Bekijk volle/desktop versie : Nanny op rtl 4



Pagina's : [1] 2

21-04-2015, 20:43
Ik krijg jnoen als ik zulke kinderen zie dus hun ouders keihard slaan.
Uiteraard is er ergens iets fout gegaan in de opvoeding.... maar ik bedacht mij iets

'stel wij hadden onze pa of ma vroeger een smack gegeven?'

Dan konden we het denk ik met een tand minder nog net navertellen

21-04-2015, 20:46


er was 2 dagen terug een aflevering van DR.Phil zo dat kind was pas erg 7 jaar net een reus en sloeg ze moeder maar denk ook wel dat het iets met de moeder te maken heeft ze nam hem op en gooie de filmpjes online

21-04-2015, 20:47
ja de moeder wilt niet streng doen en zijn en ziet haar kinderen als kleine 'gelijken'.
Nou amahoela, als mn kind denkt volwassen te zijn dan kan hij ze ook op een volwassen manier krijgen

nee grapje ben tegen klappen. Is niet nodig als je consequent bent

21-04-2015, 20:48
Nou ik denk dat er heel wat ouders idd een smack verdienen. Wij kregen vroeger thuis met de riem en niet zacht ook. Nu ik zelf moeder ben, vind ik dat niet normaal. Ik zou mijn kind nooit afranselen met een riem.

21-04-2015, 20:50



Citaat door Vlampje:
Nou ik denk dat er heel wat ouders idd een smack verdienen. Wij kregen vroeger thuis met de riem en niet zacht ook. Nu ik zelf moeder ben, vind ik dat niet normaal. Ik zou mijn kind nooit afranselen met een riem.
Nee, natuurlijk ga je je kind niet afranselen met een riem. Is vind het raar dat je dat nodig vindt om te vermelden. It doesn't make sense...zeg maar. :-/

21-04-2015, 20:51
die ouders zie ik steeds vaker ook in onze Marokkaanse gemeenschap. Heel veel vragen aan je kind ipv zeggen.
Aya.....wil je dat asjeblieft niet meer doehoeeennnn?
Bilal...wil je niet meer je speelgoed tegen de tv gooien, tooeeee???

wees consequent en voed op, dat is echt nodig in deze maatschappij waarin onze kinderen het nog moeilijker zullen krijgen

21-04-2015, 20:53

Citaat door trouwjurk2011.:
die ouders zie ik steeds vaker ook in onze Marokkaanse gemeenschap. Heel veel vragen aan je kind ipv zeggen.
Aya.....wil je dat asjeblieft niet meer doehoeeennnn?
Bilal...wil je niet meer je speelgoed tegen de tv gooien, tooeeee???

wees consequent en voed op, dat is echt nodig in deze maatschappij waarin onze kinderen het nog moeilijker zullen krijgen
Dat soort ouders kom je dus in elk gemeenschap tegen. Je hebt ouders die goed kunnen opvoeden en hun kind kunnen leiden en je hebt ouders die dat totaal niet kunnen. Is geen rocked science theorie.

21-04-2015, 20:55

Citaat door Solliciteer:
Dat soort ouders kom je dus in elk gemeenschap tegen. Je hebt ouders die goed kunnen opvoeden en hun kind kunnen leiden en je hebt ouders die dat totaal niet kunnen. Is geen rocked science theorie.
wat ik ermee wil zeggen; onze ouders vroegen niks..... en nu hoor je die vraagteken steeds meer ipv een uitroepteken.
Bij hollanders is daar al een generatie overheen gegaan

21-04-2015, 20:58
Ja de riem. Nu onvoorstelbaar gewoon. Maargoed, opboeden, maar dan heb je ook nog te maken met het karakter van het kindje en nieuwerwetse zaken als adhd.
En de omgeving waarin het kindje verkeert.

21-04-2015, 21:03
Als me dochter later zo wil doen krijgt ze een paar harde klappen mena mij slaan mezyan tbarkallah

21-04-2015, 21:11
Ligt allemaal aan de opvoeding.
Van jongs af aan al worden die kinderen verwend.
Dat krijg je er op latere leeftijd moeilijk uit.

21-04-2015, 21:21
Ze ziet die kinderen als 'gelijken'. Nou een volwassene hoeft ook niet tegen me te zeggen 'ik maak je dood' wtf. En dan zegt ze 'wat zei je'? en hij herhaalt het gewoon. als ik van mijn moeder die 'wat zei je?!' hoorde, dan durfde ik mijn mond ecccchhhtttt niet meer open te trekken. En ik zei dan niet eens iets wat in de buurt kwam van 'kutmama' of 'ik maak je dood'.

Mijn eerste kindje is onderweg inshaAllah, dus nog geen ervaring met opvoeden. Maar echt NIET dat mijn kind mij gaat uitschelden of gaat slaan. Ik vind de opvoeding van tegenwoordig echt vaak te soft. Als ik die kinderen in de supermarkten hoor... pfff 'ik wil dit', andere kant op rennen en krijsen enz. Ik wil echt niet dat mijn kind zo wordt.

21-04-2015, 21:24


ik heb een peuter van 2...die wilt ook weleens iets uit de winkel...logisch.
ik leg thuis uit wat hij mag hebben, dan gaan we er al shoppend naartoe en pakken zn snoep/ aardbeitjes///surprise etc. hij loopt netjes naar de kassa en gilt 'eeeeerst betalen'
maar goed, dat heb ik echt mmoeten oefenen

21-04-2015, 21:24
Lol die vader: 'Julian, dat vind ik niet eerbiedig.'

21-04-2015, 21:25
Ze hebben al duizend keer herhaalt grote gezin grote gezin grote hectische gezin

Pagina's : [1] 2