Bekijk volle/desktop versie : Via malaga naar marokko..



Pagina's : [1] 2

12-05-2015, 18:25
Salamoe 3alaikoem dames,

Wie is in de zomervakantie met de vliegtuig eerst naar malaga gegaan en daar dan met de boot naar Marokko?
Is het te doen met een kleine kind?

12-05-2015, 18:29


Met klein kind. NEE! Als je een kind hebt moet je een reis zo kort mogelijk maken en met zo min mogelijk overstappen etc. In je eentje ma3liesh, al stop je in Madrid en ga je vandaar uit huppelen naar Algeciras. Met kind raad ik je dit echt af.

12-05-2015, 18:30

Citaat door Donna:
Met klein kind. NEE! Als je een kind hebt moet je een reis zo kort mogelijk maken en met zo min mogelijk overstappen etc. In je eentje ma3liesh, al stop je in Madrid en ga je vandaar uit huppelen naar Algeciras. Met kind raad ik je dit echt af.
Heb je zelf op deze manier gereisd met een kind?
Ik wil het liefst natuurlijk direct vliegen, maar de tickets zijn zooo duur

12-05-2015, 18:33

Citaat door moslimatjuh87:
Heb je zelf op deze manier gereisd met een kind?
Ik heb op de normale (dus direct) gereisd met kinderen en dat is al zwaar! Ik zou niet eens aan zoiets beginnen met kind ...dan ga ik nog liever helemaal niet.

12-05-2015, 19:28


Salaam wa alaykum

Heb het weleens gedaan en me zoontje was toen 2maanden is goed gegaan allemaal Alhamdulillah.
Bij de boot cafetjuh in geweest ,melkje gemaakt voor hem en zo veel mogelijk uit de zon blijven....ik zou ook gwn voordringen bij de rij of vragen of je even voor mag omdat je een baby hebt.

12-05-2015, 19:30
ja kan gewoon hoor!! gewooon goed voorbereiden etc ! hoe oudt is je kind ¿? en bedenk hoe je t doet met bagage shouwen etc!

12-05-2015, 19:33

Citaat door Donna:
Ik heb op de normale (dus direct) gereisd met kinderen en dat is al zwaar! Ik zou niet eens aan zoiets beginnen met kind ...dan ga ik nog liever helemaal niet.
Ja dat is ook zo, alleen willen we heel graag gaan omdat we bij de bruiloft van mijn schoonbroer willen zijn. En dan is via malaga de goedkoopste optie

12-05-2015, 19:33
Zou het ni doen. Heb het 1 keer gedaan nooit meer en dat was zonder kind. Uitstappen malaga, bagage meesleuren. Bus of taxi naar haven. Wachten op de boot.. Boot moet je ook betalen, taxi ook. Kun je net zo goed direkte vlucht nemen. Of jij en kind direkt en je man malaga bezuinigingen maar op zijn ticket

12-05-2015, 19:35

Citaat door betuls:
Salaam wa alaykum

Heb het weleens gedaan en me zoontje was toen 2maanden is goed gegaan allemaal Alhamdulillah.
Bij de boot cafetjuh in geweest ,melkje gemaakt voor hem en zo veel mogelijk uit de zon blijven....ik zou ook gwn voordringen bij de rij of vragen of je even voor mag omdat je een baby hebt.
Mijn kind is 3,5 jaar dus ik dacht neem een buggy mee kan ze erin uitrusten en slapen als ze moe is. Alleen verveelt ze zich snel dus ben bang dat ze dan heel vervelend gaat doen

12-05-2015, 19:36

Citaat door oem_ayman:
Zou het ni doen. Heb het 1 keer gedaan nooit meer en dat was zonder kind. Uitstappen malaga, bagage meesleuren. Bus of taxi naar haven. Wachten op de boot.. Boot moet je ook betalen, taxi ook. Kun je net zo goed direkte vlucht nemen. Of jij en kind direkt en je man malaga bezuinigingen maar op zijn ticket




de bagage gedeelte vindt ik te erg voor woorden , echt ts bedenk of iemand met de auto dat kan meenemen voor je. want dat gedeelte doe ik nooit meer ! als ik ga zonder bagage !

12-05-2015, 19:49

Citaat door Israenoor:
de bagage gedeelte vindt ik te erg voor woorden , echt ts bedenk of iemand met de auto dat kan meenemen voor je. want dat gedeelte doe ik nooit meer ! als ik ga zonder bagage !
ja echt he, vooral met kind. Dat houdt in dat 1 kind draagt(buggy rijdt) en de ander alle tassen. Echt ni te doen. Je bent dan al moe van die vlucht, dan nog eens parkeren bij de haven voor paar uur met al die tassen, en dan nog eens in de boot sleuren met die tassen naar boven en naar beneden. Eenmaal aangekomen in alhoceima toen, leek het net of ik reis van week erop had zitten. Was uitgeput.

12-05-2015, 19:54

Citaat door oem_ayman:
ja echt he, vooral met kind. Dat houdt in dat 1 kind draagt(buggy rijdt) en de ander alle tassen. Echt ni te doen. Je bent dan al moe van die vlucht, dan nog eens parkeren bij de haven voor paar uur met al die tassen, en dan nog eens in de boot sleuren met die tassen naar boven en naar beneden. Eenmaal aangekomen in alhoceima toen, leek het net of ik reis van week erop had zitten. Was uitgeput.



nou wij hadden koffers en tassen , ieder moest echt zn eigen bagage meesleuren iedereen hadt zn handen vol ! dus als je nog een buggy moet duwen weet niet of dat gaat lukken ! en dan nog bij sebta je beurt wachten in de zon en dan nog een taxi regelen ! is beste als ieamnd al klaar staat!


dus ts bedenk me toch dat niet een eitje is helemaal met een kind. het zou wel kunnen maar bereid je voor de velle zon , dorst , zonnebrandcreme bij de hand , EN GEEEN BAGAGE GELOOF ME GEEN BAGAGE !! en een buggy met een ligstand !! veeel succes

12-05-2015, 19:55


Ik raad het je af
beter in 1x doorvliegen
Dan betaal je maar extra

12-05-2015, 19:57

Citaat door Israenoor:
ja kan gewoon hoor!! gewooon goed voorbereiden etc ! hoe oudt is je kind ¿? en bedenk hoe je t doet met bagage shouwen etc!


Citaat door Israenoor:
de bagage gedeelte vindt ik te erg voor woorden , echt ts bedenk of iemand met de auto dat kan meenemen voor je. want dat gedeelte doe ik nooit meer ! als ik ga zonder bagage !


Citaat door oem_ayman:
ja echt he, vooral met kind. Dat houdt in dat 1 kind draagt(buggy rijdt) en de ander alle tassen. Echt ni te doen. Je bent dan al moe van die vlucht, dan nog eens parkeren bij de haven voor paar uur met al die tassen, en dan nog eens in de boot sleuren met die tassen naar boven en naar beneden. Eenmaal aangekomen in alhoceima toen, leek het net of ik reis van week erop had zitten. Was uitgeput.
Ja daar zit ik het meeste mee: de bagage.. En het zal dan heel warm zijn..Als ik jullie verhalen lees word ik al moe

12-05-2015, 19:58

Citaat door golden_nadoriaa:
Ik raad het je af
beter in 1x doorvliegen
Dan betaal je maar extra
Dan betalen we gewoon het dubbele

Pagina's : [1] 2