Bekijk volle/desktop versie : Egypte!



03-05-2015, 15:27
Iemand tips? Hotel? Welke stad?
We moeten nu echt boeken maar ik zie door de bomen het bos niet meer [emoji5]

Moet all inclusive zijn, kindvriendelijk en een prive strand he ik weet niet wat dat precies inhoudt (kom het hier en daar tegen bij hotels) maar ik draag hoofddoek dus weet iemand hoe dat zit [emoji5]

Shokrann

03-05-2015, 16:58


Daar is oorlog..

03-05-2015, 17:05

Citaat door MocrowGirlBella:
Iemand tips? Hotel? Welke stad?
We moeten nu echt boeken maar ik zie door de bomen het bos niet meer [emoji5]

Moet all inclusive zijn, kindvriendelijk en een prive strand he ik weet niet wat dat precies inhoudt (kom het hier en daar tegen bij hotels) maar ik draag hoofddoek dus weet iemand hoe dat zit [emoji5]

Shokrann
Ik ben er zelf nooit geweest maar wil nog wel graag een keer naar Egypte. Een privé strand betekend dat ze een strand hebben uitsluitend voor hotel gasten. Jij als hoofddoek dragende hebt daar dus niks aan.

05-05-2015, 13:56
Ik denk dat die toeristische plekken wel passen onder jou omschrijving zoals Hurghada Sharm el Scheikh en Marsa Alam.

Mijn zusje vond Hurghada wat minder dan Sharm. Wij zijn daar ongeveer 2 weken geleden geweest en ik zag veel gezinnen met kinderen. zowel rond de hotels/resort als met de excursies en de boottrips dus vandaar dat ik je die plekken aanraad.

Ghair in sha allah

05-05-2015, 14:30


Privestrand is ni geschikt voor hoefddoekdragers. Dat betekent gewoon dat er een stukje strand.is afgesloten en.daar mogen alleen bezoekers van.jouw hotel.komen. dus het is ni prive voor jou maar voor alle gasten van het hotel.

05-05-2015, 17:22

Citaat door AyaSophia:
Privestrand is ni geschikt voor hoefddoekdragers. Dat betekent gewoon dat er een stukje strand.is afgesloten en.daar mogen alleen bezoekers van.jouw hotel.komen. dus het is ni prive voor jou maar voor alle gasten van het hotel.

05-05-2015, 17:23

Citaat door MocrowGirlBella:
Ik snap het maar dat vindt ik opzich ook goed (niet voor mezelf). Ben jy er geweest?

05-05-2015, 17:24
AyaSophia reactie was voor jouw. Via app reageren snap ik nog nie zo

05-05-2015, 17:25

Citaat door 2hard2handle:
Ik denk dat die toeristische plekken wel passen onder jou omschrijving zoals Hurghada Sharm el Scheikh en Marsa Alam.

Mijn zusje vond Hurghada wat minder dan Sharm. Wij zijn daar ongeveer 2 weken geleden geweest en ik zag veel gezinnen met kinderen. zowel rond de hotels/resort als met de excursies en de boottrips dus vandaar dat ik je die plekken aanraad.

Ghair in sha allah
Waren jullie in sharm geweest? Was jullie hotel aan te raden?

Shokrann

05-05-2015, 17:26
Wij wouden ook gaan, maar vind het toch niet zo veilig daar en rijksoverheid raadt het af.
een vriendin van mij zei dat het wel kan als je cairo maar vermijdt en de toeristische plekken bezoekt.

05-05-2015, 17:44

Citaat door MocrowGirlBella:
Ik snap het maar dat vindt ik opzich ook goed (niet voor mezelf). Ben jy er geweest?
Nee ben er ni geweest da is gewoon wat k weet ..dat bedoelen ze met privestrand.

05-05-2015, 22:35
In hurgada en sharm zijn ze echt niet bezig met het geweld wat in Caïro plaatsvindt. Het is daar echt een ver van m'n bed show. Tenminste dat was mijn ervaring.

Mocht je naar hurgada gaan, dan is Arabella Azur een aanrader.

05-05-2015, 22:59



Citaat door Tameghnest:
In hurgada en sharm zijn ze echt niet bezig met het geweld wat in Caïro plaatsvindt. Het is daar echt een ver van m'n bed show. Tenminste dat was mijn ervaring.

Mocht je naar hurgada gaan, dan is Arabella Azur een aanrader.
Klopt. Dat zegt mijn man dus ook anders had ik wel afgezien..

Thnx ik ga gelijk kijken[emoji5]

02-09-2015, 22:28

Citaat door Tameghnest:
In hurgada en sharm zijn ze echt niet bezig met het geweld wat in Caïro plaatsvindt. Het is daar echt een ver van m'n bed show. Tenminste dat was mijn ervaring.

Mocht je naar hurgada gaan, dan is Arabella Azur een aanrader.
Was super! [emoji5]