Bekijk volle/desktop versie : AIVD: Russische spionnen actief in Nederland



Pagina's : [1] 2 3

22-04-2015, 13:00
De Russische inlichtingendiensten sturen in Nederland agenten aan om politieke en wetenschappelijke informatie te krijgen.





Dat staat in het jaarverslag van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst dat woensdag is gepubliceerd. De Russische agenten worden in Nederland ook ingezet voor de aanschaf van militaire technologie, waarbij de exportbeperkingen worden omzeild. Volgens de AIVD schuwen de Russische diensten ook intimidatie van Nederlanders in Rusland niet, om zo informatie los te krijgen.

De Russische campagne om beleid en beeldvorming over Rusland te beïnvloeden, is volgens de AIVD wereldwijd en ook in Nederland sterker geworden. Dat is gebeurd na de Russische interventie in Oekraïne vorig jaar. De beïnvloeding is gericht op de politiek en het zakenleven, maar ook op cultuur en media.

22-04-2015, 13:36


zal maar vast russisch leren

22-04-2015, 15:59
Lang leve Rusland

22-04-2015, 17:15
Ik snap niet hoe Marokkanen pro Rusland kunnen zijn. Snap ik echt niet. Grootste racistische land op deze planeet. Putin heeft dikke schijt aan Moslims zolang ze geen wapens van hem kopen.

22-04-2015, 17:18



Citaat door sno:
Ik snap niet hoe Marokkanen pro Rusland kunnen zijn. Snap ik echt niet. Grootste racistische land op deze planeet. Putin heeft dikke schijt aan Moslims zolang ze geen wapens van hem kopen.
Misschien moet de vraag zijn waarom sommigen zo denken of provoceren. Voelt men zich zo gediscrimineerd of vind men het te soft, misschien komt daar het respect vandaan, Rusland onderdrukt duidelijk en in macho style.

22-04-2015, 17:27
Dit noem je propaganda tegen Rusland en via Marokko.nl.

22-04-2015, 17:29

Citaat door Hamza_T:
Misschien moet de vraag zijn waarom sommigen zo denken of provoceren. Voelt men zich zo gediscrimineerd of vind men het te soft, misschien komt daar het respect vandaan, Rusland onderdrukt duidelijk en in macho style.
Is gewoon diepgewortelde haat naar alles en iedereen en zichzelf, maar als ze ergens anders hadden gewoond hadden ze t daar ook gehaat. Of t nou in de Islamtische Staat of Ijsland was. Zeikers om te zeiken

22-04-2015, 18:18
Ik ken Kaukasische moslims die in Moskou hebben gewoond en die hoor ik niet klagen maar die vallen niet zo op als bv Tataren.

22-04-2015, 20:51
Ik snap moslimse landen niet die wapens kopen van Rusland, kijk agf export ok maar wapens kopen, no no

22-04-2015, 20:54
alle ruslandmietjes hier moeten ff googlen op tjsettjenie kijk maar wat jullie helden daar uitspoken afghanistan is er niks bij

22-04-2015, 21:38
Rusland vecht ook tegen de westerse terroristen (Europa en Amerika)..dus meer ,meer poeting en meer meer Rusland.

22-04-2015, 21:55
jou moeder en jou zusje kei hard xxxxxx kk tokkie...dat is wat ik hier doe.

22-04-2015, 22:06


ik beging hekel te krijgen aan jullie vieze xxxxxxxxxxs,alleen maar wijzen naar andere..de Russen gaan jullie moeders kapot xxxxxx zonder glij middel.vieze stinkvarkens.

22-04-2015, 22:16

Citaat door warmbloedigeBoy:
Rusland vecht ook tegen de westerse terroristen (Europa en Amerika)..dus meer ,meer poeting en meer meer Rusland.
Wat heb jij een bekrompen gedachten. Moslims worden zo hard misbruikt door Rusland. Daarnaast vecht Rusland helemaal niet tegen Europa en de VS... Hoe kom je daarbij. Dat zal Rusland ook nooit gaan doen.

22-04-2015, 22:18

Citaat door warmbloedigeBoy:
jou moeder en jou zusje kei hard xxxxxx kk tokkie...dat is wat ik hier doe.
Met zo'n nickname moet je wel heel erg zielig en gefrustreerd zijn!

Pagina's : [1] 2 3