Bekijk volle/desktop versie : Hoe kom ik aan deze bruidsjurk



Pagina's : [1] 2

30-03-2005, 09:42
Salaam wa3ayalkom ,

ik ga over 3 weken trouwen en mijn grote probleem wat op dit moment nog ontbreekt is mijn droom jurk. ik heb em al gevonden, maar ik kan em niet van haar huren, het is een angafa, en helaas ik heb al een andere angafa. Ik wil heel graag zo'n jurk. kennen jullie misschien iemand die zo'n jurk verhuurt/ verkoopt. Ik zou je heel erg dankbaar zijn. want ben hierdoor echt hellemaal gestressed geworden. alvast bedankt


wa salaam wa3alaykom


PS: pm is altijd handig

En laat ik er maar ff bij melden dat ik helaam verliefd ben op deze jurk... ik moet deze jurk, of zo iets dan..




30-03-2005, 09:45


Misschien kun je 'm nog snel door een giata laten maken?

30-03-2005, 09:48
denk je dat er een goede naaister is dan, die dat binnen 3 weken af heeft?

30-03-2005, 09:55
Ik denk het wel.
Hier op yasmina.nl zijn er ook een aantal.

Kom op giyatat, als er iemand is die deze jurk voor haar kan maken, meld je!

30-03-2005, 10:04


Volgens mij is het gewoon een westerse bruidsjurk die strapless is en een hoepel heeft en daarover heen is dan een tahtia van een takshita gedaan met een riem en selhem. Grappig, en het brengt me op ideeën!

Groet,

Noor

30-03-2005, 10:07
noor, hij is niet streples, hij heeft amen, hele wijde zelfs. het onderste geval is wel strepless. maar ey niet mijn idee jatten he:P ik wil em eerst.



maar ff serieus mensen ik heb nog mar 3 weken. help me aub :tranen:

30-03-2005, 10:13

Citaat door miss 17:
noor, hij is niet streples, hij heeft amen, hele wijde zelfs. het onderste geval is wel strepless. maar ey niet mijn idee jatten he:P ik wil em eerst.



maar ff serieus mensen ik heb nog mar 3 weken. help me aub :tranen:
Als je goed leest naar wat ik getypt heb dan zul je al gauw merken dat ik het over de onderkant van de jurk heb. Ik zei dus een strapless jurk met DAAR OVER HEEN een takshita en riem! Wel goed lezen hé...

En nee, ik zal 'm niet jatten, ik zal alleen een soortgelijke jurk gebruiken voor mijn henna avond..

30-03-2005, 10:15
ow ok your right

30-03-2005, 16:56
ja hij is heel erg mooi!!!

veel succes!!!!

en moge Allah ta3ala je huwelijk zegenen amien

30-03-2005, 18:22
Die site heet : http://www.farida-online.nl waar je hem vandaan hebt!



Je kan in contact proberen te komen met haar voor die jurk..
Veel plezier inshallah op je bruiloft en hoop dat je een gezegende huwelijk krijgt inshallah !

30-03-2005, 19:11
Zoiets heb ik, althans wordt nu voor mij gemaakt....alleen bewerkt met parels en Tarz in dezelfde kleur........(in Fes)

30-03-2005, 19:40

Citaat door minous21:
Zoiets heb ik, althans wordt nu voor mij gemaakt....alleen bewerkt met parels en Tarz in dezelfde kleur........(in Fes)
dat zal er insha-Allah heel erg mooi uit zien

30-03-2005, 19:50



Citaat door imaane911:
dat zal er insha-Allah heel erg mooi uit zien
Ik hoop het want het gaat de eerste jurk worden die ik op mijn bruiloft ga aantrekken....

van Minousje

08-04-2005, 10:20
ik had die jurk ook gezien op die site en vond m geweldig

ik wou m ook heel graag hebben.

ik denk dat ik foto meeneem naar marokko en m daar ga laten maken inderdaad met parels bewerkt want ik wil m als laatste jurk dragen over een jaar inshallah

ik hoop dat ie dan nog in de mode is


08-04-2005, 11:04

Citaat door riffiadjalkoem:
ik had die jurk ook gezien op die site en vond m geweldig

ik wou m ook heel graag hebben.

ik denk dat ik foto meeneem naar marokko en m daar ga laten maken inderdaad met parels bewerkt want ik wil m als laatste jurk dragen over een jaar inshallah

ik hoop dat ie dan nog in de mode is

ik was juist hetzelfde aan het denken

Je kan die makkelijk als bruidskleed gebruiken

Pagina's : [1] 2