Bekijk volle/desktop versie : zaal gezocht.



Pagina's : [1] 2

19-04-2015, 20:42
Dag dames!




Ik ga binnenkort trouwen dus ben ik opzoek naar een zaal. Welke raden jullie mij aan?
Eentje die niet belachelijk duur is incl. catering en de prijzen daarvan.


Shokran.

19-04-2015, 20:51


Partycentrum de kristal
Ruya doorn

19-04-2015, 20:58

Citaat door _Berkaniiaa:
Partycentrum de kristal
Ruya doorn
Weet jij ook toevallig hoe duur kristal is?

19-04-2015, 21:04

Citaat door MadameMoiselle:
Weet jij ook toevallig hoe duur kristal is?
Nee schat!

Maar de kristal is super mooi

19-04-2015, 21:07



Citaat door _Berkaniiaa:
Nee schat!

Maar de kristal is super mooi
Haha ja klopt.

19-04-2015, 21:08

Citaat door MadameMoiselle:
Weet jij ook toevallig hoe duur kristal is?
je moet eerst contact met hun opzoeken en dan je zaal kiezen en dan kijken ze wat de prijs wordt http://zalencentrumkristal.nl/

19-04-2015, 21:09
Kristal is 3500 euro dacht ik.

Opera heeft ook hele mooie zalen.

19-04-2015, 21:10
Kleinste zaal op een vrijdag

800

19-04-2015, 21:12
De koning
De diamant
Royal, vind ik persoonlijk niet zo'n denderende zaal maar de catering is top en ze zijn ook niet zo heel duur!

19-04-2015, 21:13

Citaat door lala-loepsie:
je moet eerst contact met hun opzoeken en dan je zaal kiezen en dan kijken ze wat de prijs wordt http://zalencentrumkristal.nl/


Ja dat begrijp ik, maar voordat ik contact opzoek wil ik ook weten wat ik kan verwachten qua prijs.
maar volgens mij is kristal best prijzig.

Citaat door Simpel_:
Kristal is 3500 euro dacht ik.
Prijzig.

Opera heeft ook hele mooie zalen.
Ja zeker! Ken jij ook partycentrum zichtenburg daar heb ik ook goede verhalen over gehoord. Ze zijn volgens mij ook niet zo duur.

19-04-2015, 21:18

Citaat door MadameMoiselle:
Ja dat begrijp ik, maar voordat ik contact opzoek wil ik ook weten wat ik kan verwachten qua prijs.
maar volgens mij is kristal best prijzig.

Ja zeker! Ken jij ook partycentrum zichtenburg daar heb ik ook goede verhalen over gehoord. Ze zijn volgens mij ook niet zo duur.
.

Ja die zijn ook mooi, die is inderdaad goedkoper ik dacht rond de 2500 euro ofzo.

19-04-2015, 21:22

Citaat door Simpel_:
.

Ja die zijn ook mooi, die is inderdaad goedkoper ik dacht rond de 2500 euro ofzo.
2500 is wel een mooi prijsje ja.

19-04-2015, 21:24



Citaat door MadameMoiselle:
2500 is wel een mooi prijsje ja.
Beste is wat jij in het begin vroeg, dat is gewoon zaal nemen incl decoratie,catering serveerders enz.

Dat scheelt echt zoveel hoofdpijn, je hebt minder te maken met verschillende diensten en het is uiteindelijk iets voordeliger.

Je bent in 1 klap gelijk van veel kopzorgen af.

19-04-2015, 21:30

Citaat door Simpel_:
Beste is wat jij in het begin vroeg, dat is gewoon zaal nemen incl decoratie,catering serveerders enz.

Dat scheelt echt zoveel hoofdpijn, je hebt minder te maken met verschillende diensten en het is uiteindelijk iets voordeliger.

Je bent in 1 klap gelijk van veel kopzorgen af.
ja, ik zit met 2 zalen in mijn hoofd dat is partycentrum opera en dan nu zichtenburg.
ik weet nou niet of bij hun alles inbegrepen is . ik hoop natuurlijk van wel. Dat zou een enorme last zijn ja.
ik hoop gewoon dat iemand reageert die ze al een keer heeft meegemaakt.

19-04-2015, 21:33

Citaat door MadameMoiselle:
ja, ik zit met 2 zalen in mijn hoofd dat is partycentrum opera en dan nu zichtenburg.
ik weet nou niet of bij hun alles inbegrepen is . ik hoop natuurlijk van wel. Dat zou een enorme last zijn ja.
ik hoop gewoon dat iemand reageert die ze al een keer heeft meegemaakt.
Bij opera is alles inbegrepen, want ik heb hun genomen.

Pagina's : [1] 2