Bekijk volle/desktop versie : Jongen (17) verdacht van brandstichting Uden



Pagina's : [1] 2

29-03-2005, 13:31

Citaat door Corrie:
http://www.nu.nl/news/503205/13/Jongen_%2817%29_verdacht_van_brandstichting_Uden_% 28video%29.html

Uitgegeven: 29 maart 2005 12:20
Laatst gewijzigd: 29 maart 2005 13:20

UDEN - De politie verdenkt een 17-jarige jongen uit Uden van betrokkenheid bij de brandstichting zondag in de islamitische basisschool Bedir in Uden. Dat heeft de politie dinsdag laten weten.

Bekijk video: Modem/ Breedband

De jongen was zondagavond al aangehouden omdat hij zich volgens de politie "opruierig gedroeg" en een politiebevel om weg te gaan, negeerde. Hij verkeerde volgens de politie onder invloed van alcohol. Na onderzoek is hij verdachte geworden.



17 jaar, weer zo'n kleine heethoofd, schofterig gedrag, wat is dat toch met de jeugd dat ze zo naar geweld grijpen, niet te geloven zeg, hoop dat hij een hele fikse straf krijgt!!!
.

29-03-2005, 13:48



Citaat door Corrie:
17 jaar, weer zo'n kleine heethoofd, schofterig gedrag, wat is dat toch met de jeugd dat ze zo naar geweld grijpen, niet te geloven zeg, hoop dat hij een hele fikse straf krijgt!!!
Slechte jeugd, lastig gevallen door moslims, media geil, baldadigheid, frustratie....weet ik t...

29-03-2005, 13:49

Citaat door Corrie:
http://www.nu.nl/news/503205/13/Jongen_%2817%29_verdacht_van_brandstichting_Uden_% 28video%29.html

Uitgegeven: 29 maart 2005 12:20
Laatst gewijzigd: 29 maart 2005 13:20

UDEN - De politie verdenkt een 17-jarige jongen uit Uden van betrokkenheid bij de brandstichting zondag in de islamitische basisschool Bedir in Uden. Dat heeft de politie dinsdag laten weten.

Bekijk video: Modem/ Breedband

De jongen was zondagavond al aangehouden omdat hij zich volgens de politie "opruierig gedroeg" en een politiebevel om weg te gaan, negeerde. Hij verkeerde volgens de politie onder invloed van alcohol. Na onderzoek is hij verdachte geworden.



17 jaar, weer zo'n kleine heethoofd, schofterig gedrag, wat is dat toch met de jeugd dat ze zo naar geweld grijpen, niet te geloven zeg, hoop dat hij een hele fikse straf krijgt!!!
De jeugd van tegenwoordig is totaal de weg kwijt. Ze doen dingen om hun woede te uiten, heel zwak.

Zulk soort kinderen moeten achter slot en grendel!

29-03-2005, 13:53

Citaat door metalex79:
Slechte jeugd, lastig gevallen door moslims, media geil, baldadigheid, frustratie....weet ik t...
Stel dat zij lastig zijn gevallen door de Moslims, moeten zij dan maar een Islamitische basisschool in de brand steken? Nee toch, is daadwerkelijke onzin.

29-03-2005, 13:59



Citaat door NisreN:
Stel dat zij lastig zijn gevallen door de Moslims, moeten zij dan maar een Islamitische basisschool in de brand steken? Nee toch, is daadwerkelijke onzin.
Daarom word hij ook opgepakt.

29-03-2005, 14:02

Citaat door Mr. Brownstone:
Daarom word hij ook opgepakt.
Precies.

Zeer triest.

29-03-2005, 14:04

Citaat door NisreN:
Stel dat zij lastig zijn gevallen door de Moslims, moeten zij dan maar een Islamitische basisschool in de brand steken? Nee toch, is daadwerkelijke onzin.
Had Theo van Gogh Mohammed B lastig gevallen? Das toch ook onzin?

