Bekijk volle/desktop versie : Hoofdoek&Zwemmmen??



Pagina's : [1] 2 3

08-04-2015, 23:37
Salaaam alaikoem dames,
Ik vroeg me af wat jullie hoofdoek dragende meiden aantrekken tijdens het zwemmen in Marokko op het strand.
Zelf ben ik egt naar iets op zoek en een brukini te dragen vind ik persoonlijk een beetje te ouderlijk(meer voor moeders enzo).
Alvast bedankt dames! wa salaam alaikoem

08-04-2015, 23:49


Een broekje en een hempje ofsow

09-04-2015, 02:23
Ik heb weleens vrouwen gezien op het strand die de bodem van een ton eruit hebben gehaald om vervolgens in de ton te staan en daarmee de zee in gaan. Praktisch is het niet, maar zo zie je jouw vormen niet in het water

09-04-2015, 02:50
Niet zwem niet meer sinds ik hoofdoek draag openbaar heb nog niks gevonden kwa kleren waar je geen vormen in ziet zodra je uit het water komt plakt alles en ben je weer bij af

09-04-2015, 07:51


Koop een zwembad aub zet die op een beschutte plek of binnenplaats van je huis en zwem voor je leven.
Ik heb dat nooit begrepen, hoofddoek dragen en gaan zwemmen in de zee, plakkende kledingstukken, allemaal halfblote kerels met smartphones, sorry wat bezielt je.
En burkini meer voor moeders? Omg jij bent zot.
Goed moet je zelf weten,zoek je toch nog een alternatief, idee vn AbouRfissa is nog een goeie.

09-04-2015, 07:56
In marokko heb je als t goed is en je met de auto bent altyd de mogelijkheid om stranden te bezoeken met heel weinig volk. Dus ook al zit er iemand zie je elkaar als mieren. Dus ook al plakt alles ofzo is dat minder erg .. mocht er toch iemand aankomen zie je dat vaak van ver al gebeuren en kun je jezelf nog deftig maken.
Ook al draag k nog geen hoofddoek gaan mn man en ik altyd naar stranden waar bijna geen volk is. Zowel in marokko als in andere landen. Gewoon omdat we t zoiezo ni meer oke vinden om zo als sardientjes naast elkaar te bakken met alle blote lichaamsdelen van anderen in your face. In rustige stranden ben je veel meer op je gemak.

09-04-2015, 08:05
Ik raad je niet aan te gaan zwemmen in openbare ruimtes. Wat voor pak je ook aantrekt. Je ziet meestal toch vaak de vormen, omdat kleding aan je huid gaat kleven.

09-04-2015, 08:06

Citaat door AyaSophia:
In marokko heb je als t goed is en je met de auto bent altyd de mogelijkheid om stranden te bezoeken met heel weinig volk. Dus ook al zit er iemand zie je elkaar als mieren. Dus ook al plakt alles ofzo is dat minder erg .. mocht er toch iemand aankomen zie je dat vaak van ver al gebeuren en kun je jezelf nog deftig maken.
Ook al draag k nog geen hoofddoek gaan mn man en ik altyd naar stranden waar bijna geen volk is. Zowel in marokko als in andere landen. Gewoon omdat we t zoiezo ni meer oke vinden om zo als sardientjes naast elkaar te bakken met alle blote lichaamsdelen van anderen in your face. In rustige stranden ben je veel meer op je gemak.
Of dit idd

09-04-2015, 08:08

Citaat door MamaVanM:
Of dit idd
Ja want er wordt toch gezegd islamitisch gezien als je t echt correct wil doen mag je op stranden nie zo halfnaakt gezien worden maar ook het zien van anderen is ni toegestaan. Dus ja een rustige strand biedt daarin wel een uitkomst.

09-04-2015, 17:19
nta ze3ma 3lach kat uppie had topic

09-04-2015, 17:26
Wa alaikoumsalaam. Zoals anderen al zeiden,het is niet toegestaan zelfs een burkini bedekt niet voldoende. Optie is om een huisje met zwembad te huren, beetje afgelegen waar je heerlijk kan zonnen en zwemmen voor een weekje of twee ofzo.

09-04-2015, 17:36
Makane3refshi Bezzaf 3la L'islaam Oe Bghit Nt3ellem Menkoem Shwiya. Allah ijaziekoem Bikhier.

09-04-2015, 17:40


Wat heeft de hoofddoek ermee te maken? Dus voor een dame die dagelijks geen hoofddoek draagt is het volkomen ok om half naakt tussen de mannen te gaan zwemmen?
Ik snap dit nooit hoor.

09-04-2015, 17:48
Een dame die normaal geen hoofddoek draagt zal zich hier niet zo snel druk om maken.

09-04-2015, 17:48

Citaat door Toevallig_:
Makane3refshi Bezzaf 3la L'islaam Oe Bghit Nt3ellem Menkoem Shwiya. Allah ijaziekoem Bikhier.
Ameeeeen

wa quol rabbi zidni 3lima

Pagina's : [1] 2 3