Bekijk volle/desktop versie : Agent zwaargewond door messteken arrestant



Pagina's : [1] 2 3

23-04-2015, 13:55
Een agent is bij de arrestatie van een voortvluchtige Belgische man in Ede meerdere keren met een mes gestoken en zwaargewond geraakt.





Dat meldt de politie donderdag. De agent is geopereerd en zijn toestand is stabiel. Het incident gebeurde woensdagavond. De man zat in een hotel aan de Arnhemseweg in Ede. Bij het zien van de agenten pakte de man een mes. Hij wist de agent meerdere keren te steken.

23-04-2015, 14:28


Deze man gebruikt zijn tijd en leven om anderen te beschermen en wordt vervolgens zo bruut behandeld. Zoiets verdient deze man niet


Moge Allah hem voorzien van een spoedig herstel en hem terug laten keren naar de Islam

23-04-2015, 14:33
"Hardhandig Arresteren van hardwerkende burgers". Wat versta jij onder hard werkend? Je wordt niet zomaar gearresteerd hassan.. En soms moet het hardhandig anders worden ze wellicht neergestoken zoals de beste agent in het artikel.,

En bekeuringen uitschrijven lijkt mij ook vrij logisch. Er zijn regels in dit land en daar dien jij en ik zich aan te houden. Zo niet dan word je bekeurd. Niet geslagen, geschoten of wat dan ook. Bekeurd..

Of moeten we alles maar op z'n beloop laten?

23-04-2015, 14:46
dutchman. Je bent geen haar beter dan degene tegen wie jij spreekt.

23-04-2015, 14:50



Citaat door MaatBeker:
dutchman. Je bent geen haar beter dan degene tegen wie jij spreekt.
Ha, een stukje wijsheid op dit forum, moest er lang op wachten

23-04-2015, 14:59

Citaat door hassan78:
Dit is nou eindelijk eens nieuws wat mij blij maakt. De (corrupte) agenten durven en kunnen niets meer dan bekeuringen uitschrijven, bijdehand doen en hardhandig arresteren van hardwerkende medeburgers. Moeten ze een keer echte boeven vangen dan krijgen ze ervan langs. Het blijven pannenkoeken in hun clownpakjes.
De man is voortvluchtig, dan zal hij wel het nodige op zijn geweten hebben.
De agenten arresteerden hem niet voor niets.

Maar ik begrijp dat je ervaring hebt met de politie? anders reageer je niet zo.

23-04-2015, 15:14

Citaat door MaatBeker:
dutchman. Je bent geen haar beter dan degene tegen wie jij spreekt.

Ach niet veel maar net wel die ene haar... bij mij is het namelijk zo dat ik dat normaal gesproken niet zomaar iemand gun tenzij daar een goede reden voor is. Subtiel verschil en voor de politieke correctheid prima om het even te vergeten maar er is een verschil.


Citaat door hassan78:
@Dutchman98 dat is het verschil tussen jou en mij ik heb die honden nooit nodig.
Jouw woorden doen mij geen pijn Dutchman98 omdat jij sowieso een klein levenloze 24/7 chattertje bent die alle moslims haat en een laag IQ hebt. Ik ga liever met wat niveau verder als jij het niet erg vindt.
Totdat je hart stopt of je kind stikt in een druif... natuurlijk, daar is de ambulance voor maar in veel gevallen is de politie sneller ter plaatse. Ik ben blij om te horen dat jij ze dan gewoon wegstuurt omdat jij "die honden niet nodig hebt" kinderen kunnen tenslotte best wel eventjes zonder zuurstof maar te lang geeft meestal wat gevolgen op de hersenen.

23-04-2015, 15:15
Je generaliseert. En dat is gevaarlijk.
Ik kan ook filmpjes laten zien van correct handelende agenten dus wat is je punt?

Sorry, maar dat jij gelukkig wordt van een neergestoken agent maakt je geen haar beter dan een gemiddelde Geenstijl droeftoeter.

23-04-2015, 15:17
Haha dutchman. Dat jij jezelf dit durft te verkopen.. Je bent GEEN haar beter als jij mensen iets toewenst zoals je beschrijft.

23-04-2015, 15:22

Citaat door MaatBeker:
Haha dutchman. Dat jij jezelf dit durft te verkopen.. Je bent GEEN haar beter als jij mensen iets toewenst zoals je beschrijft.
Prima, heb ik helemaal vrede mee. Behalve herhalen, kun je het ook uitleggen of dat dan weer niet?
Zoals ik net heb uitgelegd zou ik dat nooit zomaar iemand toewensen... hij krijgt het als antwoord.
Hij wenst het wel zomaar iemand toe, die hij niet kent, die hem niets misdaan heeft etc... Voor jou is dat blijkbaar hetzelfde?

23-04-2015, 15:26
Weet iemand hoe het verder gaat met de arrestant ?

23-04-2015, 15:29
ruzie op een parkeerplaats

23-04-2015, 15:33



Citaat door hassan78:
@Dutchman98 ben jij het levende bewijs van iemand met zuurstofgebrek tijdens zijn geboorte waardoor hij een haat atheïst tegen de islam is geworden. (...)
Wil je mij eens laten zien waaruit blijkt dat ik de islam of moslims haat? Doe maar een quootje.

Deze vraag stel ik vaak en tot op heden is er nog geen quote uitgerold .
Meestal volgt er dan het e.e.a. aan gescheld.

23-04-2015, 15:34

Citaat door Dutchman98:
Wil je mij eens laten zien waaruit blijkt dat ik de islam of moslims haat? Doe maar een quootje.

Deze vraag stel ik vaak en tot op heden is er nog geen quote uitgerold .
iedereen ziet et...

waarom ontkennen

23-04-2015, 15:38

Citaat door Dutchman98:
Wil je mij eens laten zien waaruit blijkt dat ik de islam of moslims haat? Doe maar een quootje.

Deze vraag stel ik vaak en tot op heden is er nog geen quote uitgerold .
Meestal volgt er dan het e.e.a. aan gescheld.


Citaat door Izanovic.:
iedereen ziet et...

waarom ontkennen
Izionistivich.... lezen: "doe maar een quootje"...

Als iedereen het ziet moet dat toch niet zo moeilijk zijn zou ik zeggen?

Pagina's : [1] 2 3