Bekijk volle/desktop versie : eenzaam aan hoogste punt van Afrika, de Kilimanjaro



Pagina's : [1] 2 3 4 5

16-05-2015, 00:07
Ik voel me nu zwaar in de wolken, lijkt alsof ik aan de top van de Kilimanjaro sta, en ik de hele wereld aan kan. De top daar waar het ALTIJD steenkoud is en ik gloei er door de warmte van de kick.

eenzaam sta ik op het hoogste punt van Afrika, wanhopig wachtend op het moment dag ze ineens voor me neus staat, en helemaal boos schreeuwt waarom ik zonder haar deze avontuurlijk tocht gemaakt heb, waarbij ze me ook nog eens een draai aan me oortje geeft gemixt met een kwaad blik die ik nog nooit eerder gezien heb, en daarbovenop eist ze een flink goedmakertje, en wel METEEN TER PLEKKE.

de Kilimanjaro
de ultieme letterlijke hoogtepunt die ik ooit hoop te bereiken
maar nu eerst volop sporten
dus meteen het bed induiken, om morgen vroeg weer aan de slag te gaan





welterusten

ps: ik mis je, en denk te vaak aan je

16-05-2015, 00:22


Op zich valt het nog best mee toch die klim, je kunt er meerdere dagen over doen dus dan kun je rusten. Als je een prima conditie hebt, is het te doen. Alleen het laatste stuk lijkt me vrij moeilijk, zo een pikkel is wel handig dan. Maar als je eenmaal op de top staat en neerkijkt op de wereld, is het het allemaal waard geweest.

Heb je eerder andere bergen beklommen al?

16-05-2015, 03:44

Citaat door Cersey:
Op zich valt het nog best mee toch die klim, je kunt er meerdere dagen over doen dus dan kun je rusten. Als je een prima conditie hebt, is het te doen. Alleen het laatste stuk lijkt me vrij moeilijk, zo een pikkel is wel handig dan. Maar als je eenmaal op de top staat en neerkijkt op de wereld, is het het allemaal waard geweest.

Heb je eerder andere bergen beklommen al?
Heb ontelbare bergen beklommen
Maar nooit zo hoog als de Kilimanjaro
En nooit zo extreem
De kern van mijn avontuur begrijpt toch maar een persoon

Tijd voor elfajer

16-05-2015, 03:46
http://https://youtu.be/3Ck25PGjlLc?t=1m31s

16-05-2015, 03:48


Ik vind dat je voor de Mount Everest moet gaan! Maar uhm ja naja de kilimanjaro lijkt me mooi om te zien. You can do it! Wil zelf ook wel een berg beklimmen maar ik weet vrij zeker dat ik bezwijk zodra de lucht ijl wordt

16-05-2015, 03:57

Citaat door Hadjabatata:
Ik vind dat je voor de Mount Everest moet gaan! Maar uhm ja naja de kilimanjaro lijkt me mooi om te zien. You can do it! Wil zelf ook wel een berg beklimmen maar ik weet vrij zeker dat ik bezwijk zodra de lucht ijl wordt
The mount Everest ? Lawah lawah
Doe ik mijn reismaatje niet aan
Bij een hoogtepunt van 1000 meter al komt ze adem tekort
Alhoewel we al 2 x 3000 meter hebben bereikt, maar niet zonder scheuren.
Kan niet wachten tot we een x voor de 4000 meter gaan

16-05-2015, 04:05
Ga je op de fiets?


Hahaha nee maar dit lijkt me pas vet om te doen.. "qaloelie dubai wa3errrr!"

Besahtek north face jacka

16-05-2015, 04:08

Citaat door ELmotchou:
The mount Everest ? Lawah lawah
Doe ik mijn reismaatje niet aan
Bij een hoogtepunt van 1000 meter al komt ze adem tekort
Alhoewel we al 2 x 3000 meter hebben bereikt, maar niet zonder scheuren.
Kan niet wachten tot we een x voor de 4000 meter gaan
Haha dat lijkt mij logisch. Naja als jullie vaak genoeg oefenen dan moet de Mount Everest prima te doen zijn. Ik geloof in jullie. 3000 meter? My oh my. Wel plaatjes schieten als je aan de top staat. Wij willen ook meekijken.

16-05-2015, 04:09

Citaat door Mrwrong2:
Ga je op de fiets?


Hahaha nee maar dit lijkt me pas vet om te doen.. "qaloelie dubai wa3errrr!"

Besahtek north face jacka
Ik ga op 7marti
En zij op mij
Elkaar om en om beklimmen tot we het hoogtepunt halen.

Ik ben niet zo van Dubai en dat soort bling bling


Ben een Ar77al

16-05-2015, 04:11

Citaat door Hadjabatata:
Haha dat lijkt mij logisch. Naja als jullie vaak genoeg oefenen dan moet de Mount Everest prima te doen zijn. Ik geloof in jullie. 3000 meter? My oh my. Wel plaatjes schieten als je aan de top staat. Wij willen ook meekijken.
We blijven oefenen, zowiezo, kost me wel steeds extreem veel moeite om haar over te halen.
Maar plaatjes aan de top? Die houden we prive

16-05-2015, 04:15
noem je zoon ra7al

Dubai is voor Wanhopige mensen.. Middle of Nowhere is voor echte soldaten..

16-05-2015, 04:17

Citaat door Mrwrong2:
noem je zoon ra7al

Dubai is voor Wanhopige mensen.. Middle of Nowhere is voor echte soldaten..
Sidi Ra7al haha
Goede tip
Dank

You get it ...

16-05-2015, 04:17



Citaat door ELmotchou:
We blijven oefenen, zowiezo, kost me wel steeds extreem veel moeite om haar over te halen.
Maar plaatjes aan de top? Die houden we prive
Dan ben je niet goed in mensen overhalen. Misschien moeten we dingen tegenover staan? Dingen zoals een mega teddybeer. Plaatjes VAN de top. Jouw gezicht hoeft er niet op te staan.

16-05-2015, 04:22

Citaat door Hadjabatata:
Dan ben je niet goed in mensen overhalen. Misschien moeten we dingen tegenover staan? Dingen zoals een mega teddybeer. Plaatjes VAN de top. Jouw gezicht hoeft er niet op te staan.
Ik ben bijna overal slecht in
Mijn gezicht is idd niet aan te zien
Ik kan niet beloven dat ik aan de top tijd heb voor plaatjes
Ik sla alles op tussen mijn oren
Aan de top heb ik alleen oog voor ongekend genot

16-05-2015, 04:26
Serieus ken iemand die zo heet.. Een echte soldaten naam.

Denk daar maar over na op de Punt die je gaat bereiken. Hoe het zou zijn in een osso aan de feet van een Mountain.. Met je 7mara () en ra7al aan je zijden. zullen de doelen van allah makkelijker te bereiken..

Pagina's : [1] 2 3 4 5