Bekijk volle/desktop versie : Kijk Nederland 2.



Pagina's : [1] 2

02-05-2015, 21:19
Interessant.

02-05-2015, 21:22


Zeker weten...maar waarom noemen ze hun jihadbruiden? En ze maken de vergelijking met bekeerde en mensen die naar syrië gaan heel vreemd

02-05-2015, 21:24
Ga ik kijken met uitzending gemist!

02-05-2015, 21:27

Citaat door rahdess:
Zeker weten...maar waarom noemen ze hun jihadbruiden? En ze maken de vergelijking met bekeerde en mensen die naar syrië gaan heel vreemd
De doel van de hele aflevering is om te laten zien dat deze goede meiden potentiële Syrië-gangers zijn.

02-05-2015, 21:37



Citaat door Rationeel-:
De doel van de hele aflevering is om te laten zien dat deze goede meiden potentiële Syrië-gangers zijn.
Goeie meiden? Het is dat de GGZ zowat is opgedoekt, anders zouden ze gewoon opgenomen worden.

02-05-2015, 21:38

Citaat door Gualtieri:
moeder: ik ben niet van de pvv
Dochter: maar je hebt wel op wilders gestemd
Moeder: ja dat wel

te dom om te poepen, die varkens
Nee, er mag geen foto in de kamer staan, anders komen de engelen er niet. Wie is er nou te dom om te poepen...

02-05-2015, 21:40

Citaat door Gualtieri:
Op ieder moment kun jij dat terugkijken, je hebt immers geen leven zonder moslims, tokkie
Vooral doorgaan met je onzinnig geblaat!
Krijgt de rest ook een mooi beeld van hoe krom jouw hersenen zijn!

02-05-2015, 21:41

Citaat door Pieter-Baan:
Vooral doorgaan met je onzinnig geblaat!
Krijgt de rest ook een mooi beeld van hoe krom jouw hersenen zijn!
Je bent wel een hele boze man zeg, hoe komt dat?

02-05-2015, 21:50
Ik vind dat deze programma te negatief is alles word met de achtergrond geluid"eng"over gebracht en ook als of de mensen die moslim worden allemaal bekeren omdat ze dom zijn of sociale problemen hebben... En als ze dit probleem willen stoppen dan sturen dan moeten ze assad verjagen zo los je het op niet zo een achterlijke programma maken

02-05-2015, 21:53

Citaat door Gualtieri:
Op ieder moment kun jij dat terugkijken, je hebt immers geen leven zonder moslims, tokkie


Citaat door Gualtieri:
Check die varkenouders, gewoon openlijk hun dochter afzeiken..
Tfoe...


Citaat door Gualtieri:
moeder: ik ben niet van de pvv
Dochter: maar je hebt wel op wilders gestemd
Moeder: ja dat wel

te dom om te poepen, die varkens


Citaat door ikblijfmoslim:
Je bent wel een hele boze man zeg, hoe komt dat?
Wie is er hier boos?

02-05-2015, 21:55

Citaat door fierljepper:
Nee, er mag geen foto in de kamer staan, anders komen de engelen er niet. Wie is er nou te dom om te poepen...

02-05-2015, 22:03

Citaat door Agera-R:
Gaan we provoceren? Bemoei je niet met een geloof waar je toch al geen deel van uit maakt. En ja, je mening zal toch niets veranderen
Wat heeft dat met geloof te maken?

02-05-2015, 22:05



Citaat door Pieter-Baan:
Wie is er hier boos?

Citaat door Pieter-Baan:
Vooral doorgaan met je onzinnig geblaat!
Krijgt de rest ook een mooi beeld van hoe krom jouw hersenen zijn!

Citaat door Pieter-Baan:
Ik sluit mijn ogen helemaal niet wanneer moslims afgemaakt worden.
Maar jij rekent alleen de soennieten tot de moslims. En dat is verwerpelijk!
Jullie beiden

02-05-2015, 22:05

Citaat door rahdess:
Ik vind dat deze programma te negatief is alles word met de achtergrond geluid"eng"over gebracht en ook als of de mensen die moslim worden allemaal bekeren omdat ze dom zijn of sociale problemen hebben... En als ze dit probleem willen stoppen dan sturen dan moeten ze assad verjagen zo los je het op niet zo een achterlijke programma maken
Assad verdedigt zijn volk, je moet al die sunni/westerse propaganda met een korrel zout nemen.

02-05-2015, 22:06
Vond het niks. Hele toon van programmamalers was negatief. Ging alleen maar om de regeltjes.

Pagina's : [1] 2