Bekijk volle/desktop versie : Proteïneshake



13-04-2015, 14:06
Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar toch probeer ik het. Ik vind proteineshakes vies om zo te drinken. Kan ik het bijv mengen met wat anders dan alleen melk? Bijv die poeder bij bananenshake, of iets in die richting.

Let me know

14-04-2015, 07:18


Welke drink jij, psyc?

14-04-2015, 10:24
Gooi die troep gauw weg en koop het nooit meer. Je hebt er geen reet aan. Eet gewoon normaal voedsel.

14-04-2015, 10:48

Citaat door Celestial:
Gooi die troep gauw weg en koop het nooit meer. Je hebt er geen reet aan. Eet gewoon normaal voedsel.
Nee het is geen troep. Het is gewoon een natuurproduct. Je moet het zien als aanvulling en niet als vervanging van voedsel.
Ik praat wel over whey

14-04-2015, 10:57



Citaat door Kickass:
Nee het is geen troep. Het is gewoon een natuurproduct. Je moet het zien als aanvulling en niet als vervanging van voedsel.
Ga je nou echt poeder zitten drinken en doen alsof het goed voor je is? Alles wat uit een fabriek komt en niet natuurlijk is, IS TROEP! Je kunt prima zonder en dat is een feit. Jullie zijn gewoon gehersenspoeld en denken echt dat het iets voor jullie doet.

Hhhhhhh! "Ik lach mensen hardop die zeggen ik ga eiwit kopen, want ik fitness nu serieus"


Je hebt het niet nodig! PUNT!

14-04-2015, 12:10

Citaat door Celestial:
Ga je nou echt poeder zitten drinken en doen alsof het goed voor je is? Alles wat uit een fabriek komt en niet natuurlijk is, IS TROEP! Je kunt prima zonder en dat is een feit. Jullie zijn gewoon gehersenspoeld en denken echt dat het iets voor jullie doet.

Hhhhhhh! "Ik lach mensen hardop die zeggen ik ga eiwit kopen, want ik fitness nu serieus"


Je hebt het niet nodig! PUNT!
Doe de groeten aan Drenthe Zuid

14-04-2015, 12:38
Ik gebruik het na het sporten om mn spieren te tot rust te laten komen. Je moet meer info hebbeb over bepaalde zaken hebben voor je er over komt praten.

Ik eet normaal, ik leef normaal en dit is een goede manier om je spieren in je lichaam te laten herstellen.

14-04-2015, 13:08
haal die van body en fit. kwaliteit is mss minder maar de smaken zijn lekker en makkeijk weg te drinken

14-04-2015, 13:46

Citaat door Verschuild:
Ik gebruik het na het sporten om mn spieren te tot rust te laten komen. Je moet meer info hebbeb over bepaalde zaken hebben voor je er over komt praten.

Ik eet normaal, ik leef normaal en dit is een goede manier om je spieren in je lichaam te laten herstellen.
Gooi jezelf aub weg. Ik train al bijna 9 jaar en ik heb nog nooit zulke bullshit gehoord.

Ik irriteer me mateloos aan die noobs die wat video;s hebben bekeken op Youtube en denken dat ze alles weten en experts zijn.

14-04-2015, 18:07
Schelden is nergens voor nodig mensen. Ik stel een simpele vraag. En nee dit is niet van youtube, maar van een voedingscoach.

14-04-2015, 18:14
Verschuild,

Beste is om die rotzooi inderdaad niet te drinken. Zoals onze andere leden hier boven al hebben aangegeven.
Beste manier is goed sporten en na het sporten veel natuurlijk producten te eten met veel eiwitten.
Denk hierbij aan kwark, karnemelk, bananen, etc .. Veel lekkerder, makkelijk verteerbaar en gezond.

Succes!

14-04-2015, 18:15

Citaat door Gizoh18:
haal die van body en fit. kwaliteit is mss minder maar de smaken zijn lekker en makkeijk weg te drinken
Nee niet doen.

14-04-2015, 18:16



Citaat door hbil:
Verschuild,

Beste is om die rotzooi inderdaad niet te drinken. Zoals onze andere leden hier boven al hebben aangegeven.
Beste manier is goed sporten en na het sporten veel natuurlijk producten te eten met veel eiwitten.
Denk hierbij aan kwark, karnemelk, bananen, etc .. Veel lekkerder, makkelijk verteerbaar en gezond.

Succes!
In kwark zitten trage eiwitten. Na het sporten heb je snelle eiwitten nodig en die zitten in Whey.

14-04-2015, 19:06
Ik zal dit zeker meenemen. Bedankt

15-04-2015, 00:49

Citaat door Kickass:
Nee niet doen.
ik heb de onderzoeken gelezen. dan nog ga ik liever voor die dan die smerige niet te zuipen dinge

wrm zegt iedreen hierboven dat het rotzooi is? mgharba met hun bla zonder iets onderzocht te hebbe. als je nou 9 jaar gestudeerd had ipv getraind dn zou ik zeggen oke die weet waar hij het over heeft