Bekijk volle/desktop versie : Dames die zijn geëmigreerd vanwege hun partner.



09-04-2015, 23:40
Salaam ou 'alaykoum

Deel jullie ervaringen.

Waar komen jullie vandaan? En naar waar zijn jullie geëmigreerd?
Hoe hebben jullie dit in het begin ervaren? En hoe gaat het nu?
Woonden jullie partners al in dat land? Of zijn jullie samen geëmigreerd?

Ben benieuwd/nieuwsgierig.



10-04-2015, 00:15


Ik ken een buurvrouw. Ze is volgende week weer in nederland

10-04-2015, 01:45
super ervaring. Kom aus Nl natuurlijk en mn man is canadees en woon nu een jaar in canada.

10-04-2015, 03:30

Citaat door ILoveMySon:
super ervaring. Kom aus Nl natuurlijk en mn man is canadees en woon nu een jaar in canada.
Hoe heb je m leren kennen?

10-04-2015, 20:55



Citaat door ILoveMySon:
super ervaring. Kom aus Nl natuurlijk en mn man is canadees en woon nu een jaar in canada.
Super! En bevalt het jou daar? Hoe is het leventje in Canada? Veel last van heimwee gehad?

10-04-2015, 20:56
wij gaan samen na belgie, valt dat ook onder emigreren?

10-04-2015, 20:59

Citaat door fessia_ka:
wij gaan samen na belgie, valt dat ook onder emigreren?


Ja hoor, woon zelf in België. In sha Allah zul je het hier goed naar je zin hebben. Ieder land heeft zijn voor- en nadelen.

10-04-2015, 21:15

Citaat door -Sincere-:


Ja hoor, woon zelf in België. In sha Allah zul je het hier goed naar je zin hebben. Ieder land heeft zijn voor- en nadelen.
Haha voor mij wordt t ff wennen, ga 2 uur verderop wonen.. mijn man woont net van de grens nog in nl, straks aan de andere kant van de grens ma dan in belgie. ben benieuwd! vidnt wel leuk heb er wel zin in

10-04-2015, 21:17

Citaat door fessia_ka:
Haha voor mij wordt t ff wennen, ga 2 uur verderop wonen.. mijn man woont net van de grens nog in nl, straks aan de andere kant van de grens ma dan in belgie. ben benieuwd! vidnt wel leuk heb er wel zin in
Ghayr in sha Allah.