eens terug!

Man,man,man wat een misère!

18-05-2015, 17:40

Citaat door Man.:
Hoe kom je erbij dat zij jou dood willen. Jij gelooft zeker ook in de paashaas
Misschien niet hem persoonlijk, maar ik kan me er iets bij voorstellen!

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/4029928/2015/05/18/Witte-Weduwe-heeft-dood-van-400-mensen-op-geweten.dhtml

(eerst lezen, dan blaten!)

18-05-2015, 17:40

Citaat door Pieter-Baan:
Lees je eigen reactie eens terug!

Man,man,man wat een misère!
Okay en nu

18-05-2015, 17:42



Citaat door Pieter-Baan:
Misschien niet hem persoonlijk, maar ik kan me er iets bij voorstellen!

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/4029928/2015/05/18/Witte-Weduwe-heeft-dood-van-400-mensen-op-geweten.dhtml

(eerst lezen, dan blaten!)
Hoe komen zij aan deze informatie, wat zijn hun bronnen?

Of is dat weer zo'n verhaal als hoe ze Bin Laden hebben vermoord, want achteraf blijkt dat ook een en al een leugen te zijn.

18-05-2015, 18:03

Citaat door och:
IS heeft gedreigd met aanslagen in Europa en heeft al aanslagen in Europa gepleegd. Zij onthoofden elke westerling die ze in handen krijgen. Dus ja, wat is er nog meer nodig om jou de ogen te openen ? Hoe dan ook, ik vind dat IS dood moet. Het is oorlog.
Welke aanslag hebben zij hier nou weer gepleegd?


Citaat door Infra:
Dat is helemaal geen leugen, waar haal je dat vandaan
http://www.wanttoknow.nl/politiek/9-11/de-leugens-rondom-de-dood-van-osama-bin-laden/
http://www.ravage-webzine.nl/2015/05/16/leugens-rondom-dood-bin-laden-ontrafeld/
http://www.ninefornews.nl/aanval-op-osama-bin-laden-was-een-grote-leugen/

18-05-2015, 18:08
haha gore jihadsletjes en nu vieze celwijven

Pagina's : [1] 2 3