Bekijk volle/desktop versie : Wat is jullie mening over Khadaffi?



Pagina's : [1] 2 3 4

22-04-2015, 19:29

22-04-2015, 20:12



Citaat door LaFerrari:
Rip, hij is verantwoordelijk voor Zijn eigen ondergang. Ondanks dat de basis goed geregeld was in Libya.
Dit

22-04-2015, 20:17
Pedofiel die schoolmeisjes liet ontvoeren voor zijn vieze fantasieën.

22-04-2015, 20:20
Libië van Khadaffi is altijd een groot sponsor geweest van de terroristische groepering Polisario die separatisme aanwakkert in de Marokkaans Zuidelijke provincie, neem daarnaast zijn raciale haat jegens de Imazighen (berbers), de oorspronkelijke bewoners van Noord-Afrika. Dus als ik een simpel rekensommetje moest maken dat is het wel goed dat hij verdwijnt maar de wijze waarop (illegale NAVO-bombardementen van Frankrijk, geen nazorg mbt ontmantelen van milities), burgeroorlog die nu op de loer ligt, bolwerken van Daesh die nu in Benghazi, Sirte en Derna oprijzen... Egyte en de Golfstaten die de revolutie willen kapen en daardoor dreigen te vervallen in een nieuwe maffia staat onder generaal Haftar.... tsja daar valt wel het een en ander op aan te merken.

22-04-2015, 20:24



Citaat door LaFerrari:
Rip, hij is verantwoordelijk voor Zijn eigen ondergang. Ondanks dat de basis goed geregeld was in Libya.
die basis viel reuze mee, een van de goede punten was dat je als Libier in het buitenland kon studeren op beurs van de staat, voor de rest werd alles overhyped op social media en mond op mond.

22-04-2015, 20:25

Citaat door BadCooper:
Libië van Khadaffi is altijd een groot sponsor geweest van de terroristische groepering Polisario die separatisme aanwakkert in de Marokkaans Zuidelijke provincie, neem daarnaast zijn raciale haat jegens de Imazighen (berbers), de oorspronkelijke bewoners van Noord-Afrika. Dus als ik een simpel rekensommetje moest maken dat is het wel goed dat hij verdwijnt maar de wijze waarop (illegale NAVO-bombardementen van Frankrijk, geen nazorg mbt ontmantelen van milities), burgeroorlog die nu op de loer ligt, bolwerken van Daesh die nu in Benghazi, Sirte en Derna oprijzen... Egyte en de Golfstaten die de revolutie willen kapen en daardoor dreigen te vervallen in een nieuwe maffia staat onder generaal Haftar.... tsja daar valt wel het een en ander op aan te merken.
wat je ook over gadaffi denkt, hij heeft moeten vallen voor grotere geo politieke plannen van de grote mogendheden en dat is ernstiger dan dat wanneer hij was blijven zitten.

22-04-2015, 20:27

Citaat door BadCooper:
die basis viel reuze mee, een van de goede punten was dat je als Libier in het buitenland kon studeren op beurs van de rest, voor de rest werd alles overhyped op social media en mond op mond.
libië had de grootste levensstandaard van heel azië en één van de laagste schulden van de wereld. ook was libië onafhankelijk van de grote centrale banken en dus van de dollar.

deze dingen is geen goedkope kletspraat propaganda maar pure waarheid waar je niet omheen kunt gaan

22-04-2015, 20:32

Citaat door blurp:
libië had de grootste levensstandaard van heel azië en één van de laagste schulden van de wereld. ook was libië onafhankelijk van de grote centrale banken en dus van de dollar.

deze dingen is geen goedkope kletspraat propaganda maar pure waarheid waar je niet omheen kunt gaan
Grootste levensstandaard van Azië...Libië ligt in Afrika man, dat bedoel ik. En kom met bronnen svp.

22-04-2015, 20:38

Citaat door BadCooper:
Grootste levensstandaard van Azië...Libië ligt in Afrika man, dat bedoel ik. En kom met bronnen svp.
ja duh............afrika......je bent echt een sufkut als je niet in de gaten hebt dat ik verkeerd getikt heb duiloor. je weet heel goed dat ik afrika bedoel slettebak

22-04-2015, 20:39
modebewuste man

22-04-2015, 23:14
http://www.boublog.nl/2011/10/20/het-groene-boek-van-gaddafi-in-het-nederlands-9/


Wijze man
Lees link

22-04-2015, 23:15
Onze media zijn een weerspiegeling van deze machtspolitiek. In ons “Vrije Westen” worden we voortdurend voorgelogen, afgeleid en gemanipuleerd door de media. Men noemde Gaddafi een dictator, maar wat een wonderlijke dictator! Hij heeft in 1969 geweldloos de macht gegrepen en die macht daarna gedelegeerd aan de hele bevolking! In dit laatste hoofdstuk van deel 1 van het Groene Boek waarschuwt hij voor een pers die in handen is van particulieren. Deze “vrije pers” heeft hem in het “Vrije Westen” voortdurend vals beschuldigd en ten onrechte zwart gemaakt. In 1991 kreeg Gaddafi van de onafhankelijke TV-maker Harold Channer de gelegenheid om te vertellen wat hij bedoelt met de Jamahiriya: een regering van het volk door het volk. Channer trekt daarbij een aantal interessante lijnen naar de Amerikaanse (en onze) samenleving.

23-04-2015, 03:55



Citaat door Reallover:
http://www.boublog.nl/2011/10/20/het-groene-boek-van-gaddafi-in-het-nederlands-9/


Wijze man
Lees link
Ja, het was een echte gezelligerd.. http://poliziek.info/gruwelijke-details-boek-harem-khadafi/

23-04-2015, 04:16
[video=youtube;eyqGzfKoyQM]https://www.youtube.com/watch?v=eyqGzfKoyQM[/video]

23-04-2015, 06:01

Citaat door Izanovic.:
[video=youtube;eyqGzfKoyQM]https://www.youtube.com/watch?v=eyqGzfKoyQM[/video]
ik haat illimunatie gezeik hoewel het soms interessant is. ik kijk dit filmpje niet maar buiten kijf staat dat zowel irak en libië van de petro dollar af wilde en dat dit niet getolereerd werd door de v.s. en de schaapjes.

30/40 jaar lang is er geen poot uitgestoken naar de bevolking van die landen en toen de zaak op kantelen stond met de petro dollar, greep men in. waarom?
om mensen te bevrijden van de afschuwelijke dictators? natuurlijk, democratie is een zege, dat bewijst de situatie nu wel,. waar is men nu? zichzelf druk maken hoe men vluchtelingen terug kan sturen!

Pagina's : [1] 2 3 4