Bekijk volle/desktop versie : Mijn lieve schoonmoeder



Pagina's : [1] 2 3

18-04-2015, 23:33
Ondanks haar ziekte en het feit dat ze zelf niet alles kan doen vraagt ze nooit om iets te doen.
Ondanks dat ik een keer heel boos heb gedaan en kwalijke dingen heb gezegd omdat haar zoon flink over de schreef is gegaan heeft ze niets naars tegen me gezegd en me gevraagd om sbar te hebben.
Ondanks dat wij als laatste van haar kinderen zijn verhuisd naar een andere plek en het laatste kleinkind dat vlakbij haar woonde nu drie kwartier verder woont heeft ze ons nooit gezegd dat we niet moesten verhuizen of dat ze het ons kwalijk neemt.

Moge Allah swt haar shifa schenken en djanaat el firdouas laten betreden. Allahouma ameen.

Natuurlijk ben ik vaak genoeg geirriteerd. En zij zal zich vast ook aan mij irriteren soms. Maar dat heb ik met iedereen wel

Ik las dat het hier vandaag nationale schoonmoeder dag was dus wilde nog even mee doen!

18-04-2015, 23:36


Het zal haar vast goed doen als je dit tegen haar zegt..

18-04-2015, 23:44
Zo lieff upp vooor jou allahouma amien en voor alle moslimien

18-04-2015, 23:48
Ameen. Mijne woont ver. Is ook niet erg ahhaha

19-04-2015, 14:45



Citaat door maryemm85:
Het zal haar vast goed doen als je dit tegen haar zegt..
Haha vast wel! Maar ik zou het wel akward vinden!

19-04-2015, 14:49
Jij verdient zo een schoonmoeder!

19-04-2015, 14:55
Hahaha ok dan zal ik ook iets liefs zeggen over sm

Schat van een vrouw. Bemoeit zich nergens mee. Je moet alleen niet aankomen met prijzen, want alles is duur na de bavelling had ik echt veel aan haar. Ze maakte elke dsg eten voor mij. Ze zal nooit haar zoon opsteken tegenover mij, ookal zou zij zich ergens dood san irriteren. En natuurlijk irriteert ze mij wel eens en ik haar ook wel maar das menselijk

19-04-2015, 15:00

Citaat door alleswatjewilt:
Hahaha ok dan zal ik ook iets liefs zeggen over sm

Schat van een vrouw. Bemoeit zich nergens mee. Je moet alleen niet aankomen met prijzen, want alles is duur na de bavelling had ik echt veel aan haar. Ze maakte elke dsg eten voor mij. Ze zal nooit haar zoon opsteken tegenover mij, ookal zou zij zich ergens dood san irriteren. En natuurlijk irriteert ze mij wel eens en ik haar ook wel maar das menselijk
Haha. Mijn schoonmoeder vindt dat juist geweldig! Voor haar zoon is vaak alles duur. Zij spoort me juist aan om te genieten.

Toen ik bevallen was heeft ze meskiena gehuild omdat ze niet voor me kon koken (wegens haar gezondheid). Ze is wel nieuwsgierig, maar dat is mn moeder ook haha. Doe vaak of ik hun vragen niet snap en laat het er dan bij

19-04-2015, 15:00

Citaat door Dankbaar--:
Jij verdient zo een schoonmoeder!
Dat is lief van je!

20-04-2015, 00:33
Zeg het tegen je schoonmoeder voordat het te laat is

Moge ze genezen inscha allah

20-04-2015, 00:51
Moge Allah haar shifa schenken. Amien
Mijn schoonmoeder is ook zo lief meskina. Doet geen vlieg kwaad. Heb nooit wat beslissend of naars uit haar mond gehoord. Als mensen praten over andere, dan wilt ze het liefst zo snel mogelijk naar huis.

Arme vrouwtje doet ook te veel dan dat ze aan kan. Ze helpt mij altijd stiekem bij een uitnodiging, afwas en dit en dat. Ze neemt zelf op zich dat mijn schoonvader en haar zoons boos worden op haar, omdat ze vinden dat ze moet gaan zitten. Het liefst ziet ze mij zitten en doet zij het werk.

Sorry wilde haar ook even in het zonnetje zetten, want dat verdiend ze echt.
Mijn schoonvader heeft het echt getroffen met zo een vrouw. T lijkt wel alsof ik aan het overdrijven ben, maar wollah heb nog nooit zo een mooi mens gezien. Moge Allah ze alle belonen voor hun goedheid.

20-04-2015, 00:58

Citaat door meisjes-:
Moge Allah haar shifa schenken. Amien
Mijn schoonmoeder is ook zo lief meskina. Doet geen vlieg kwaad. Heb nooit wat beslissend of naars uit haar mond gehoord. Als mensen praten over andere, dan wilt ze het liefst zo snel mogelijk naar huis.

Arme vrouwtje doet ook te veel dan dat ze aan kan. Ze helpt mij altijd stiekem bij een uitnodiging, afwas en dit en dat. Ze neemt zelf op zich dat mijn schoonvader en haar zoons boos worden op haar, omdat ze vinden dat ze moet gaan zitten. Het liefst ziet ze mij zitten en doet zij het werk.

Sorry wilde haar ook even in het zonnetje zetten, want dat verdiend ze echt.
Mijn schoonvader heeft het echt getroffen met zo een vrouw. T lijkt wel alsof ik aan het overdrijven ben, maar wollah heb nog nooit zo een mooi mens gezien. Moge Allah ze alle belonen voor hun goedheid.
Ameen! Klinkt als een hele lieve en goede vrouw. Moge Allah haar belonen in sha Allah! Vind niet dat je overdrijft hoor . Dat er ook lieve schoonmoeders zijn mag ook wel een keer gezegd worden. Denk namelijk dat het een kleine minderheid is die echt oprecht gemeen zal zijn.

20-04-2015, 10:43



Citaat door Flower_power:
Haha. Mijn schoonmoeder vindt dat juist geweldig! Voor haar zoon is vaak alles duur. Zij spoort me juist aan om te genieten.

Toen ik bevallen was heeft ze meskiena gehuild omdat ze niet voor me kon koken (wegens haar gezondheid). Ze is wel nieuwsgierig, maar dat is mn moeder ook haha. Doe vaak of ik hun vragen niet snap en laat het er dan bij
Wel lief toch, bij mijn sm is het gierigheid hahah meskiena. Nieuwsgierig zijn die oudjes indd en soms moet je echt doen alsof je neus bloed en niet alles te persoonlijk opvatten. Er is nu eenmaal een generatie kloof dus elkaar volledig begrijpen zal nooit gebeuren

20-04-2015, 10:48
Wauw, Ma shaa Allah! Wees zuinig op haar en laat haar ook weten hoe erg je haar waardeert..

20-04-2015, 10:54
Allahy Chafieh inscha'allah. Wees goed voor d'r..
Ik wou dat ik ook zo een schoonmoeder/schoonfam. had helaas .
Maar Elhamdoulilah heb wel de werelds beste ouders/familie en dat verzacht het..
Je kunt niet altijd beide hebben.

Pagina's : [1] 2 3