29-03-2005, 14:08

Citaat door metalex79:
Had Theo van Gogh Mohammed B lastig gevallen? Das toch ook onzin?
Lastig vallen vind ik nog een groot woord, ik zou eerder zeggen dat TvG Mohammed B erg heeft gekwetst met zijn uitspraken.

29-03-2005, 14:09

Citaat door NisreN:
Lastig vallen vind ik nog een groot woord, ik zou eerder zeggen dat TvG Mohammed B erg heeft gekwetst met zijn uitspraken.
wie weet hadden kinderen van die school die gozer heel erg gekwetst met hun uitspraken.....

29-03-2005, 14:15

Citaat door metalex79:
wie weet hadden kinderen van die school die gozer heel erg gekwetst met hun uitspraken.....
Ik weet wel zeker van niet.

29-03-2005, 14:16

Citaat door NisreN:
Ik weet wel zeker van niet.
want? jij bent die gozer van 17? Of ben je zo naief om te denken dat kleine moslimjongentjes heeeeeel erg braaf en lief zijn?

29-03-2005, 14:21

Citaat door metalex79:
want? jij bent die gozer van 17? Of ben je zo naief om te denken dat kleine moslimjongentjes heeeeeel erg braaf en lief zijn?
Niemand is braaf en lief. Geloof jij nou echt dat die Moslims op die school de verdachte hebben gekwetst met woorden? Kom op zeg, die jongen van 17 heeft gewoon een hekel aan allochtonen omdat een allochtoon TvG heeft vermoord, hij uit zijn woede af op een Islamitische basisschool die er gewoon niets mee te maken heeft. Die kinderen hebben hem niks misdaan, ik weet het wel zeker. En stel dat die kinderen hem wel wat misdaan hebben, dan zou die verdachte van 17 hen toch wat aan doen en niet die school? Of hij moet héél erg doorgedraaid zijn.

29-03-2005, 14:26



Citaat door NisreN:
Niemand is braaf en lief. Geloof jij nou echt dat die Moslims op die school de verdachte hebben gekwetst met woorden? Kom op zeg, die jongen van 17 heeft gewoon een hekel aan allochtonen omdat een allochtoon TvG heeft vermoord, hij uit zijn woede af op een Islamitische basisschool die er gewoon niets mee te maken heeft. Die kinderen hebben hem niks misdaan, ik weet het wel zeker. En stel dat die kinderen hem wel wat misdaan hebben, dan zou die verdachte van 17 hen toch wat aan doen en niet die school? Of hij moet héél erg doorgedraaid zijn.
Dammn...dus als ik nu n moskee in brand steek is dat mijn woede omdat TvG dod is gestoken? White power en extreem rechts bestaan al langer in Nederland dan TvG dood is, de hekel die er is naar allochtonen komt niet voort uit de moord van TvG.....Ben je nu echt zo naief en blind of lijkt dat nu zo?

"Die kinderen hebben hem niks misdaan, ik weet het wel zeker" en hoe kan je dat dan zo zeker weten? Was je er bij? ken je al de kinderen op die school? Of ken je die gozer van 17 toevallig? En wat als die gozer van 17 een indo is? Das ook n allochtoon.....

29-03-2005, 14:32

Citaat door Charafeddine:
en weer vrijgelaten zeker...........
uiteraard...hij moet ook naar school

29-03-2005, 14:34

Citaat door NisreN:
Niemand is braaf en lief. Geloof jij nou echt dat die Moslims op die school de verdachte hebben gekwetst met woorden? Kom op zeg, die jongen van 17 heeft gewoon een hekel aan allochtonen omdat een allochtoon TvG heeft vermoord, hij uit zijn woede af op een Islamitische basisschool die er gewoon niets mee te maken heeft. Die kinderen hebben hem niks misdaan, ik weet het wel zeker. En stel dat die kinderen hem wel wat misdaan hebben, dan zou die verdachte van 17 hen toch wat aan doen en niet die school? Of hij moet héél erg doorgedraaid zijn.
Mijn kind doet nooit wat, het vereerd alleen de moordenaar van TvG.

Pagina's : [1] 2