Bekijk volle/desktop versie : Imaam in Amsterdam Sloterdijk, Zat voorheen in IJburg



22-04-2015, 15:10
Salaam Ma3alaikoum,

Ik heb een vraag en ik hoop dat iemand mij kan helpen, Ik ben naar een Roeqia sessie geweest in Amsterdaam, Imaam Ibn Mohammed heet hij als ik het goed heb onthouden. Hij zit bij Westpoort/Sloterdijk. Tijdens het lezen van de koran Roeqia begon ik harder te ademen en mijn hoofd voelde ontzettend zwaar aan en begon er mee naar links en naar rechts te gaan. Hiervan was ik bewust alleen kon ik mijn hoofd niet op zijn plaats terugzetten. Dit had ik ook met mijn handen, Ik kon mijn vingers niet bewegen en zakte naar beneden en waren ontzettend verzwaard. Ook had ik het gevoel alsof er mieren onder mijn huid kropen en rillingen... Volgens de imaam kon hij aan de hand van mijn reactievermogen inzien dat ik geraakt ben door Sihr de Zawash(niet kunnen trouwen) en Djin Tab3ini... Echter heeft hij mij helemaal niet aangeraakt.

Ik heb vanochtend ook een droom gehad waardoor ik besefte dat ik een djin in mijn lichaam voelde binnenkomen... Ik heb nu ook de hele dag het gevoel alsof er iemand in mijn lichaam zit... Ik heb van de imaam een blaadje gekregen die in in 10 liter water moet zetten en ermee wassen (niet in de douche) en moet opdrinken en door het hele huis moet sproeien, Ook heb ik een olie gekregen die ik moet mengen met pure olijfolie en mij dagelijks insmeren en een usb stick waarop er roeqia op wordt gereciteerd.

Ook raadde de imaam mij aan om de sessie wekelijks over te doen en volgende week na de roeqia meteen hijama te verrichten.

Graag verneem ik of andere ook naar deze man zijn geweest?

Insh allah zal ik genezen met de kracht van allah swt van deze kwade aandoening..

Met vriendelijke groet,