Bekijk volle/desktop versie : 'Nieuwe boodschap van leider Islamitische Staat'



Pagina's : [1] 2

15-05-2015, 13:10
Beweging Islamitische Staat heeft een boodschap uitgebracht die van haar leider Abu Bakr al-Baghdadi zou zijn.





Het is opmerkelijk, want van de mysterieuze kopman van IS is al maanden niets vernomen. Er waren geruchten dat hij zwaargewond was geraakt of zelfs was omgekomen. Het geluidsbestand verscheen op diverse websites die vaker door militante organisaties worden gebruikt.

De man die beweert Al-Baghdadi te zijn roept moslims op de wapens op te nemen en voor het door IS uitgeroepen kalifaat te vechten. De man verwijst ook naar de Saudische aanvallen op sjiitische rebellen in Jemen en haalt uit naar het Saudische koningshuis. Of het echt Al-Baghdadi is in de boodschap is nog onduidelijk.

15-05-2015, 13:26


Laat ze allemaal doodvallen die hel honden ......Ze doen werkelijk maar dan ook werkelijk alles wat Allah Swt de mens heeft verboden. ......moge Allah Swt ze vervloeken tot in de eeuwigheid inchallah

15-05-2015, 13:30
Waarom spreekt marokko.nl over een Islamitisch staat? Juist hier zouden jullie beter moeten weten.

15-05-2015, 13:38
Ja he laten we achter de amerikanen staan met zn allen..

15-05-2015, 13:39


Dat zijn khawarij.

15-05-2015, 13:44
Ik denk eerder dat wij khawarij zijn met onze onwetendheid en oordelende karakaters

15-05-2015, 13:48
Toto, ben jij echt zo zwart-wit dat je denkt te moeten kiezen tussen IS en USA?

15-05-2015, 13:50
Interessante vraagstelling. Ik kan ook nergens voor kiezen en postzegels verzamelen met mn hoofd in het zand.

15-05-2015, 13:52
Maatbeker. Als jij in die landen leeft en opgroeit zul je wel begrijpen waarom de IS veel aanhangers heeft en de USA wordt gehaat en geef ze eens ongelijk want wat heeft USA nou betekent voor de Arabische landen? Helemaal niks; ze hebben alleen lopen moorden als een stel idioten

15-05-2015, 13:59
Maatbeker is zo een journalist type.. alle nieuwsgierigheid in de wereld maar zelf geen balzak verstand

15-05-2015, 14:04

Citaat door Insolence:
Maatbeker. Als jij in die landen leeft en opgroeit zul je wel begrijpen waarom de IS veel aanhangers heeft en de USA wordt gehaat en geef ze eens ongelijk want wat heeft USA nou betekent voor de Arabische landen? Helemaal niks; ze hebben alleen lopen moorden als een stel idioten
Echt he

15-05-2015, 14:25
IS... Israëlische Staat...

15-05-2015, 16:09



Citaat door Redactie:
Beweging Islamitische Staat heeft een boodschap uitgebracht die van haar leider Abu Bakr al-Baghdadi zou zijn.





Het is opmerkelijk, want van de mysterieuze kopman van IS is al maanden niets vernomen. Er waren geruchten dat hij zwaargewond was geraakt of zelfs was omgekomen. Het geluidsbestand verscheen op diverse websites die vaker door militante organisaties worden gebruikt.

De man die beweert Al-Baghdadi te zijn roept moslims op de wapens op te nemen en voor het door IS uitgeroepen kalifaat te vechten. De man verwijst ook naar de Saudische aanvallen op sjiitische rebellen in Jemen en haalt uit naar het Saudische koningshuis. Of het echt Al-Baghdadi is in de boodschap is nog onduidelijk.

15-05-2015, 16:17
Zijn jullie in deze landen opgegroeid dan? Is het niet bijzonder zwart-wit om te kiezen tussen IS en USA? Zijn er geen andere mogelijkheden? Beiden houden er een beleid op na waar vele mensen onder lijden.

Toto, ik heb weinig verstand wanneer ik moe wordt van het verheerlijken van terroristische overheden en groeperingen? Ik denk niet in oorlogen winnen en strijden. Ik denk aan mensen die er onder lijden. Vertel mij eens wat jij voor deze mensen doet behalve bidden?

15-05-2015, 16:21
Er is geen goed of slecht meer. Iedereen is slecht. Van IS tot Marokko tot de NAVO tot Rusland. Denk dat het enige land waar je nog met rust als moslim kunt leven in Malaysia is. Welvarenden en islamitisch. Hoop dat ik daar werk kan vinden binnenkort.

Pagina's : [1] 2