Bekijk volle/desktop versie : Kennismakings gesprek



16-04-2015, 13:26
Salamo3alaikom lieve dames,

Voor alle dames die al getrouwd zijn of nog gaan trouwen Allahi Kemel Bel Ghair in sha allah
Moge allah jullie huwelijk zegenen met enorm veel geluk liefde en kleintjes in sha allah ..

Mijn vraag!!

Volgende week is er een kennismakingsgesprek bij mij thuis van een broeder die mij op een halal manier lerenkennen wilt in het bijzijn van mijn ooms etc .. Zijn er dames die dit zelf meegemaakt hebben en mij kunnen vertellen hoe zo een dag aan toe gaat? Zenuwen killen me namelijk .. Weet niet hoe ik me moet gedragen die dag subhannallah !! Iemand tips?

Barakkallaho feekoum & nogmaals allahi kemel bel ghair in sha allah voor alle getrouwde en alle bride to be

16-04-2015, 19:32


Pm me maar inshaa allaah!

16-04-2015, 20:19

Citaat door Lina_23:
Up!
Bedankt voor je Upp

16-04-2015, 20:20

Citaat door Selefiy:
Pm me maar inshaa allaah!
Ik heb je een bericht gestuurd !

16-04-2015, 21:32



Citaat door Tayri.:
Up
Bedankt voor je upp
Barakallaho feek

16-04-2015, 21:42

Citaat door itsme--:
Bedankt voor je upp
Barakallaho feek
Wa feeki..

Ik heb ook zoiets meegemaakt, maar dan kwam hij alleen zonder oom etc. Mocht je vragen hebben, dan sta ik daar open voor om ze te beantwoorden.

16-04-2015, 22:55

Citaat door Tayri.:
Wa feeki..

Ik heb ook zoiets meegemaakt, maar dan kwam hij alleen zonder oom etc. Mocht je vragen hebben, dan sta ik daar open voor om ze te beantwoorden.
Ik heb je een PM gestuurd in sha allah !

17-04-2015, 13:18
lijkt me scary.. ken je ooms hem. Ik zou zijn achtergrond onderzoeken voor je die stap neemt.

17-04-2015, 16:34

Citaat door Mimicha:
lijkt me scary.. ken je ooms hem. Ik zou zijn achtergrond onderzoeken voor je die stap neemt.
Ik ken de gene die hem kent dus dat zit goed in sha allah! En heb vertrouwen in allah subhanna wata3ala .. Maykoun Gha Ghair in sha allah !