Bekijk volle/desktop versie : Grootste aantal asielzoekers in 10 jaar



Pagina's : [1] 2

16-04-2015, 15:31
Het aantal asielzoekers is vorig jaar fors gestegen ten opzichte van het jaar ervoor. In 2014 meldden zich 29.790 asielzoekers in Nederland, het grootste aantal in tien jaar tijd.





In 2013 klopten 16.477 asielzoekers aan. Dat staat in het jaarverslag van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA), dat donderdag is gepubliceerd. De toegenomen instroom komt vooral door het grote aantal Syriërs dat zich meldde. Bijna de helft van de groep asielzoekers kwam daar vandaan. Ook vroegen er veel Eritreeërs asiel aan. Om al die asielzoekers onder te brengen is de capaciteit behoorlijk uitgebreid.

Asielzoekerscentra die buiten gebruik waren, werden weer in gebruik genomen. Ook werden nieuwe azc's geopend, soms in opmerkelijke locaties als het bungalowpark bij Speelstad Oranje van ondernemer Hennie van der Most.

16-04-2015, 21:25


weg ermee nederland is vol ik wil niet dat men mijn uitkering verlaagd!

16-04-2015, 21:26
Mooi, dan hoeven we onze olie dus niet meer te kopen van SA. Ik zal gelijk een scheepslading gaan ophalen, en als ik er daar dan toch ben, kan ik direct Mekka even bezoeken. Het is immers van iedereen.

16-04-2015, 21:27

Citaat door hassan78:
Asielzoekers bestaan niet. El Mulk (De Aarde) is van iedereen en iedereen mag er gebruik van maken. Helaas denken een paar piraten er anders over.
Je hebt eenmaal regels en richtlijnen anders heb je chaos

16-04-2015, 21:31



Citaat door Redactie:
Het aantal asielzoekers is vorig jaar fors gestegen ten opzichte van het jaar ervoor. In 2014 meldden zich 29.790 asielzoekers in Nederland, het grootste aantal in tien jaar tijd.






In 2013 klopten 16.477 asielzoekers aan. Dat staat in het jaarverslag van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA), dat donderdag is gepubliceerd. De toegenomen instroom komt vooral door het grote aantal Syriërs dat zich meldde. Bijna de helft van de groep asielzoekers kwam daar vandaan. Ook vroegen er veel Eritreeërs asiel aan. Om al die asielzoekers onder te brengen is de capaciteit behoorlijk uitgebreid.

Asielzoekerscentra die buiten gebruik waren, werden weer in gebruik genomen. Ook werden nieuwe azc's geopend, soms in opmerkelijke locaties als het bungalowpark bij Speelstad Oranje van ondernemer Hennie van der Most.
Goh dat betekend dat er 11 jaar geleden dus nog meer waren........

16-04-2015, 21:59
Het heeft op zowat 50.000 per jaar gestaan.

Ook toen leidde dat tot woningnood overigens.

16-04-2015, 22:03
Welkom, Nederland is haar karakter kwijt door pedo's.

Help het land op te bouwen

17-04-2015, 10:40
Ach eigenschuld het westen en Amerika moet niet landen binnen vallen vrede en rust ontwrichten alles wat leeft doden en wijken bombarderen en als het zelf niet doen leveren ze waperns via achter deur en nu klachten ze over vluchtelingen van mij mogen ze allemaal binnen komen in Europa misschien als het volk de echte verhalen kent hoe mensen worden afgeslacht dat ze beginnen op te staan tegen hun duivels regeringen

17-04-2015, 11:00

Citaat door hassan78:
Asielzoekers bestaan niet. El Mulk (De Aarde) is van iedereen en iedereen mag er gebruik van maken. Helaas denken een paar piraten er anders over.
Hassan,

Vreemde opvatting.


Noord

17-04-2015, 11:06

Citaat door 918:
Welkom, Nederland is haar karakter kwijt door pedo's.

Help het land op te bouwen
918,

Ik heb besloten dat jij last hebt van reactieformatie.


Noord

17-04-2015, 11:49
Gelukkig besluiten pedofielen niks voor mij

17-04-2015, 11:53

Citaat door oef:
Het wordt tijd voor nieuwe verkiezingen : een keihard rechts vluchtelingenbeleid van grenzen dicht en afgewezen asielzoekers wegjagen. En dan goede opvang in de regio maken met veel geld van ons land.
Jij bent gestoord. " mensen wegjagen " naar open lucht gevangenissen?

Jordanië zelfs heeft meer dan 1 miljoen vluchtelingen opgenomen, 20% van haar eigen bevolkingsomvang. Nederland zit te janken om die paar honderd die fred teeven accepteerde op te nemen.

17-04-2015, 12:21


Nee, gewoon naar nederland. Jordanie heeft de basis net kunnen leggen voor eigen bevolking met een zeer kleine gdp.

En jouw mening doet er niet toe, jij staat onder curatele

17-04-2015, 18:43
als de arabische landen hun verantwoordelijkheid namen moeten arabieren niet naar europese landen maar die arabische dictators denken alleen aan hun eigen.

17-04-2015, 19:19

Citaat door Redactie:
Het aantal asielzoekers is vorig jaar fors gestegen ten opzichte van het jaar ervoor. In 2014 meldden zich 29.790 asielzoekers in Nederland, het grootste aantal in tien jaar tijd.





In 2013 klopten 16.477 asielzoekers aan. Dat staat in het jaarverslag van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA), dat donderdag is gepubliceerd. De toegenomen instroom komt vooral door het grote aantal Syriërs dat zich meldde. Bijna de helft van de groep asielzoekers kwam daar vandaan. Ook vroegen er veel Eritreeërs asiel aan. Om al die asielzoekers onder te brengen is de capaciteit behoorlijk uitgebreid.

Asielzoekerscentra die buiten gebruik waren, werden weer in gebruik genomen. Ook werden nieuwe azc's geopend, soms in opmerkelijke locaties als het bungalowpark bij Speelstad Oranje van ondernemer Hennie van der Most.
Als die allemaal zouden blijven moeten we een stad zo groot als Meppel bouwen. Alleen al voor de oogst van 1 jaar.

Pagina's : [1] 2