Bekijk volle/desktop versie : een partner met een speciale gave... maakt je bang of juist niet?



Pagina's : [1] 2 3 4

12-05-2015, 00:32
Het volgende is waar gebeurd.
Ik ken iemand die mensen dingen hoort zeggen van zeker 10 meter en nog meer van dat soort onverklaarbare dingen aan hem... Soms hoort ie wat mensen zeggen die in een ander kamer zitten.
Laatst nog zei hij tegen een familielid' je moeder is gekomen'en binnen een seconde belde zn moeder aan en ze wonen op 3 hoog in een geisoleerde gebouw...de rest schrok ook dat hij t wist omdat de persoon die aanbelde niemand liet weten hoelaat ze zou terugkomen van een reis.

Heel veel dingen die hij over personen zegt komen ook uit.

12-05-2015, 00:36


Hmm bang. Hoe moet ie dat allemaal weten. Heeft te maken met djinns

12-05-2015, 00:37

Citaat door sChAapjee:
Hmm bang. Hoe moet ie dat allemaal weten. Heeft te maken met djinns
Goede jins bedoel je?

12-05-2015, 00:38
AMijn moeder ook. Zitten we zegt ze bijv. je vader is terug. Dat weet ze door dat ze hem hoort lopen buiten.
Zitten we te fluisteren in een andere kamer zegt ze waarom fluisteren jullie is niet grappig.
Kan dus wel. Dit is nog wel normaal, vind ik.

12-05-2015, 00:38



Citaat door rijkemarokkaan:
Goede jins bedoel je?
Wanneer weet je of het goede djinns zijn?

12-05-2015, 00:40
Dat is wel creepy.. dan hoor je ook dingen die je niet wil horen

12-05-2015, 00:43
Ik zou het wel scary vinden, maar alles went.

12-05-2015, 00:43
Meeste Marokkaanse meiden hebben een "gave". Abra cadabra.

12-05-2015, 00:48

Citaat door Hindee:
AMijn moeder ook. Zitten we zegt ze bijv. je vader is terug. Dat weet ze door dat ze hem hoort lopen buiten.
Zitten we te fluisteren in een andere kamer zegt ze waarom fluisteren jullie is niet grappig.
Kan dus wel. Dit is nog wel normaal, vind ik.

Klinkt normaal maar bij hem is t een stap verder...hij hoort niet alleen gefluister maar ook hele zinnen.

Citaat door sChAapjee:
Wanneer weet je of het goede djinns zijn?

Het is geen kwaadaardige persoon ...ik weet niet.

Citaat door xcutie:
Dat is wel creepy.. dan hoor je ook dingen die je niet wil horen
Alles heeft voordelen en nadelen hahaha.... Hij heeft wels zelfs de reden van een scheiding genoemd toen een familielid pas trouwde haha

12-05-2015, 00:51
Laatst zei hij ook over een familielid die met een gangster trouwde dat hij ' zelfs vermoord kan worden'en binnen een maand ongeveer was ie ook vermoord...wel eng eigelijk.

12-05-2015, 00:54

Citaat door rijkemarokkaan:
Laatst zei hij ook over een familielid die met een gangster trouwde dat hij ' zelfs vermoord kan worden'en binnen een maand ongeveer was ie ook vermoord...wel eng eigelijk.
Zoiets had mijn oma ook een tijdje. Ze voorspelde een paar nieuwtjes wat uiteindelijk allemaal uitkwam. Ze was 'soort' van bezeten

En nee in zo'n situatie zitten zou ik zelf niet willen zitten. Maakt je snel bang

12-05-2015, 00:56
Een tijdje terug vond hij dat er iets mis was met de ademhaling van iemand en niet lang daarna was die persoon ook overleden op een natuurlijke manier.....dit vond hij zelf achteraf ook eng omdat hij die persoon zelden tegenkwam en toch viel zijn ademhaling hem opeens op... Net of hij adem tekort had of iets in die richting..,

12-05-2015, 00:58



Citaat door rijkemarokkaan:
Alles heeft voordelen en nadelen hahaha.... Hij heeft wels zelfs de reden van een scheiding genoemd toen een familielid pas trouwde haha
Als je weet wat er in de toekomst gaat gebeuren is dat wel heel eng. Ik heb soms ook van die momenten dat ik met familie zit bv en dan oppeens uit het niets moet denken aan een nicht en dan hoor je haar na 10 minuten binnenkomen.. dat vind ik al een beetje eng van mezelf soms. Maar hoe jij het beschrijft, denk ik dat ik wel bang van diegene zou zijn..

12-05-2015, 00:59
Als hij zulke dingen hoort komt het van de djins, op die manier wordt hij een waarzegger.
Hij moet rokya doen.

12-05-2015, 01:00

Citaat door -Cattleya-:
Zoiets had mijn oma ook een tijdje. Ze voorspelde een paar nieuwtjes wat uiteindelijk allemaal uitkwam. Ze was 'soort' van bezeten

En nee in zo'n situatie zitten zou ik zelf niet willen zitten. Maakt je snel bang
Ik ken m heel goed en hij is niet bezeten...hij is normaler dan normaal afgezien van zijn ' gave'

Ik denk dat je je in zo een situatie afkeert van veel mensen want heel veel hebben vaak een masker op

Pagina's : [1] 2 3 4