Bekijk volle/desktop versie : Ardil dood



Pagina's : [1] 2 3 4

21-04-2015, 21:12
zooo stom zeg.

Door de lhoeb van jonge Ardil en oude Maxime had ik besloten om met een man te trouwen die minimaal 5 jaar jonger is

21-04-2015, 21:19


Shem is echt een leuke taboeherest!

21-04-2015, 21:28

Citaat door Roos-je23:
Shem is echt een leuke taboeherest!
thats a good thingie toch?

21-04-2015, 21:42
Ja absoluut

21-04-2015, 21:44


Hij is al sinds gister dood

21-04-2015, 21:46

Citaat door Roos-je23:
Ja absoluut

21-04-2015, 21:46

Citaat door golden_nadoriaa:
Hij is al sinds gister dood
Ik keek net afleveringen van vorige week terug.
Stommmme Anna weo ik haat haar. Heb zelfs op haar fb gezet hoe stom ik haar vind he!

21-04-2015, 21:53
Hahaha

21-04-2015, 21:53
The 2 days of fame...echt een belachelijk korte rol...zelfs die verstrooide opa die Tim ontvoerd had kreeg nog een langere rol.

Maar die Anton is ook zo dom...hoe denk je coke weg te spoelen en dat niemand het dan komt zoeken Moehim, Anna had door het raam geduwd moeten worden.

XL wat vond je van de nachtjapon van Sjors? Nederlandse bruidjes en hun lipgloss, klaar, opgemaakt.

21-04-2015, 21:57

Citaat door golden_nadoriaa:
Hahaha
Zegt zo'n tahollandiet 'nee jij trekt volle zalen'. Nee e butje ik speel toch ook niet in een serie. Weo zjoen alom gewoon.

21-04-2015, 22:00

Citaat door Donna:
The 2 days of fame...echt een belachelijk korte rol...zelfs die verstrooide opa die Tim ontvoerd had kreeg nog een langere rol.

Maar die Anton is ook zo dom...hoe denk je coke weg te spoelen en dat niemand het dan komt zoeken Moehim, Anna had door het raam geduwd moeten worden.

XL wat vond je van de nachtjapon van Sjors? Nederlandse bruidjes en hun lipgloss, klaar, opgemaakt.
Wollahilla, omg die Tim en zijn rol irriteren mij zo erg. Gewoon een klein jongetje die een man wil spelen, nee hou op hoor.

Die Anton nee safi gewoon een mongolischere man bestaat gewoon niet. Het is te merken dat die Anna zijn nichtje is. Wil niet eens weten hoe de rest van de familie is.

Sjors, ik haat Sjors sowieso dus alles wat ze doet of draagt haat ik dan automatisch ook. Mohiem die jurk was zo lelijk, hoe ze erin danste deed me ook zjoen damn gewoon. Make up was wel weer beter dan menig marokkaanse bridaldingesgedoe hoor

21-04-2015, 22:00
Eindelijk een lekker stuk gaat ie dood

21-04-2015, 22:01


XL zei ze dat zonder spelfouten? Knap! Die GTST facebook pagina trekt alleen maar Nederlanders aan die de basisschool overgeslagen hebben.

21-04-2015, 22:11
XL precies. Tim was gisteren nog een verstrooid jochie die zijn papa kwam zoeken en nu is het ze3ma een man die wil bepalen hoe iets gaat en wat zijn vrouw wel of niet moet doen Anton is ook zo'n dictator, hij heeft het niet van een vreemde. Had je gezien toen hij terug kwam van zijn 'wereldreis'...'Sjors...je had me moeten tegenhouden. Je had me moeten laten voelen dat je van me houdt en niet wil dat ik ga' Hij is zo'n type die zelfmoord pleegt en ervoor zorgt dat het dan net mislukt om aandacht te trekken. Ipv 30 pillen neemt hij er dan 29 zodat hij het overleeft en dan kan zien of Sjors wel verdrietig genoeg is

En dan Sjors met haar eeuwige zelfde gezichtsuitdrukking, ze3ma geschrokken Maar Sjort acteert beter dan die Sasha, die spant de kroon, zij heeft echt maar 1 gezicht alsof ze nu al aan de Botox zit. Sjort heeft er tenminste nog 3. Haar geschrokken gezicht, haar 'ik denk diep na' gezicht en haar 'ik ben zo gelukkig' gezicht.

Wist je trouwens dat Maxime al bijna 53 jaar is? Zo wil ik ook wel oud worden

Anna is het nichtje van Bianca en van haar weten we al dat ze niet spoort. Eerst dat domme gedoe met haar baan en dat ze doorsloeg en nu wil ze haar ziekte geheim houden vermoeiende mensen.

Toen Tim zo bewonderd keek en helemaal overrompeld was ze3ma was ik zo benieuwd naar haar jurk...ik dacht 'dat moet wel heel prachtig zijn'... De jurk past wel perfect bij haar karakter, net zo dood en saai! Waar was Lana, je weet wel, haar dochter die altijd bij vriendinnetjes logeert en speelt...waar was die op de belangrijke dag?

21-04-2015, 22:15
Jonge mannen zijn

Pagina's : [1] 2 3 4