Bekijk volle/desktop versie : Waarom zijn een aantal mensen verbannen hier?



Pagina's : [1] 2

17-05-2015, 13:39
Ik zie dat een aantal leden die vaak reageren in topics verbannen zijn. Waarom??

17-05-2015, 14:11


Ze verdienen het..ze schelden alleen maar op elkaar ouders dit ouders dit..zus dit zus dat

17-05-2015, 14:14
Sporthoek is allang uitgestorven. Enkel tuig hier dat elkaar verrot scheld omdat Messi een goal meer of minder dan Ronaldo heeft gescoord.

17-05-2015, 14:48
Jammer man.. Beetje respect voor elkaar .. Het is maar voetbal en iedereen heeft zijn eigen voorkeur.. Discussie voeren is altijd leuk maar we hoeven elkaar niet uit te schelden of ouders erbij te halen.. Al worden sommige mensen het bloed onder de nagels vandaan gehaald.. Gewoon laten gaan boys

17-05-2015, 16:18



Citaat door TetouanBarca1234:
Ze verdienen het..ze schelden alleen maar op elkaar ouders dit ouders dit..zus dit zus dat
Precies.

Citaat door _yassir_:
Jammer man.. Beetje respect voor elkaar .. Het is maar voetbal en iedereen heeft zijn eigen voorkeur.. Discussie voeren is altijd leuk maar we hoeven elkaar niet uit te schelden of ouders erbij te halen.. Al worden sommige mensen het bloed onder de nagels vandaan gehaald.. Gewoon laten gaan boys

17-05-2015, 16:22

Citaat door Jeblie:
Sporthoek is allang uitgestorven. Enkel tuig hier dat elkaar verrot scheld omdat Messi een goal meer of minder dan Ronaldo heeft gescoord.
ewaaaa

Citaat door _yassir_:
Jammer man.. Beetje respect voor elkaar .. Het is maar voetbal en iedereen heeft zijn eigen voorkeur.. Discussie voeren is altijd leuk maar we hoeven elkaar niet uit te schelden of ouders erbij te halen.. Al worden sommige mensen het bloed onder de nagels vandaan gehaald.. Gewoon laten gaan boys

17-05-2015, 16:22
Omdat er meer gejankt wordt dan er voetbal wordt gekeken.

17-05-2015, 16:37
Opgeruimd staat netjes

17-05-2015, 16:45

Citaat door Arroganto:
Omdat er meer gejankt wordt dan er voetbal wordt gekeken.
Precies, ik kreeg zelfs dreigementen prive en via hoekje werden me dierbare uitgescholden zwaar kinderachtig.

Citaat door mister_anouar:
Opgeruimd staat netjes

Idd, je hebt niks aan zulke leden.

17-05-2015, 16:51

Citaat door TetouanBarca1234:
Ze verdienen het..ze schelden alleen maar op elkaar ouders dit ouders dit..zus dit zus dat

Klopt

Citaat door Jeblie:
Sporthoek is allang uitgestorven. Enkel tuig hier dat elkaar verrot scheld omdat Messi een goal meer of minder dan Ronaldo heeft gescoord.

Inderdaad

Citaat door _yassir_:
Jammer man.. Beetje respect voor elkaar .. Het is maar voetbal en iedereen heeft zijn eigen voorkeur.. Discussie voeren is altijd leuk maar we hoeven elkaar niet uit te schelden of ouders erbij te halen.. Al worden sommige mensen het bloed onder de nagels vandaan gehaald.. Gewoon laten gaan boys

Je hebt gelijk

Citaat door Arroganto:
Omdat er meer gejankt wordt dan er voetbal wordt gekeken.
Niks aan toe te voegen

17-05-2015, 17:04
Laatste tijden word ik alleen maar gebanned over onzin niet eens dat ik scheld, en meestal is dat op MJA en geen sporthoek

17-05-2015, 17:05
Ook teveel mods die aan vriendjespolitiek doen.

17-05-2015, 17:10


Dankjewel broeders Izanovic en smooth_a

17-05-2015, 17:12

Citaat door ikblijfmoslim:
Als er hier moslims zijn die joden steunen dan kan je natuurlijk heel wat verhitte discussies verwachten. Beetje Jodenclubs steunen, triest man
Tegenwoordig wordt van alle clubs een jodenclub gemaakt bro.. Je kan zo wel ergens een link vinden met elke club .. Volg gewoon het voetbal dat je aanspreekt en voor jezelf

17-05-2015, 17:12

Citaat door _yassir_:
Dankjewel broeders Izanovic en smooth_a
No thanks

Pagina's : [1] 2