Bekijk volle/desktop versie : Algemeen bekend...



Pagina's : [1] 2

11-05-2015, 16:21
geeft de Marokkaanse vrouw argumenten (over een bepaald onderwerp) die ze zelf niet gelooft. Allerlei redenen zitten hierachter...
- Haar plichten niet nakomen.
- De verantwoordelijkheid uit de weg gaan.
- ...
Ze is niet in staat om toe te geven dat ze gewoonweg zwak is en sommige zaken niet aankan.

We hebben hier alle mogelijke en onmogelijke 'argumenten' gelezen waarom polygamie zogenaamd niet meer van deze tijd is.
Naar aanleiding van de topic crisis op de huwelijksmarkt, vraag ik me af of binnen dit en 50 jaar de Marokkaanse vrouw een voorstander, aanhanger, pleitbezorger (en alle andere synoniemen) wordt van polygamie...
Wat zouden dan haar argumenten worden?

11-05-2015, 16:27


jongen. ga even een leven zoeken.

11-05-2015, 16:32

Citaat door 704903:
jongen. ga even een leven zoeken.

11-05-2015, 16:40
Of zal haar koppigheid het nooit toelaten om voorstander te worden van polygamie ook al blijft er maar 1 Man op de wereld bestaan?

11-05-2015, 16:42


waarom delen als het niet verplicht is...de man mag 4 vrouwen, hij mag ook 1 vrouw, hij mag ook geen vrouw...is nergens verplicht....
zeikerd!

11-05-2015, 17:03

Citaat door Volwassenmeid:
waarom delen als het niet verplicht is...de man mag 4 vrouwen, hij mag ook 1 vrouw, hij mag ook geen vrouw...is nergens verplicht....
zeikerd!
Waarom niet delen (of verbieden om te delen) als het mag.
Maar soit, dit is niet de bedoeling van de topic...

11-05-2015, 17:52

Citaat door Toevallig_:
Of zal haar koppigheid het nooit toelaten om voorstander te worden van polygamie ook al blijft er maar 1 Man op de wereld bestaan?
dan zou ik het wel overwegen haha

11-05-2015, 18:10

Citaat door Selima_Rif:
dan zou ik het wel overwegen haha
"En ik zal het doen omwille van Allah" wordt dan jouw argument, yek?

11-05-2015, 18:15
Genoeg vrouwen die er wel voor open staan. Zag laatst een topic van een meid en genoeg die haar over eigen ervaring vertelde.

11-05-2015, 18:18

Citaat door Toevallig_:
geeft de Marokkaanse vrouw argumenten (over een bepaald onderwerp) die ze zelf niet gelooft. Allerlei redenen zitten hierachter...
- Haar plichten niet nakomen.
- De verantwoordelijkheid uit de weg gaan.
- ...
Ze is niet in staat om toe te geven dat ze gewoonweg zwak is en sommige zaken niet aankan.

We hebben hier alle mogelijke en onmogelijke 'argumenten' gelezen waarom polygamie zogenaamd niet meer van deze tijd is.
Naar aanleiding van de topic crisis op de huwelijksmarkt, vraag ik me af of binnen dit en 50 jaar de Marokkaanse vrouw een voorstander, aanhanger, pleitbezorger (en alle andere synoniemen) wordt van polygamie...
Wat zouden dan haar argumenten worden?
Men zegt la youkalifoe Allah...de rest zal je ongetwijfeld weten.

Als jij van mening bent dat de Marokkaanse vrouw niet voor polygamie is, dan is die groep niet beschikbaar. Misschien Iraanse vrouwen?

11-05-2015, 18:23

Citaat door Yarah-:
Genoeg vrouwen die er wel voor open staan. Zag laatst een topic van een meid en genoeg die haar over eigen ervaring vertelde.
Op Marokko.nl?

Wat zijn hun argumenten?

11-05-2015, 18:25

Citaat door olifantje:
Men zegt la youkalifoe Allah...de rest zal je ongetwijfeld weten.

Als jij van mening bent dat de Marokkaanse vrouw niet voor polygamie is, dan is die groep niet beschikbaar. Misschien Iraanse vrouwen?
Dat is een Ayah.

Vergelijk je stiekem polygamie met Mot3a-huwelijk?

11-05-2015, 18:31



Citaat door Toevallig_:
Op Marokko.nl?

Wat zijn hun argumenten?
Ja, was pas nog paar weken geleden. Een heeft er ingestemd omdat die man dat graag wilde en ze wonen zelfs samen. Ze hebben een goede relatie met elkaar, voeden samen hun kinderen op. Was heel mooi om te lezen.

11-05-2015, 18:56

Citaat door Yarah-:
Ja, was pas nog paar weken geleden. Een heeft er ingestemd omdat die man dat graag wilde en ze wonen zelfs samen. Ze hebben een goede relatie met elkaar, voeden samen hun kinderen op. Was heel mooi om te lezen.

Ongelofelijk. Waarom mis ik altijd de goeie topics... Is die inmiddels verwijderd?

Je Man gehoorzamen is een plicht en tevens je sleutel tot het Paradijs.
Moge Allah swt haar Khayran belonen.
Vind ik ook heel mooi.

11-05-2015, 19:05
De mens is van nature beoordelingsbeducht, misschien ligt daar het antwoord!

Pagina's : [1] 2