Bekijk volle/desktop versie : Open Your Eyes---------------> Love Is In The Air!!!



Pagina's : [1] 2

21-02-2003, 11:00
[GLOW=silver]LIEVE LEDEN
IK HEB HIER MEERDERE MALEN GELEZEN DAT MENSEN ELKAAR HIER OP HET FORUM HEBBEN GEVONDEN EN GELUKKIG SAMEN OUD WILLEN WORDEN
WAT IK JULLIE MET DEZE TOPIC WIL VERTELLEN IS DAT MISSCHIEN WIE WEET JE PRINS OF JE PRINSSES OP HET WITTE PAARD HIER ERGENS KAN ROND HUPPELEN DUS MENSEN HOU JE OREN EN OGEN OPEN EN MISSCHIEN VIND JE DE WARE OOK WEL KIJK MAAR NAAR MIJ EN TETOUANI79 [/GLOW]

21-02-2003, 11:07



Citaat:
Origineel gepost door mimi_tangaouia
[GLOW=silver]LIEVE LEDEN
IK HEB HIER MEERDERE MALEN GELEZEN DAT MENSEN ELKAAR HIER OP HET FORUM HEBBEN GEVONDEN EN GELUKKIG SAMEN OUD WILLEN WORDEN
WAT IK JULLIE MET DEZE TOPIC WIL VERTELLEN IS DAT MISSCHIEN WIE WEET JE PRINS OF JE PRINSSES OP HET WITTE PAARD HIER ERGENS KAN ROND HUPPELEN DUS MENSEN HOU JE OREN EN OGEN OPEN EN MISSCHIEN VIND JE DE WARE OOK WEL KIJK MAAR NAAR MIJ EN TETOUANI79 [/GLOW]
hihihihihi jaaaa wie had dat gedacht he lieffie.

een paar maanden geleden was ik blij met mijn vrijgezellen leventje en nu, jah dat weet je he.


de engel kan niet meer zonder

21-02-2003, 11:09

Citaat:
Origineel gepost door Jebli-Tangaoui
geef mij maar een jeblia die niet eens weet wat een pc is...
hoezo dat nou weer

21-02-2003, 11:16

Citaat:
Origineel gepost door tetouani79
hihihihihi jaaaa wie had dat gedacht he lieffie.

een paar maanden geleden was ik blij met mijn vrijgezellen leventje en nu, jah dat weet je he.


de engel kan niet meer zonder
dat is heel lief van je en je weet het he

21-02-2003, 11:18


ER IS ZEKER "love is in the air" maar ja dat geldt alleen voor jullie tweeen voor de rest heb ik nietsgehoord dat 2 personen elkaar leuk vinden hier op yasmina....



TANGAWIA

21-02-2003, 11:20

Citaat:
Origineel gepost door PerfectTangawia
ER IS ZEKER "love is in the air" maar ja dat geldt alleen voor jullie tweeen voor de rest heb ik nietsgehoord dat 2 personen elkaar leuk vinden hier op yasmina....



TANGAWIA
meid open je ogen wie weet vind jou iemand hier wel leuk you never know

21-02-2003, 11:22

Citaat:
Origineel gepost door PerfectTangawia
ER IS ZEKER "love is in the air" maar ja dat geldt alleen voor jullie tweeen voor de rest heb ik nietsgehoord dat 2 personen elkaar leuk vinden hier op yasmina....



TANGAWIA
ik ook niet hoor....of het mislukt (tenminste van de gene die elkaar hebben gevonden gaat het toch fout)

Maar ik hoop voor jullie inshallah dat het goed blijft.. :romance:

21-02-2003, 11:23

Citaat:
Origineel gepost door elhabiba
ik ook niet hoor....of het mislukt (tenminste van de gene die elkaar hebben gevonden gaat het toch fout)

Maar ik hoop voor jullie inshallah dat het goed blijft.. :romance:
gewoon positief blijven

21-02-2003, 11:23
k loop de ware steeds achterna en ieder keer krijg ik haar nie te pakken. ik loop haar steeds mis, als k bij mjlr ben dan wordt zij naar kletshoek gestuurd door de moderators en als k naar kletshoek ga dan zie k dat ze t weer gaat proberen bij mjlr en hopen dat de moderators haar met rust laten.
ieder keer krijg k alleenmaar de staart van de witte paaard te zien

21-02-2003, 11:25

Citaat:
Origineel gepost door Tnawie
k loop de ware steeds achterna en ieder keer krijg ik haar nie te pakken. ik loop haar steeds mis, als k bij mjlr ben dan wordt zij naar kletshoek gestuurd door de moderators en als k naar kletshoek ga dan zie k dat ze t weer gaat proberen bij mjlr en hopen dat de moderators haar met rust laten.
ieder keer krijg k alleenmaar de staart van de witte paaard te zien
harder rennen!!! dan zie misschien de hele witte paard!!!

21-02-2003, 11:26
die moderators toch, teveel tnawies ?

21-02-2003, 11:28

Citaat:
Origineel gepost door Tnawie
k loop de ware steeds achterna en ieder keer krijg ik haar nie te pakken. ik loop haar steeds mis, als k bij mjlr ben dan wordt zij naar kletshoek gestuurd door de moderators en als k naar kletshoek ga dan zie k dat ze t weer gaat proberen bij mjlr en hopen dat de moderators haar met rust laten.
ieder keer krijg k alleenmaar de staart van de witte paaard te zien
probeer haar voor te zijn jij bent tenslotte de man dus jij moet haar veroveren

21-02-2003, 11:31



Citaat:
Origineel gepost door elhabiba
harder rennen!!! dan zie misschien de hele witte paard!!!
die moderators mogen mij gewoon niet.ik heb ze ook voorgestelt om als ma7ram te functioneren, dus ik, de ware, alle die moderators en met de paard erbij is er helemaal geen plek voor shiytaan. gewoon egt sunna, maar nee, die gasten gunnen mij niks

21-02-2003, 11:33

Citaat:
Origineel gepost door Tnawie
die moderators mogen mij gewoon niet.ik heb ze ook voorgestelt om als ma7ram te functioneren, dus ik, de ware, alle die moderators en met de paard erbij is er helemaal geen plek voor shiytaan. gewoon egt sunna, maar nee, die gasten gunnen mij niks
volgens mij ren je gewoon achter die ware aan die de moderators zelf willen...

21-02-2003, 11:35

Citaat:
Origineel gepost door Anya
die moderators toch, teveel tnawies ?
ze kunnen ok gewoon een pm naar mij toe sturen en vragen of k minder tnawies wil plegen in ruil voor de MEETING met de ware

Pagina's : [1] 2