Bekijk volle/desktop versie : help verliefd op mijn neef in marokko



01-05-2015, 16:24
Salaam, mijn neef in marokko heeft mij ten huwelijk gevraagd hij zegt wel dat hij echt verliefd is op mijn en hij.het ni voor de papieren doet hij is 2 jaar jonger dan mij maar da maakt hem ni uit zegt hij, nu ik ben wel verliefd op hem en ik denk constant aan hem, ik wil hem die kans geven.en ja zegge maar ik durf het niet tege mijn moeder zegge, ik denk da zij er tege gaat zijn omdat hij een neef langs vaderkant is en ook omdat hij jonger is dan mij. Hoe zeg ik dit tege mama,en hoe zeg ik tege hem dat ik ook met hem wil trouwe? Ik had gezegd dat ik erover.na moest denke ma nu vraagt hij het nimeer? Aub kunne jullie me helpe met oprechte goeie raad? Xx

01-05-2015, 16:25


en hij.het ni voor de papieren doet? Yeah right

01-05-2015, 16:27
3tini visa ou passeport

01-05-2015, 18:39
hij lijkt me wel oprecht maar we kunne al van kleins af aan goe met elkaar vinde dus ik weet ni volgen hem heeft hy me heel graag

01-05-2015, 19:58


Ik vind de reacties over Marokkaanse jongens uit Marokko echt schandalig.. alsof alle Marokkanen uit Marokko puur voor papieren trouwen.
Niet iedereen is hetzelfde!

Meid, ik zou het gewoon tegen je mama zeggen en eerst even kijken hoe zij er tegen aan kijkt, als zij akkoord is en jij ook kun je hem
daarvan op de hoogte stellen. En laat je zeker niet beïnvloeden door alle negatieve reacties want Niet alle mannen zijn hetzelfde.

01-05-2015, 20:46
Lieve meid! Luister niet naar negatieve dingen die hier in dit topic geroepen wordt.bespreek dit met je moeder meid, khair inshallah

02-05-2015, 01:07

Citaat door NachtLamp:
Hopeloze meisjes tegenwoordig

Afgelopen met de marokkaanse meisjes

Zelfs ik als jongen zou nooit een meisje van marokko nemen al likt ze dagelijks mijn billen

02-05-2015, 01:17

Citaat door soumiatje:
Salaam, mijn neef in marokko heeft mij ten huwelijk gevraagd hij zegt wel dat hij echt verliefd is op mijn en hij.het ni voor de papieren doet hij is 2 jaar jonger dan mij maar da maakt hem ni uit zegt hij, nu ik ben wel verliefd op hem en ik denk constant aan hem, ik wil hem die kans geven.en ja zegge maar ik durf het niet tege mijn moeder zegge, ik denk da zij er tege gaat zijn omdat hij een neef langs vaderkant is en ook omdat hij jonger is dan mij. Hoe zeg ik dit tege mama,en hoe zeg ik tege hem dat ik ook met hem wil trouwe? Ik had gezegd dat ik erover.na moest denke ma nu vraagt hij het nimeer? Aub kunne jullie me helpe met oprechte goeie raad? Xx
Meisje weet je wel wat je dan staat te wachten, je moet huis hebben genoeg inkomen hebben, hij moet leren voor hij naar Nederlanden komt en als hij zakt voor nivo 2 moet hij hele jaar opnieuw doen en ga maar door,
En nog iets ik weet niet of jullie mogen trouwen want het is sinds vorgjaar verboden om neef en nicht te trouwen in Marokko zou eerst daar maar informeren eerst als ik jou was voor je het ja woordt zegt,
Tot konklusie meid trouw gewoon iemand van hier en geen hoofd pijn, is moeilijk maar gewoon die stap nemen en gewoon nee zegen

02-05-2015, 10:01
Laat familie je familie blijven hbibaa. Inshallah vind je met de tijd een leuke jongen van hier waar je ook niet zoveel energie in hoeft te steken. Ghier inshallah

02-05-2015, 13:06
Het feit dat hij het niet erg vind dat je 2 jaar ouder bent is al merkwaardig te noemen.

02-05-2015, 13:46
schat mag ik vragen hoe oud je bent want je klinkt nog heel jong en ben bang dat je een impulsieve beslissing gaat nemen. daarnaaast vraag ik me af of je wel weet hoe het werkt in nederland om iemand hierheen te halen.

je moet minimaal een bepaald bedrag per maand bruto verdienen
een vast contract hebben
een huis

jouw man moet een inburgeringscursus in marokko volgen en een examen in Rabat doen
6000,- betalen voor zijn papieren
nog extra geld betalen voor de cursus en examen

dus bedenk heel goed wat je gaat doen!

02-05-2015, 14:18

Citaat door Mimicha:
schat mag ik vragen hoe oud je bent want je klinkt nog heel jong en ben bang dat je een impulsieve beslissing gaat nemen. daarnaaast vraag ik me af of je wel weet hoe het werkt in nederland om iemand hierheen te halen.

je moet minimaal een bepaald bedrag per maand bruto verdienen
een vast contract hebben
een huis

jouw man moet een inburgeringscursus in marokko volgen en een examen in Rabat doen
6000,- betalen voor zijn papieren
nog extra geld betalen voor de cursus en examen

dus bedenk heel goed wat je gaat doen!
ja tuurlijk schat ik ben 25 en ik heb werk dus een vast inkomen ben wel van België ik weet ni of er veel verschil is tussen België en Nederland?

02-05-2015, 14:26


[QUOTE=Nerdstyle;127757057]Het feit dat hij het niet erg vind dat je 2 jaar ouder bent is al merkwaardig te noemen. Nee da maakt hem echt ni uit zegt hij, als ik hem erover aanspeek haalt hij het voorbeeld van onze profeet Mohamed (sws) boven dat hij getrouwd was met een oudere vrouw en hij klinkt tog oprecht als hij da zegt

02-05-2015, 18:07

Citaat door Mimicha:
schat mag ik vragen hoe oud je bent want je klinkt nog heel jong en ben bang dat je een impulsieve beslissing gaat nemen. daarnaaast vraag ik me af of je wel weet hoe het werkt in nederland om iemand hierheen te halen.

je moet minimaal een bepaald bedrag per maand bruto verdienen
een vast contract hebben
een huis

jouw man moet een inburgeringscursus in marokko volgen en een examen in Rabat doen
6000,- betalen voor zijn papieren
nog extra geld betalen voor de cursus en examen

dus bedenk heel goed wat je gaat doen!
6000 euro betalen voor zijn papieren?? Hoe kom jij hier bij? Mijn oom is vorig jaar naar Nederland gekomen en zijn vrouw
heeft de papieren geregeld maar ze heeft echt geen 6000 euro betaald.