Bekijk volle/desktop versie : Marokko-Tanger peutertje van 2 was sexslaaf.



Pagina's : [1] 2 3

06-05-2015, 13:00
In Tanger heeft de politie een pedofiel aangehouden die zijn stiefdochtertje van 2 jaar als seksslaaf vasthield.


Al Massae schrijft over de misselijkmakende kindermisbruik. Het kind werd tijdens een huiszoeking bij de man, verdacht in een drugszaak, door de politie gevonden.

De man was thuis met een prostitué en het doodsbang kindje. De moeder van het kindje verliet elke morgen het huis en liet haar dochter met haar tweede man thuis. Volgens de politie wist zij van de misbruiken.

Het slachtoffertje werd in het ziekenhuis onderzocht. Dokters bevestigden dat ze herhaaldelijk seksueel was misbruikt, maar ook regelmatig was mishandeld. Ze had brandwonden op haar lichaam en geslachtsdelen.

De dader, bekend als Ould Alkasria en afkomstig uit Ksar El Kebir, werd gearresteerd en aangeklaagd voor kindermisbruik en drugshandel. Het kind werd in een pleeggezin geplaatst.


Moge Allah de stiefvader, moeder en eenieder die er wat mee te maken had laten lijden op deze wereld en voor eeuwig laten branden in de hel. Ameen

06-05-2015, 13:01


Ameen ameen

06-05-2015, 13:04
Oh mijn hart.....

Lief lief lief klein meisje, wat moet jij hebben geleden......

06-05-2015, 13:04
Smerige klootzak.Zowel hij als die klote moeder Mogen op de brandstapel! Ik snap niet dat mensen dit kunnen doen! Wat zal dat meisje wel niet hebben gevoeld

06-05-2015, 13:06


Moge ze beiden branden in hel hel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeel !

06-05-2015, 13:15
zulke berichten doe mijn moederhart zo veel pijn.. lief klein meisje. Moge Allah je beschermen tegen deze beesten en je ver houden van het kwade.


waarom doen deze zieke geesten die kleine onschuldige machteloze kindjes zoveel pijn, waarom??

06-05-2015, 13:17

Citaat door solace:
zulke berichten doe mijn moederhart zo veel pijn.. lief klein meisje. Moge Allah je beschermen tegen deze beesten en je ver houden van het kwade.


waarom doen deze zieke geesten die kleine onschuldige machteloze kindjes zoveel pijn, waarom??



Op de vraag waarom heeft ooit een pedofiel, die 45 kinderen had misbruikt, antwoord gegeven:

Omdat ik het lekker vind.


Zo simpel is het, ze zijn niet ziek, zoals velen beweren, ze zijn niet gestoord, mentaal in de war, nee ze doen het omdat ze het lekker vinden en als ze gepakt worden doen ze net alsof ze geestelijk niet orde zijn.

06-05-2015, 13:17
mijn dochter is twee

06-05-2015, 13:19
:traan: zo geen woorden voor dit soort praktijken. Mijn hart huilt hier gewoon van.
Moge Allah alle beesten vernietigen en ze de zwaarste straf geven zowel in dunya als in al-aghira.
Ameen!!!

Moge Allah alle onschuldige kindjes beschermen, Allahoema Ameen.

06-05-2015, 13:23

Citaat door Neda:
Op de vraag waarom heeft ooit een pedofiel, die 45 kinderen had misbruikt, antwoord gegeven:

Omdat ik het lekker vind.


Zo simpel is het, ze zijn niet ziek, zoals velen beweren, ze zijn niet gestoord, mentaal in de war, nee ze doen het omdat ze het lekker vinden en als ze gepakt worden doen ze net alsof ze geestelijk niet orde zijn.
Heel goed gezegd. Het zijn altijd mensen die weloverwogen deze daden doen. Ze weten heel goed dat wat ze doen slecht is en dat is een teken dat iemand toerekeningsvatbaar is voor zijn daden. Het gaat zover dat ze de grenzen verleggen en het liefst steeds meer slachtoffers maken, net als Robert M.

06-05-2015, 13:26

Citaat door Foulan:
Heel goed gezegd. Het zijn altijd mensen die weloverwogen deze daden doen. Ze weten heel goed dat wat ze doen slecht is en dat is een teken dat iemand toerekeningsvatbaar is voor zijn daden. Het gaat zover dat ze de grenzen verleggen en het liefst steeds meer slachtoffers maken, net als Robert M.



Inderdaad Foulan, hoe vaak heeft men medelijden met ze. Uitspraken zoals: ze kunnen er niets aan doen, ze zijn ziek..

Maar als je eerlijk aan ze zou vragen waarom en ze zouden eerlijk antwoord geven is het heel simpel: Ze vinden het gewoon lekker....

Iemand die elke keer weer de fout in gaat door te misbruiken na therapie of reclassering toezicht etc, is heel erg bewust van zijn daden en wil maar 1 ding: dat zijn lusten worden bevredigd...

06-05-2015, 13:43
ALLAH YLATIEF YALATIEF. ALLAH i3tihom ci 9rina tarta9 fihom. Allah i3tihom l3adab f donya olakhira !!

06-05-2015, 13:48



Citaat door Neda:
Op de vraag waarom heeft ooit een pedofiel, die 45 kinderen had misbruikt, antwoord gegeven:

Omdat ik het lekker vind.


Zo simpel is het, ze zijn niet ziek, zoals velen beweren, ze zijn niet gestoord, mentaal in de war, nee ze doen het omdat ze het lekker vinden en als ze gepakt worden doen ze net alsof ze geestelijk niet orde zijn.
Er moet toch iets mis zijn in die bovenkamer als je zoiets doet, kan me gewoon niet voorstellen dat een "normaal mens"hier toe in staat is.

Ik had het laatst met een collega over die pm die ik je laatst stuurde en zij zei;Ze zijn niet ziek solace, maar hebben een soort van fetisj voor kinderen.
De 1 verlangt sterk naar zoetigheid, de ander krijgt een kick van springen uit vliegtuigjes en pedofielen hebben dat bij kinderen.
pedo's moet je juist niet onderschatten, het zijn meestal zelfs meestal mensen met een goed functie in de samenleving of zetten zich in voor de maatschappij, hebben zelf een gezin etc..
Maar ondertussen zijn het wolven in schapenkleren die onder je neus dingen kunnen flikken, zonder dat je het doorhebt.

06-05-2015, 13:53

Citaat door solace:
Er moet toch iets mis zijn in die bovenkamer als je zoiets doet, kan me gewoon niet voorstellen dat een "normaal mens"hier toe in staat is.

Ik had het laatst met een collega over die pm die ik je laatst stuurde en zij zei;Ze zijn niet ziek solace, maar hebben een soort van fetisj voor kinderen.
De 1 verlangt sterk naar zoetigheid, de ander krijgt een kick van springen uit vliegtuigjes en pedofielen hebben dat bij kinderen.
pedo's moet je juist niet onderschatten, het zijn meestal zelfs meestal mensen met een goed functie in de samenleving of zetten zich in voor de maatschappij, hebben zelf een gezin etc..
Maar ondertussen zijn het wolven in schapenkleren die onder je neus dingen kunnen flikken, zonder dat je het doorhebt.



Ze slaat de spijker op zijn kop Sol.

06-05-2015, 13:56
a3udu billahi mina shaytan A radjim. Walgelijk om zoiets te horen en lezen. Dat iemand zo'n onschuldig en weerloos meisje kwaad kan doen. Enige straf dat goed genoeg is voor zulke monsters is de straf bij Allah

Pagina's : [1] 2 3