Bekijk volle/desktop versie : Open minded en Marokkanen!



Pagina's : [1] 2 3

14-04-2015, 12:17
Als een Marokkaan(se) tegen je zegt dat hij/zij en zijn familie open minded zijn, dan moet je denken aan dat alcohol, uitgaan, vriendjes thuis uitnodigen etc. heel normaal wordt gezien.

Waarom noemen Marokkanen dit soort gedrag open minded?

Dus alles wat anti-islam is, is open minded?

Je kunt beter zeggen dat jij en je familie niet volgens de Islamitische wetgeving leven.

Niets mis mee overigens, ieder zijn eigen keus, maar gebruik a.u.b. dat open minded niet voor zulke onzin.

14-04-2015, 12:24



Citaat door TYGER:
Als een Marokkaan(se) tegen je zegt dat hij/zij en zijn familie open minded zijn, dan moet je denken aan dat alcohol, uitgaan, vriendjes thuis uitnodigen etc. heel normaal wordt gezien.

Waarom noemen Marokkanen dit soort gedrag open minded?

Dus alles wat anti-islam is, is open minded?

Je kunt beter zeggen dat jij en je familie niet volgens de Islamitische wetgeving leven.

Niets mis mee overigens, ieder zijn eigen keus, maar gebruik a.u.b. dat open minded niet voor zulke onzin.
jij bent ook openminded, te openminded met je gare gayfotos

14-04-2015, 12:27

Citaat door mohand_serieus:
jij bent ook openminded, te openminded met je gare gayfotos
Ik heb je hard geraakt dat je je genoodzaakt voelt om mij overal te volgen meskien.

14-04-2015, 12:28

Citaat door TYGER:
Ik heb je hard geraakt dat je je genoodzaakt voelt om mij overal te volgen meskien.



ga spelen ga a homootje....zelfs in de lucht wil je degene die die foto nam pijpen

14-04-2015, 13:12


Niet iedereen noemt dat open-minded. Open-minded vind ik als iemand zelf kan nadenken ipv uit te gaan van vastgeroeste tradities die misschien wel helemaal niet kloppen en niet in lijn zijn met de islamitische regels.

14-04-2015, 13:35

Citaat door TYGER:
Als een Marokkaan(se) tegen je zegt dat hij/zij en zijn familie open minded zijn, dan moet je denken aan dat alcohol, uitgaan, vriendjes thuis uitnodigen etc. heel normaal wordt gezien.

Waarom noemen Marokkanen dit soort gedrag open minded?

Dus alles wat anti-islam is, is open minded?

Je kunt beter zeggen dat jij en je familie niet volgens de Islamitische wetgeving leven.

Niets mis mee overigens, ieder zijn eigen keus, maar gebruik a.u.b. dat open minded niet voor zulke onzin.

14-04-2015, 15:03
Jij bent echt een verrote mannetje man
Verkaasd . Zich zelf omhoog likkend op de werkvloer
Hier de zwem zemmer uithangen
Met die baby haaien tandjes van je

Ga jezelf bij elkaar rapen en red nog een beetje trots
E verloren zoon

14-04-2015, 16:17
Niets mis mee zegt 'ie dan. Het opleggen van jouw wil aan een ander is één ding inderdaad, maar zeggen dat er niets mis mee is? Past bij dat open minded dat jij hier beschrijft.

14-04-2015, 17:36
Iedereen is op mnl openminded hahaha kijk hoe ze omgaan met je topic? Zie je wel dat het niet alleen om islam gaat en alcohol en drugs en uitgaan? .

14-04-2015, 17:43
Helemaal mee eens.

14-04-2015, 18:30
Iedere keer als ik zijn topics open krijg ik de neiging om hem letterlijk dubbel te vouwen. Sprinkhaan.

14-04-2015, 22:06
Wat is dat de laatste tijd tegen Tyger..? Ik heb toch niets gemist.

14-04-2015, 22:44


Ze zijn jaloers op zijn spannende leven

14-04-2015, 22:46

Citaat door gewoonblond2:
Ze zijn jaloers op zijn spannende leven
Ik heb nog steeds geen grijze Golf 5 gezien.

14-04-2015, 23:14

Citaat door TYGER:
Ik heb nog steeds geen grijze Golf 5 gezien.
Je let niet op, stond een paar x voor je deur.

Pagina's : [1] 2 3