Bekijk volle/desktop versie : verliefd op mijn neef



Pagina's : [1] 2

02-05-2015, 17:01
Hallo ik ben dus al 2 jaar lang stiekem verliefd op mijn neef. Het belemmert mij in mijn dagelijkse leven, ik kan niet meer nadenken. Wat is er met mij aan de hand. En het mooiste is als hij er ooit achter komt pleeg ik zelfmoord.

Wie heeft dit ooit meegemaakt. Het is trouwens niet de zoon van de broer van mijn vader of de zoon van de broer van mijn moeder, of de zoon van de zus van mijn vader, of de zoon van de zus van mijn moeder.

Ik zie hem bijna nooit. Maar toch kan ik bijna niet ademhalen als ik zijn naam hoor. Ik heb denk ik psychische hulp nodig.

04-05-2015, 13:33



Citaat door fantawichilove:
Hallo ik ben dus al 2 jaar lang stiekem verliefd op mijn neef. Het belemmert mij in mijn dagelijkse leven, ik kan niet meer nadenken. Wat is er met mij aan de hand. En het mooiste is als hij er ooit achter komt pleeg ik zelfmoord.

Wie heeft dit ooit meegemaakt. Het is trouwens niet de zoon van de broer van mijn vader of de zoon van de broer van mijn moeder, of de zoon van de zus van mijn vader, of de zoon van de zus van mijn moeder.

Ik zie hem bijna nooit. Maar toch kan ik bijna niet ademhalen als ik zijn naam hoor. Ik heb denk ik psychische hulp nodig.
haha, je bent verliefd dan krijg je zulke gedachtes
als je hem wilt maak werk van hem.
Wel op de toegestane manier natuurlijk.

04-05-2015, 13:37
Negerinnen prakijkten en hindoe
Bah

04-05-2015, 13:39
Ik denk het ook.

04-05-2015, 13:47


Aaaahh zo schattig, maar waarom wil je dan zelfmoord plegen als hij er achterkomt ?

In wat voor opzicht is hij dan wel je neef ? ik begrijp het even niet.

04-05-2015, 13:51



Citaat door Escolator:
Aaaahh zo schattig, maar waarom wil je dan zelfmoord plegen als hij er achterkomt ?

In wat voor opzicht is hij dan wel je neef ? ik begrijp het even niet.

04-05-2015, 13:51
Omg het is toch niet de zoon van je broer of zus?

Dan zou ik idd zelfmoord overwegen. Dan ben je zijn tante..

04-05-2015, 14:19

Citaat door BeautifulFool:
Omg het is toch niet de zoon van je broer of zus?

Dan zou ik idd zelfmoord overwegen. Dan ben je zijn tante..



Dat is wel ernstig ja

04-05-2015, 14:20

Citaat door Hindee:



Was echt een serieuze vraag.

04-05-2015, 14:21

Citaat door Escolator:
Dat is wel ernstig ja
Ja, ze zegt duidelijk dat het niet de zoon van een oom of tante is. Of het is een achterneef, zoon van neef of nicht van 1 van de ouders, maar dan is het geen NEEF NEEF.

Of het is wel een 'neef' en dus is ze zijn tante.

Ik hoop dat ik het mis heb

04-05-2015, 14:25
Zelfmoord? :huh:

Is dat niet een beetje overdreven?

04-05-2015, 14:37

Citaat door BeautifulFool:
Ja, ze zegt duidelijk dat het niet de zoon van een oom of tante is. Of het is een achterneef, zoon van neef of nicht van 1 van de ouders, maar dan is het geen NEEF NEEF.

Of het is wel een 'neef' en dus is ze zijn tante.

Ik hoop dat ik het mis heb



Ik hoop het ook, anders is het echt nasty, dan is zij gwn zwaar oversext man


Topic starter moet snellllll trouwen anders krijg je hele rare familie dingetjes enzo.

04-05-2015, 14:42



Citaat door BeautifulFool:
Omg het is toch niet de zoon van je broer of zus?

Dan zou ik idd zelfmoord overwegen. Dan ben je zijn tante..
ik hoop dat dit niet waar is anders

04-05-2015, 14:44

Citaat door Escolator:
Aaaahh zo schattig, maar waarom wil je dan zelfmoord plegen als hij er achterkomt ?

In wat voor opzicht is hij dan wel je neef ? ik begrijp het even niet.
Ik sluit me hierbij aan. Is toch niets mis mee mits het halal is voor je hem te hwuen weet nie precies wat de bloedband/zoogband is in deze

04-05-2015, 15:49

Citaat door Escolator:
Was echt een serieuze vraag.
Ja ja, is ernstig dit.

Pagina's : [1] 2