Bekijk volle/desktop versie : tips over aanschaf inbouw vaatwasser!!



05-05-2015, 12:08
Dames, ik wil graag een vaatwasser aanschaffen. Het moet een inbouw zijn want ik heb geen ruimte voor een vrijstaand vaatwasser. Ik heb er ook totaal geen verstand van. Welk merk is goed en waar kan ik het beste zo'n vaatwasser kopen. Hij moet niet extreem duur zijn. mijn budget is rond de €600,- En het liefst ook incl montage want ik denk dat de keukenplint aan de onderkant van de keuken weg gehaald moet worden.

05-05-2015, 13:47


Je kunt ook kiezen voor een onderbouw. (Is een gewone vrijstaand vaatwasser waarvan je het bovenblad kan verwijderen waardoor je die ook onder je keukenblad kunt plaatsen) Dan moet je enkel een kastje verwijderen. Een keukenkastje verwijderen is makkelijk en kun je zelf doen. ( bij de meeste keukens toch) Kraantje en afvoer plaatsen kost je ong 50 euro en hebben ze binnen een half uurtje gedaan. Succes

05-05-2015, 13:52
Heb een Bosch online gekocht via kieskeurig.nl voor 450 euro. Winkelprijs lag overal 200 euro hoger. Ben er heel tevreden mee. En waterrekening is alleen maar gedaald sinds ik die heb, nu al 4 jaar

05-05-2015, 14:08
Ik heb hetzelfde gedaan als bovenstaande reactie. OOk bosch...ook ipv een keukenkastje...