Bekijk volle/desktop versie : Het waardevolste in je leven verliezen..



Pagina's : [1] 2

06-05-2015, 14:01
Salaam Aleikoum lieve dames,

Mijn moeder is onlangs overleden Allah rahma. Ze was en is nog steeds mijn alles het verdriet zo groooooot...
Wat ze zeggen is echt waar alles en iedereen is te vervangen behalve je moeder..
Ik heb heel moeite om het een plekje te geven ondanks dat ik me tot Allah swt wend.

Ik vraag me af wie hier ook ooit te maken heeft gehad met een groot verlies en hoe jullie hiermee om zijn gegaan.

M3a Salama.

06-05-2015, 14:08


Moge Allah jouw moeder een plekje in Djannah krijgen!...
Dat is mijn grootste nachtmerrie, om mijn moeder te verliezen..


Ik heb een groot verlies meegemaakt, mijn zusje( allah Irahma).
Ze was mijn leven, ik heb haar gevoed, getroost en lief gehad...
Ik leefde voor haar..

Het verdriet zal altijd in je blijven, het gaat nooit weg, alleen Allah heeft ons toch zo gemaakt dat we verder kunnen.
Er zijn nachten, dagen en zelfs weken dat ik moet hyperventileren van de pijn en verdriet.
Ik heb gehuild, geschreeuwd, mezelf afgesloten van iedereen en alles...

Maar er zijn momenten dat ik er niet aan denk en de normale dagelijkse dingen kan doen.
Vergeten zullen we nooit meid, we gaan alleen maar door, hoe moeilijk het nu ook voor je lijkt..

Je zal huilen, voelen dat je hart eruit word gehaald, je zal niet kunnen slapen, piekeren en je zal op zoek gaan naar herinneringen, dit moet je toelaten zodat je het kan verwerken....
Je vraagt je af hoe we ermee zijn omgegaan, we hebben geen keus meid, de dood hoort in ons leven, je gaat gewoon verder met alle pijn en verdriet die je mee draagt...

Ik wens jou veel Sbar toe, moge Allah je hierin bijstaan!

06-05-2015, 14:13
Allahjer7emha wa wesse3 3lieha.

Je leert er mee omgaan, met de pijn. Er zullen momenten zijn alsof het gisteren was, maar de gedachte aan Allah geeft troost. Het wordt weer beter.

06-05-2015, 14:16
Ts moge allah jou moeder een mooie plekje geveb on djenat elfirdaus ik kreeg een brok van jou verhaal veel sabr toegewenst lieverd.en neda voor jou wens ik hetzelfde voor je zusje meskina moge allah haar een mooie plekje geven in djenet elfirdaus voor jou ook veel sabr toegenst lieverd

06-05-2015, 14:17


Inna lilahi wa inna ilayhi raji3oen

06-05-2015, 14:24
Allah y ra7ma oe wessa3 3liha.

Heb ook mn deel van verliezen te verwerken gehad..

06-05-2015, 14:41
Ik heb helaas hetzelfde meegemaakt vorig jaar. Mijn moeder overleed na slecht een half jaar ziek te zijn geweest. Vanaf dat ik wist dat ze ziek was, wilde ik het niet geloven. Ik kon me geen leven voorstellen zonder mijn moeder. Toen ze overleden was, was ik helemaal stuk. Heb dagenlang gehuild, zonder te kunnen stoppen. En nog steeds heb ik het er elke dag moeilijk mee. Er zijn altijd wel dingen die aan haar herinneren, zelfs kleine dingen. Momenten dat ik zo vreselijk graag even met haar zou willen praten, al is het maar 5 minuten. Je moeder is inderdaad de enige persoon in je leven die onvervangbaar is en je absoluut niet zonder kunt. Ik weet wat je voelt en het heeft lange tijd nodig om het stapje voor stapje een plek te kunnen geven. Heel veel sterkte! Als je misschien je verhaal kwijt wilt, je mag me altijd je mailadres pm-en. (Ik kan namelijk op 1 of andere manier geen pm's beantwoorden hier op mnl.

06-05-2015, 19:39
Miskina. Lijkt mij ook een van de grootste verliezen. Moge Allah haar een mooi plekje in het paradijs geven amin ya rab!

06-05-2015, 23:51
Het is moeilijk. Mss zelfs het moeilijkste wat er is. Moge Allah swt jullie pijn en verdriet verzachten.

06-05-2015, 23:57
Aan alle mensen die een dierbare Verloren zijn, Moge Allah jullie sbar geven. En de overledenen jennath el firdaus in shaa allah!
Inna lilahi wa inna ilayli radjioen!
Een zware beproeving Soubhanallah!

06-05-2015, 23:59
Allahi arhamha,inna lillaahi wa ina ilayhi razigoun.

07-05-2015, 00:02
Mijn grootste angst, mijn ouders verliezen. Ik denk er de laatste tijd vaker aan en de gedachte alleen al doet zo een pijn. Ya Allah.

Moge Allah hen genadig zijn en de pijn bij zulk groot verlies verzachten. Ameen.

07-05-2015, 00:06


Moge Allaah jullie pijn verzachten..Ameen

07-05-2015, 00:17

Citaat door Neda:
Moge Allah jouw moeder een plekje in Djannah krijgen!...
Dat is mijn grootste nachtmerrie, om mijn moeder te verliezen..


Ik heb een groot verlies meegemaakt, mijn zusje( allah Irahma).
Ze was mijn leven, ik heb haar gevoed, getroost en lief gehad...
Ik leefde voor haar..

Het verdriet zal altijd in je blijven, het gaat nooit weg, alleen Allah heeft ons toch zo gemaakt dat we verder kunnen.
Er zijn nachten, dagen en zelfs weken dat ik moet hyperventileren van de pijn en verdriet.
Ik heb gehuild, geschreeuwd, mezelf afgesloten van iedereen en alles...

Maar er zijn momenten dat ik er niet aan denk en de normale dagelijkse dingen kan doen.
Vergeten zullen we nooit meid, we gaan alleen maar door, hoe moeilijk het nu ook voor je lijkt..

Je zal huilen, voelen dat je hart eruit word gehaald, je zal niet kunnen slapen, piekeren en je zal op zoek gaan naar herinneringen, dit moet je toelaten zodat je het kan verwerken....
Je vraagt je af hoe we ermee zijn omgegaan, we hebben geen keus meid, de dood hoort in ons leven, je gaat gewoon verder met alle pijn en verdriet die je mee draagt...

Ik wens jou veel Sbar toe, moge Allah je hierin bijstaan!
Wat ben jij een moedig en sterk dame Nada Allah jehafdek
Ts. stekte em Allah jesaberkoum

07-05-2015, 00:22
Allah yer7amha o wese3 3liha. Ina lilahi wa Ina ilayhi raji3oen. Dit is zo ontzettend moeilijk je ouders verliezen is denk ik wel het moeilijkst wat er is. allah y seberkoum meid. We gaan allemaal wanneer het zover is. Het is t afscheid die het zo moeilijk maakt.

Pagina's : [1] 2