Bekijk volle/desktop versie : Computer start van zelf opnieuw op.



19-04-2015, 22:04
Salaam Alaykoum,

Mijn computer gaat ineens vanzelf uit en dan start ie weer op. Ik heb een asus computer met windows 8 i7

Wie kan me helpen

23-04-2015, 11:59


Aleikum salaam,

Zie pm.

25-04-2015, 21:25
Salaam,

Volg deze instructies precies hoe ik het vertel.

Stap 1: Druk op je toetsebord de windows logo
Stap 2: typ in het zoekbalk dit "command prompt" .
Stap 3: Rechtermuisklik op de commandprompt en klik op uitvoeren als administrator.
(een zwart scherm opent Command Prompt)
Stap 4: Kopieer dit zonder aanhalingstekens "wmic recoveros set AutoReboot = False". Plak het in command prompt.
Doe je door rechtermuisknop te klikken in command prompt en daarna klikken op plakken.
Stap 5: Druk op enter op je toetsebord om opdracht uit te voeren
(Je ziet dan Update successfull of geslaagd
daarna typ je "exit" en druk je op enter

Je computer gaat nu niet meer uitvallen.

25-04-2015, 22:08

Citaat door Zakelijk-078:
Salaam,

Volg deze instructies precies hoe ik het vertel.

Stap 1: Druk op je toetsebord de windows logo
Stap 2: typ in het zoekbalk dit "command prompt" .
Stap 3: Rechtermuisklik op de commandprompt en klik op uitvoeren als administrator.
(een zwart scherm opent Command Prompt)
Stap 4: Kopieer dit zonder aanhalingstekens "wmic recoveros set AutoReboot = False". Plak het in command prompt.
Doe je door rechtermuisknop te klikken in command prompt en daarna klikken op plakken.
Stap 5: Druk op enter op je toetsebord om opdracht uit te voeren
(Je ziet dan Update successfull of geslaagd
daarna typ je "exit" en druk je op enter

Je computer gaat nu niet meer uitvallen.
Hoe weet je dat nu?
Begrijp je goede bedoelingen maar jou advies klopt vaak niet, zie bijvoorbeeld het topic met een wifi probleem. In dit geval moet je eerst vaststellen of er sprake is van een software of hardware probleem, voordat je advies geeft.

@TS, Krijg je eerst een blauw scherm? Hoor je een piep?

26-04-2015, 00:39



Citaat door Zakelijk-078:
Salaam,

Volg deze instructies precies hoe ik het vertel.

Stap 1: Druk op je toetsebord de windows logo
Stap 2: typ in het zoekbalk dit "command prompt" .
Stap 3: Rechtermuisklik op de commandprompt en klik op uitvoeren als administrator.
(een zwart scherm opent Command Prompt)
Stap 4: Kopieer dit zonder aanhalingstekens "wmic recoveros set AutoReboot = False". Plak het in command prompt.
Doe je door rechtermuisknop te klikken in command prompt en daarna klikken op plakken.
Stap 5: Druk op enter op je toetsebord om opdracht uit te voeren
(Je ziet dan Update successfull of geslaagd
daarna typ je "exit" en druk je op enter

Je computer gaat nu niet meer uitvallen.

Ik denk dat je instructies niet klopt broeder.
Het kan aan veel dingen liggen waardoor windows opnieuw opstart.

06-05-2015, 00:57

Citaat door discover_me:
Hoe weet je dat nu?
Begrijp je goede bedoelingen maar jou advies klopt vaak niet, zie bijvoorbeeld het topic met een wifi probleem. In dit geval moet je eerst vaststellen of er sprake is van een software of hardware probleem, voordat je advies geeft.

@TS, Krijg je eerst een blauw scherm? Hoor je een piep?
Ewa ja bro kijk de info waarmee ik moet werken. Dit is een algemene oplossing, en de verandering is niet zo erg bro
ook al is de probleem niet vastgesteld. Het enige wat 'wmic recoveros set AutoReboot = False" doet is tegen de computer zeggen bij
falen niet herstarten. Je kan de aanpassing makkelijk weer terugveranderen door middel van " wmic recoveros set AutoReboot = True".Als er een hardware probleem is dan kickt de failsafe in. Het is niet dat ik haar computer probeer op te blazen.