Bekijk volle/desktop versie : Hoeveel verdien je als secretaresse per uur ?



14-04-2015, 15:30
Salam Aleykoum,

Kan iemand mij helpen ?

Ik heb werk vanuit huis aangeboden gekregen, en nu heeft zij mij gevraagd hoeveel ik zou willen verdienen per .
Ik kan op internet niet specifiek vinden, hoeveel je per uur krijgt als een secretaresse.

Nou is mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee? Of hoeveel je kunt verdienen per uur als secretaresse?

Barakallah Ufeekoum!

15-04-2015, 14:00


Ligt er aan voor wie je secretariaat werk gaan doen en wat je gaat doen.
Er zijn secretaresses bij mij op werk die verdienen tussen 10 en 15 euro per uur.
Je hebt ook secretaresses voor bestuursleden.. die verdienen zo veel dat je u tegen zegt

15-04-2015, 14:24
begin laag. vooral als je nog geen werkervaring hebt.
1500 bruto is een mooi start salaris

15-04-2015, 16:29
Hangt af van je diploma s ..
Als je mbo niv2/3 hebt dan is het gemiddeld 9.50
Maar als jij 4 en of op hbo niveau dan is het weer wat anders

16-04-2015, 09:10


Ik ga voor een psychiater werken. Ik moet dan de administratieve werkzaamheden verrichten.
Tussen die dragen zat ik ook al aan het denken.
In ieder geval bedankt voor je hulp!

16-04-2015, 09:11
Bedankt voor het meedenken!

16-04-2015, 10:47

Citaat door -BentIslam:
Salam Aleykoum,

Kan iemand mij helpen ?

Ik heb werk vanuit huis aangeboden gekregen, en nu heeft zij mij gevraagd hoeveel ik zou willen verdienen per .
Ik kan op internet niet specifiek vinden, hoeveel je per uur krijgt als een secretaresse.

Nou is mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee? Of hoeveel je kunt verdienen per uur als secretaresse?

Barakallah Ufeekoum!
''Afhankelijk van de feitelijke inhoud en zwaarte van je werkzaamheden schat ik dat je in de BV Nederland voor dit soort secretarieel-administratief werk, met 3-4 jaar ervaring, bij een 36-urige werkweek tussen de 29.000 en 33.000 euro bruto per jaar (inclusief 8 procent vakantietoeslag) kunt verdienen. Op de site van de Loonwijzer zeggen secretaresses met 3-5 jaar ervaring bij 38 uur per week (dus 2 uur meer) zo’n 2.200-2.250 euro bruto per maand te verdienen. Op mediaan-niveau, dat wil zeggen de helft van de respondenten verdient minder en de helft meer. Medewerkers salarisadministratie met 3-5 jaar ervaring verdienen op mediaan-niveau bij 38 uur per week zo’n 2.450-2.500 euro bruto per maand. Daar zit jij met je beloning dus fors onder. Bovendien heb je in de afgelopen jaren geen enkele loonsverhoging gekregen, waardoor je koopkracht een aantal procenten is afgenomen. Het verschil met "de markt" neemt dus alleen maar toe.'' ( bron: http://www.intermediair.nl/carriere/salaris/loon/Verdien-ik-wel-genoeg-Directiesecretaresse-1-753-euro )

18-04-2015, 18:38

Citaat door slens_tikulies:
''Afhankelijk van de feitelijke inhoud en zwaarte van je werkzaamheden schat ik dat je in de BV Nederland voor dit soort secretarieel-administratief werk, met 3-4 jaar ervaring, bij een 36-urige werkweek tussen de 29.000 en 33.000 euro bruto per jaar (inclusief 8 procent vakantietoeslag) kunt verdienen. Op de site van de Loonwijzer zeggen secretaresses met 3-5 jaar ervaring bij 38 uur per week (dus 2 uur meer) zo’n 2.200-2.250 euro bruto per maand te verdienen. Op mediaan-niveau, dat wil zeggen de helft van de respondenten verdient minder en de helft meer. Medewerkers salarisadministratie met 3-5 jaar ervaring verdienen op mediaan-niveau bij 38 uur per week zo’n 2.450-2.500 euro bruto per maand. Daar zit jij met je beloning dus fors onder. Bovendien heb je in de afgelopen jaren geen enkele loonsverhoging gekregen, waardoor je koopkracht een aantal procenten is afgenomen. Het verschil met "de markt" neemt dus alleen maar toe.'' ( bron: http://www.intermediair.nl/carriere/salaris/loon/Verdien-ik-wel-genoeg-Directiesecretaresse-1-753-euro )
Barakallah Ufeek voor je hulp!!

26-04-2015, 07:47
Ander vraagje hoor. Waar heb jij gezocht naar werk vanuit huis? Ik wil graag vanuit huis werken, maar vind helemaal niets.

26-04-2015, 20:53
Ten eerste die psychiater weet al wat hij jouw wil en gaat betalen en wil alleen een indruk krijgen van hoe je inschattingen maakt.
Dus geen bedrag opnoemen maar draai er om heen. Zeg hem dat je een gemotiveerde dame bent die dit werk ideaal vind en je best wil doen blabla. Want er zijn 2 scenario's stel je noemt een bedrag onder dat wat hij jou wil betalen. dan zal hij in ze hoofd denken van chill ik geef haar wat ze wil en ik bespaar me centjes. Dus laat hem zelf met een bedrag komen en als dat te laag is dan kan je dat zeggen.