Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse loverboyzzzzz???!!!

Pagina's : 1 2 [3]

24-03-2008, 19:13
meid de aanpak is veranderd ze rijden niet meer in dure auto's maar op een fiets of in een 306. ze geven geen cadeaus meer maar doen zielig om meedelijden te krijgen ze zeggen dat ze moslim willen worden of willen praktiseren en meer volgens de souna willen leven of ze nemen je mee en verkrachten je en tijdens de verkrachting hadden ze je opgenomen en zeggen vervolgens dat je voor ze moeten werken want anders gaan ze naar je familie. dit is nu hun manier van weren

24-03-2008, 19:32

Citaat door Toppers:
NOU DAMES DUS NU WEET IK WAAROM ZULKE MEISJES DIE MET ZULKE GEDACHTES NET ALS DIE VAN JULLIE OVER MAROKKAANSE JONGENS OVERSTAPPEN NAAR VIEZE GORE NEGERS.

SCHANDALIG WALLAH JULLIE ZETTEN JULLIE EIGEN VOLK TER SCHANDE.

EN UITEINDELIJK WILLEN JULLIE MET EEN MAROKKAANSE JONGEN TROUWEN NOU WIJ TROUWEN NIET MET EX NEGER HOEREN DIE IN HUN xxxx ZIJN GEPAKT GEBAFT EN GEBFT ZIJN DOOR DAT SOORT VIEZE RAS DUS DOE MAAR LEKKER KAPSONES TEGEN JE EIGEN SOORT WANT DEGENE DIE HET LAATST LACHT DAT ZIJN WIJ.

VEEEEEEEEEEEEL SUCCES xxxxxxxxxxxES

sorry maar liever een neger dan een RACIST!!!!! gateverdamme

24-03-2008, 19:35

Citaat door Toppers:
NOU DAMES DUS NU WEET IK WAAROM ZULKE MEISJES DIE MET ZULKE GEDACHTES NET ALS DIE VAN JULLIE OVER MAROKKAANSE JONGENS OVERSTAPPEN NAAR VIEZE GORE NEGERS.

SCHANDALIG WALLAH JULLIE ZETTEN JULLIE EIGEN VOLK TER SCHANDE.

EN UITEINDELIJK WILLEN JULLIE MET EEN MAROKKAANSE JONGEN TROUWEN NOU WIJ TROUWEN NIET MET EX NEGER HOEREN DIE IN HUN xxxx ZIJN GEPAKT GEBAFT EN GEBFT ZIJN DOOR DAT SOORT VIEZE RAS DUS DOE MAAR LEKKER KAPSONES TEGEN JE EIGEN SOORT WANT DEGENE DIE HET LAATST LACHT DAT ZIJN WIJ.

VEEEEEEEEEEEEL SUCCES xxxxxxxxxxxES

Jullie zijn geen haar beter dan die nigros a zoembie, iegh tfoe!

24-03-2008, 19:48

Citaat door Rincha:
VOOR Topppers

wat is er mis met negerss, je hoeft toch dan niet meteen een xxxx te zijn, ik zal je vertellen ik heb een marokaanse ex en een neger als ex wie behandelde me beter?, iedergeval niet de marokkaan, ik ga liever met iemand die me goed behandeld dan me eigen ras ( al ben ik half marokkaans) die niet eens weet hoe die met een meid moet omgaan, nu kan je wel zeggen hoerslet, 3azielover ofzo iets, vriend is vriend,

Daar heb je 5 jaar over na moeten denken.

24-03-2008, 19:52

denk je dat het alleen maar op deze manier gaat?

dat dcaht ik dus echt niet

24-03-2008, 20:05
90 procent van de loverboys zijn Marokkanen! Dus wees inderdaad op je hoede.

Pagina's : 1 2 [3]