Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Keratinebehandeling



Pagina's : [1] 2

18-05-2015, 00:20
Wie heeft het laten doen? Lijkt me megaslecht voor het haar.. Maar toch wil ik het wel eens proberen..

Jullie ervaringen?

18-05-2015, 01:06


Niet doen want het gaat je haar verpesten, mijn zus heeft dat een keertje gedaan en toen was haar haar beschadigd

18-05-2015, 02:03

Citaat door Nadoriiaa19:
Niet doen want het gaat je haar verpesten, mijn zus heeft dat een keertje gedaan en toen was haar haar beschadigd
hoe uitte zich dat dan? werd het droog?

18-05-2015, 02:28
Ja ze kreeg ook een beetje haaruitval

18-05-2015, 02:42


Pm mij. Keratine is een gezondheids wortel kuur. Ik heb het gedaan en mijn haar is er juist dikker van geworden. Ook begon mijn haar te groeien. Ik ken iemand die het voor 100 euro doet.

18-05-2015, 02:46
Goeie vraag. Ik had er voor een afspraak gemaakt. Mij is toen door vele aangeraden die afspraak te cancelen en die behandeling niet te doen! Vraag me echt af wat de beste middelen zijn voor je har om voller haar te krijgen.. Of dergelijke

19-05-2015, 01:55
Styl je haar wel eens of had je geverfd??

20-05-2015, 00:25

Citaat door loveeXzinaa:
Goeie vraag. Ik had er voor een afspraak gemaakt. Mij is toen door vele aangeraden die afspraak te cancelen en die behandeling niet te doen! Vraag me echt af wat de beste middelen zijn voor je har om voller haar te krijgen.. Of dergelijke
ik wil stijl haar.. of licht golvend..

20-05-2015, 00:26

Citaat door Nadoriiaa19:
Styl je haar wel eens of had je geverfd??
ja soms stijl ik et, heb t drie keer in mn leven geverfd, why?

20-05-2015, 00:29

Citaat door Edelmoedig:
ik wil stijl haar.. of licht golvend..
stijl haar krijg je wel Door keratine behandeling. Ik hen styling haar van mezelf. Maar word steeds dunner

20-05-2015, 00:39

Citaat door loveeXzinaa:
stijl haar krijg je wel Door keratine behandeling. Ik hen styling haar van mezelf. Maar word steeds dunner
Heb je stijl haar van jezelf?

waarom wordt het dunner?

20-05-2015, 00:43
ik heb t gedaan, werd echt stijl en minder pluizig maar heb nu echt duidelijke inhammen in mn haar hierdoor, echt kut!

20-05-2015, 00:43



Citaat door perfectlybrunette:
ik heb t gedaan, werd echt stijl en minder pluizig maar heb nu echt duidelijke inhammen in mn haar hierdoor, echt kut!
neeeeeeeeeeeeeeee meen je dat

20-05-2015, 10:41
Ligt eraan wat voor keratine je doet. Je moet de keratine doen zonder chemische stoffen,zoniet ja dan krijg je idd haaruitval.
En keratine voed je haar, maakt het minder pluis etc. Als je krullen hebt maakt het je haar NIET volledig stijl, is dat wel zo dan heb je te maken met chemische troep.

Mensen gaan af op die zogenaamde aanbeidingen en onzin dat je stijl haar krijgt voor 80 euro en achteraf ik heb haaruitval.
Wil je ECHT stijl haar door keratine dan betaal je al snel 400 euro en dan heb je de juiste en geen last van haaruitval.

20-05-2015, 10:56

Citaat door Perzikje_:
Ligt eraan wat voor keratine je doet. Je moet de keratine doen zonder chemische stoffen,zoniet ja dan krijg je idd haaruitval.
En keratine voed je haar, maakt het minder pluis etc. Als je krullen hebt maakt het je haar NIET volledig stijl, is dat wel zo dan heb je te maken met chemische troep.

Mensen gaan af op die zogenaamde aanbeidingen en onzin dat je stijl haar krijgt voor 80 euro en achteraf ik heb haaruitval.
Wil je ECHT stijl haar door keratine dan betaal je al snel 400 euro en dan heb je de juiste en geen last van haaruitval.
maar ja ook als je 400 euro betaald zit het er dus in dat je neppe troep krijgt aan gesmeerd (pun intended )

na de verhalen hier denkt geen haar op mijn hoofd meer aan een keratinebehandeling

Pagina's : [1] 2