Bekijk volle/desktop versie : Seizoen zit er voor Boulahrouz op door schorsing



Pagina's : [1] 2

28-04-2015, 14:51
Khalid Boulahrouz heeft zijn laatste competitiewedstrijd voor Feyenoord waarschijnlijk al gespeeld.





De aanklager betaald voetbal van de KNVB wil de verdediger voor drie wedstrijden, waarvan één voorwaardelijk, schorsen. Boulahrouz kreeg zondag tegen FC Groningen rood vanwege het slaan van een tegenstander. De verdediger en zijn club Feyenoord krijgen tot dinsdag 15.00 uur de tijd om op het schikkingsvoorstel te reageren.

Als Boulahrouz wordt geschorst, mist hij de laatste twee competitiewedstrijden van het seizoen. In dat geval was de wedstrijd tegen Groningen zijn laatste voor Feyenoord. De club gaat het aflopende contract van de verdediger niet verlengen.

28-04-2015, 14:59


deze gast is helemaal de weg kwijt

28-04-2015, 15:01
Wel een lullige manier om zo weg te gaan bij Feyenoord, ik vind hem beter dan de rest wat daar achterin staat.

Ik heb die beelden terug gezien, er gebeurd vrij weinig, hij raakt die gast amper.

Feyenoord kan hem beter houden, ipv Mathijsen, Beek, Kongolo, Nelom, Cabral aub zeg alsof dat toppers zijn met wereld ervaring.
even serieus, wat vind ik die Mathijsen slecht zeg ongelofelijk.

Dan zou ik altijd nog voor Boula kiezen, al was het maar voor nog een jaartje.

28-04-2015, 15:02
Ik had altijd het gevoel dat ie de spel vertraagde bij feyenoord.

Maar goed dat kan ook aan z'n leeftijd liggen. In z'n prime één van de betere verdedigers die er rondliep.

28-04-2015, 15:09



Citaat door drenkeling1:
Ik had altijd het gevoel dat ie de spel vertraagde bij feyenoord.

Maar goed dat kan ook aan z'n leeftijd liggen. In z'n prime één van de betere verdedigers die er rondliep.



Zijn taak is verdedigen dat doet die wel goed toch ? snel is die niet en opbouwen ook niet is ook niet erg
als de spelers voorin goed staan gewoon de bal naar voren rammen zo gaat dat in de eredivisie

Feyenoord moet nu niet gaan doen alsof ze in La Liga spelen en hem niet kunnen gebruiken,
want wat er nu staat word je ook niet vrolijk fan.

Spelers als Clasie, Elhamadi, Immers moeten het spel verdelen en opbouwen en geen Boulahrouz !

Klopt hij is wel aan de oudere kant, maar als ik zo naar de eredivisie kijk, zie ik hem nog liever spelen
dan 75 % van wat er nu rond waggelt.

28-04-2015, 15:37
Ik vind Boulahrouz een overschatte voetballer. Er zijn veel Marokkanen die technisch en qua discpline goed in elkaar zitten, maar hebben de kans nooit gekregen. Boulahrouz heeft alleen bij RKC hoogtij gevierd, voor de rest vind ik hem een matige voetballer. Bij Sevilla was hij pas schandalig. Spanjaarden bouwen altijd op en technisch zijn het goede voetballers, deze man begon met knikkende knieeen te spelen en werd na een helftje gewisseld. Sindsdien nooit meer gezien bij Sevilla.

28-04-2015, 15:44
Topic starter

Je had beter de titel kunnen gebruiken 'Carrière zit er op voor Boulahrouz'.

Want Feyenoord gaat echt niet met hem door.
En wie is zo dom om hem te halen.

