Bekijk volle/desktop versie : dinsdag is het eindelijk zover!



Pagina's : [1] 2 3

25-04-2015, 22:47
Dan staat mijn neusoperatie gepland. Een ingreep waar ik lang over heb na moeten denken. Ik heb mn vriend niks verteld, ik wacht gewoon tot na de ingreep. Ik heb wat onzekerheden over mijn neus vandaar.

Wat zouden de heren hiervan vinden als hun vriendin of vrouw zoiets zouden ondergaan? Ik kan zijn reactie niet echt goed peilen..

25-04-2015, 23:18


Je neus is niet het probleem...

neuzen zijn mooi zoals ze zijn.. i wish i could stop you

26-04-2015, 01:03
valt me op dat steeds meer marokkaanse meiden dit soort dingen laten doen..

enge trend

26-04-2015, 01:24
Je kan je beter afvragen wat Allah swt ervan vind, waarom ben je niet tevreden over zijn creatie?
Shitan heeft je zover gekregen.

26-04-2015, 01:41



Citaat:
4:119: And I will mislead them, and I will arouse in them [sinful] desires, and I will command them so they will slit the ears of cattle, and I will command them so they will change the creation of Allah." And whoever takes Satan as an ally instead of Allah has certainly sustained a clear loss.
Niet goed dus.

26-04-2015, 01:58
Wat is er mis met je neus? Marokkanen hebben meestal een mooie neus toch?

26-04-2015, 06:31

Citaat door AbdurAlWadud:
Niet goed dus.
very helpful.................

26-04-2015, 07:11

Citaat door Edelmoedig:
valt me op dat steeds meer marokkaanse meiden dit soort dingen laten doen..

enge trend
komt door de maatschappij als de maatschappij bijv een grotere neus niet mooi vind gaat iedereen die een grote neus heeft onzeker voelen en massaal proberen te veranderen

26-04-2015, 07:44

Citaat door gewoonikke:
Dan staat mijn neusoperatie gepland. Een ingreep waar ik lang over heb na moeten denken. Ik heb mn vriend niks verteld, ik wacht gewoon tot na de ingreep. Ik heb wat onzekerheden over mijn neus vandaar.

Wat zouden de heren hiervan vinden als hun vriendin of vrouw zoiets zouden ondergaan? Ik kan zijn reactie niet echt goed peilen..
wees maar blij...........het begint bij je neus en je zult nimmer tevreden zijn. je bent onzeker maar dat is niet de schuld van je neus, je steekt het op je neus en dat is een volstrekt verkeerde insteek want na je neus (als het resultaat je uberhaupt bevalt) zal het andere onderdeel van je lichaam aan de beurt zijn waar je de schuld op steekt.

daarnaast praat je over je vriend, je hebt hem niets verteld? dus, wat wil je daarmee zeggen? is zijn mening belangrijk voor je?

je hebt er goed over nagedacht maar je hebt amper de visie van andere mensen aangehoord en eerlijk in overweging genomen. je bent van plan iets met je neus te doen en daarmee is de kous af en was die al af voordat je een ander ook maar hoorde of vroeg om een mening.

doe wat je wilt, ik hoop oprecht dat je geen spijt zult krijgen.

26-04-2015, 11:05
Mensen zijn naar de klote.

Bouw jezelf gelijk om naar man.

26-04-2015, 11:09

Citaat door LiquidBastard:
Het mens praat over haar vriend en neus operatie, en mensen komen met geloofs redenen om haar te overtuigen etc.
Het mens hhhhh

26-04-2015, 11:57

Citaat door LiquidBastard:
Het mens praat over haar vriend en neus operatie, en mensen komen met geloofs redenen om haar te overtuigen etc.
dus?
misschien is de vriend een verloofde waar ze over een paar weken of maanden mee trouwen gaat op een volstrekt islamitische manier en misschien is de neus operatie wel een operatie voor iets heel anders dan een "correctie"

ik weet, de kans is klein maar je kan als je moslim bent ook niet bevooroordeeld zijn over de incorrectheid van een ander als je niet alles weet.

26-04-2015, 12:11


Een man hoort een kusje op de neus van zn vrouw te geven.

26-04-2015, 12:49
Hoop dat ie je neus niet verder bewerkt.

26-04-2015, 12:58
Vind je het niet zielig dat strax je kinderen met zo een neus moeteb lopen en zich hun hele leven gaan afvragen hoe het komt dat papa en mama niet hetzelfde neus hebbe

Pagina's : [1] 2 3