Bekijk volle/desktop versie : Custom made boek over jouw bruiloft (20-40 pagina's)



15-04-2015, 16:05
Hallo iedereen,

Ik loop met een idee wat ik hier bij jullie wil testen. Een goede vriendin van mij is een professionele schrijfster en kan ontzettend goede verhalen maken. Nou zou ik dit willen aanbieden aan jullie. Dit betekent een eigen boek ontvangen van 20-40 pagina's waarin over jullie ontmoeting, handvragen, verloving, henna, bruiloft en zelfs huwelijksreis geschreven wordt. Het moet lezen als een leuk verhaal gebaseerd op real life gebeurtenissen uit jullie leven. Wat kan je verwachten?

- Boek van 20-40 pagina's
- Leuk lezend romantisch verhaal gebaseerd op met klant te bepalen momenten (bijvoorbeeld ontmoeting, bruiloft, huwelijksreis, kopen of vinden huisje etc.)
- Dit boek ontvang je zowel gedrukt met een mooie kaft + als E-book

Het mag natuurlijk ook over andere onderwerpen gaan binnen de setting van het trouwfeest.

De schrijfster zal aanwezig zijn bij jullie bruiloft en eventuele andere 'evenementen' om zoveel mogelijk informatie en feiten op te doen voor het verhaal. Je kan ook een kort interview verwachten om de feiten goed in te vullen.

Nou heb ik even een berekening gemaakt van hoeveel dit zou kosten en kom ik uit op een bedrag van: 1999 euro

In principe krijg je één exemplaar, extra boeken kunnen besteld worden voor 25 euro per extra boek.

Benieuwd naar of het wat is!