28-04-2015, 15:52

Citaat door NaarNL:
Ik vind Boulahrouz een overschatte voetballer. Er zijn veel Marokkanen die technisch en qua discpline goed in elkaar zitten, maar hebben de kans nooit gekregen. Boulahrouz heeft alleen bij RKC hoogtij gevierd, voor de rest vind ik hem een matige voetballer. Bij Sevilla was hij pas schandalig. Spanjaarden bouwen altijd op en technisch zijn het goede voetballers, deze man begon met knikkende knieeen te spelen en werd na een helftje gewisseld. Sindsdien nooit meer gezien bij Sevilla.
Blijkbaar heb je hem nooit goed gevolgd. Boulahrouz was in zijn jonge jaren een tering BEEST.
Hij speelde altijd niet normaal hard zonder tegenstander ernstig te blesseren. Sinds zijn Sevilla jaren is hij zwaar achteruit gegaan.
In een van zijn laatste interviews gaf hij toe dat hij nooit echt meer op 100% kan spelen, omdat ze lichaam het niet meer aan kan door zijn harde spel en blessures in verleden. Logisch dat hij nu zwaar achteruit is gegaan.

28-04-2015, 15:56

Citaat door Escolator:
Wel een lullige manier om zo weg te gaan bij Feyenoord, ik vind hem beter dan de rest wat daar achterin staat.

Ik heb die beelden terug gezien, er gebeurd vrij weinig, hij raakt die gast amper.

Feyenoord kan hem beter houden, ipv Mathijsen, Beek, Kongolo, Nelom, Cabral aub zeg alsof dat toppers zijn met wereld ervaring.
even serieus, wat vind ik die Mathijsen slecht zeg ongelofelijk.

Dan zou ik altijd nog voor Boula kiezen, al was het maar voor nog een jaartje.
Boulah is op..mooie carriere gehad..

Van Beek is een talent beste verdediger van Feyenoord..

Cabral?

Volgens mij heb je dit seizoen alleen maar PSV - Feyenoord gezien.je weet nie wat je zegt.

28-04-2015, 17:01

Citaat door Catenaccio:
Boulah is op..mooie carriere gehad..

Van Beek is een talent beste verdediger van Feyenoord..

Cabral?

Volgens mij heb je dit seizoen alleen maar PSV - Feyenoord gezien.je weet nie wat je zegt.



Alsof de eredivisie wat voorstelt hou toch op man.

Iedereen kan een talent zijn in Nederland.

Als van Beek de beste talent verdediger is van Nederland dan is het zwaar triest gesteld qua niveau.

28-04-2015, 17:04
@KSIO,

Ik heb Boula zeker wel gevolgd. Ik vond hem alleen goed bij RKC. Maar voor de rest vond ik hem zeer matig. In Duitsland werd hij de "Kannibaal" genoemd, maar dat was omdat hij heel even goed had gespeeld.

28-04-2015, 17:07

Citaat door Escolator:
Alsof de eredivisie wat voorstelt hou toch op man.

Iedereen kan een talent zijn in Nederland.

Als van Beek de beste talent verdediger is van Nederland dan is het zwaar triest gesteld qua niveau.
cabral zegt ie hahaha

waarom praat je nog terwijl je de eredivisie niet eens volgt

28-04-2015, 17:09



Citaat door Catenaccio:
cabral zegt ie hahaha

waarom praat je nog terwijl je de eredivisie niet eens volgt



Ik kijk wekelijks naar een paar wedstrijden van de eredivisie wat lul jij nou
Maar meestal na 1 helft zapp ik alweer weg waardeloos niveau.

Ga jij maar de verdedigers in Nederland ophemelen ik heb wel wat beters te doen.

28-04-2015, 17:11

Citaat door Escolator:
Ik kijk wekelijks naar een paar wedstrijden van de eredivisie wat lul jij nou
Maar meestal na 1 helft zapp ik alweer weg waardeloos niveau.

Ga jij maar de verdedigers in Nederland ophemelen ik heb wel wat beters te doen.
uitgelult meskien hahaha

als je het wekelijks zou volgen zou je weten dat cabral al jarennnn weg is bij feyenoord en geen verdediger is

28-04-2015, 17:11

Citaat door NaarNL:
@KSIO,

Ik heb Boula zeker wel gevolgd. Ik vond hem alleen goed bij RKC. Maar voor de rest vond ik hem zeer matig. In Duitsland werd hij de "Kannibaal" genoemd, maar dat was omdat hij heel even goed had gespeeld.



Ja dat was bij HSV toen speelde ze ook een stuk beter als nu

Hij heeft geloof ik ook even voor Stuttgart gespeeld als ik me niet vergis.

Pagina's : [1] 2