Bekijk volle/desktop versie : Moskee buigt voor haatcampagne: conferentie geannuleerd



Pagina's : [1] 2 3

13-05-2015, 11:30
Moskee al-Fadjr heeft een geplande conferentie geannuleerd, nadat ophef was ontstaan over een van de geestelijken die zou komen.





In eerste instantie besloot de moskee de uitnodiging aan de omstreden Sa'ad Ateeq al-Ateeq en een andere gastspreker in te trekken, na overleg met burgemeester Elly Blanksma. De moskee liet woensdag weten de hele driedaagse conferentie te annuleren. Het bestuur van al-Fadjr ziet zich daartoe genoodzaakt ,,na de situatie intensief te hebben bestudeerd'' en vanwege ,,de felle (haat) campagne van de media jegens de moslims en ons in het bijzonder''.

13-05-2015, 11:45


De haat komt van de sprekers die deze moskeebesturen uitnodigen zonder dat zij kennelijk bezwaren hebben tegen de moorddadige ideetjes van die haatimams.
Het zijn juist deze moskeebesturen die op deze manier de afkeer tegen moslims aanwakkeren.

13-05-2015, 11:51

Citaat door Poitiers_:
De haat komt van de sprekers die deze moskeebesturen uitnodigen zonder dat zij kennelijk bezwaren hebben tegen de moorddadige ideetjes van die haatimams.
Het zijn juist deze moskeebesturen die op deze manier de afkeer tegen moslims aanwakkeren.
ik heb nu ook 1 moorddadig idee

13-05-2015, 12:47
Zo zie je maar weer hoe zwak ze zijn haatcampange moet je gewoon negeren maar ja ze zijn heel erg zwak niks nieuws aan

13-05-2015, 12:58


De islamhaat zit er nu goed in. Men wijst iedere gastspreker nu bij voorbaat af.

Daarentegen (en ik moet het toch zeggen),'asiel verlenen aan een VEROORDEELDE zionistische pedofiele rabbijn is wel oke!"

13-05-2015, 13:53

Citaat door AZROU32:
De islamhaat zit er nu goed in. Men wijst iedere gastspreker nu bij voorbaat af.

Daarentegen (en ik moet het toch zeggen),'asiel verlenen aan een VEROORDEELDE zionistische pedofiele rabbijn is wel oke!"
is cultuur, kan hij zich voegen bij de rest van pedofiel nederland

13-05-2015, 14:00
Terwijl de grootste haatprediker en haatzaaier 'Wilders' van de afgelopen decennia wel overal wordt toegelaten.
Het moet niet gekker worden.

13-05-2015, 14:22
We kunnen wel boos zijn op de media maar de schuldige is toch dat moskee bestuur; ik bedoel wat voor mietjes zijn dat ze zwichten voor die haat tokkies ik bedoel laat die imams komen en bespreek met ze welke uitspraken strafbaar zijn in nl;nou geloof niet dat die imams dat erg zullen vinden als ze bepaalde uitspraken 1 dag niet kunnen maken..Nederland beseft niet dat ze met dit gehaatzaai onze liefde en toewijding voor de islam alleen maar sterker wordt

13-05-2015, 14:25

Citaat door Morrokito:
Terwijl de grootste haatprediker en haatzaaier 'Wilders' van de afgelopen decennia wel overal wordt toegelaten.
Het moet niet gekker worden.
Ik heb niets op met Wilders maar je vergelijking gaat volledig mank, ik heb Wilders niet horen zeggen dat Joden, christenen en sjiieten gedood moeten worden, zoals deze door die haatideologie geïnspireerde 'geleerden'.

13-05-2015, 14:27

Citaat door salah76:
Ik heb niets op met Wilders maar je vergelijking gaat volledig mank, ik heb Wilders niet horen zeggen dat Joden, christenen en sjiieten gedood moeten worden, zoals deze door die haatideologie geïnspireerde 'geleerden'.
en waar heb jij deze imams dat horen zeggen, vertel.

13-05-2015, 14:31
Keer op keer blijkt maar weer dat voor bepaalde personen de vrijheid van meningsuiting niet geldt.

13-05-2015, 14:33

Citaat door unicorn2009:
Keer op keer blijkt maar weer dat voor bepaalde personen de vrijheid van meningsuiting niet geldt.
Keer op keer blijkt dat mensen niet weten wat vrijheid van meningsuiting is, laat staan wie het land wel of niet in mogen
Vrijheid van meningsuiting houd op daar waar de wet het zegt, opruiing is zo een grens.

13-05-2015, 14:42



Citaat door salah76:
Ik heb niets op met Wilders maar je vergelijking gaat volledig mank, ik heb Wilders niet horen zeggen dat Joden, christenen en sjiieten gedood moeten worden, zoals deze door die haatideologie geïnspireerde 'geleerden'.
plaats een link dat deze Imam dat heeft gezegd.

13-05-2015, 14:42

Citaat door oef:
Sorry, maar in deze kwestie staan de moslims voor de vrijheid van meningsuiting en probeer jij dat burgerrecht te frustreren.
Ach, dat heet discussie (daar zijn fora voor), meestal is het andersom.
En trouwens, de wet is dat min of meer duidelijk over.

13-05-2015, 14:49
Vraagje:
Regelmatig hoor je de uitspraak; Islam is vrede.

Vertel eens; Als deze uitspraak terecht is, waarom blijven Moskee-besturen dan lieden (sprekers, Imams) uitnodigen, die alles behalve vrede prediken?

Pagina's : [1] 2 3