Bekijk volle/desktop versie : THe Sunnies are mad because of my topic



07-04-2015, 13:49
Alsjeblieft geen gekke dua doen


Ik denk dat het geen sunna is namelijk om iemand iets naars te wensen... ou allah w a3lam!



Ik hou sowieso van jullie!

07-04-2015, 13:53



07-04-2015, 13:59

Citaat door Felicitous:
why are you feeling zo aangesproken (met amerikaans accent)

07-04-2015, 14:04
Sunnies, wat ben je zelf dan? deze term wordt voor andere doeleinden gebruikt.... Betrapte mij moeder ook laatst.... ik heb een hele mooie goede tasoeniet gevonden voor jou

07-04-2015, 14:06



Citaat door BadCooper:
Sunnies, wat ben je zelf dan? deze term wordt voor andere doeleinden gebruikt.... Betrapte mij moeder ook laatst.... ik heb een hele mooie goede tasoeniet gevonden voor jou
sunnies is een pejoratief geworden.. ofwel.. wordt vaak als een scheldwoord gebruikt..

07-04-2015, 14:08
Check je hoekje.

07-04-2015, 14:10
Ik verafschuw jouw topic omwille van Allaah azzawadjaal...
Je bent fitna aan het zaaien over de muslimien ..
Je openbaart andermans zonden en verspreid deze onder de muslimien..
Ik verafschuw dit gedrag en keur het af.

Je bent gevaarlijk bezig " zuster " maar je denkt dat het een of ander spel is.
Je bent jezelf aan het schaden en je hebt hetzelf niet eens door.
Dit zijn serieuze kwesties. Je kunt niet gaan roddelen en lasteren over anderen en daarin de hijaab en de baard ( gedragscode in uiterlijkheden fie islam ) gaan bespotten en hierop afgeven.

Als het je werkelijk om de zonde alleen ging en de 2 mensen , dan zou je Omwille van Allaah de sunnaah zaken niet afvallen of erbij betrekken .
Dat je dit doet daarmee associeer jij een zonde / een fout met de verplichtingen qua uiterlijkheden die de moslim hoort te volgen volgens islam.
Ik ben boos om jouw omwille van Allaah dat jij zulk gedrag vertoont waarin je de goede zaken en onze verplichtingen benadeelt door dit te rechtvaardigen door de fouten van anderen te openbaren en dit als rechtsgeldige redenen aan te voeren om de islamitische kledij te bespotten en de baard.

Je bespot deze zaken want je betrekt en associeert ze met " zondes van de mensen" .
Voor jouw informatie ; elk mens is een zondaar .
En als we jouw theorie zouden volgen " astagfirollah " dan zou niemand zich zo moeten kleden omdat sunnies geen fouten of zondes kunnen hebben volgens jouw kortzichtige redeneringen .


Subhannalah .

07-04-2015, 14:12

Citaat door layla222:
Ik verafschuw jouw topic omwille van Allaah azzawadjaal...
Je bent fitna aan het zaaien over de muslimien ..
Je openbaart andermans zonden en verspreid deze onder de muslimien..
Ik verafschuw dit gedrag en keur het af.

Je bent gevaarlijk bezig " zuster " maar je denkt dat het een of ander spel is.
Je bent jezelf aan het schaden en je hebt hetzelf niet eens door.
Dit zijn serieuze kwesties. Je kunt niet gaan roddelen en lasteren over anderen en daarin de hijaab en de baard ( gedragscode in uiterlijkheden fie islam ) gaan bespotten en hierop afgeven.

Als het je werkelijk om de zonde alleen ging en de 2 mensen , dan zou je Omwille van Allaah de sunnaah zaken niet afvallen of erbij betrekken .
Dat je dit doet daarmee associeer jij een zonde / een fout met de verplichtingen qua uiterlijkheden die de moslim hoort te volgen volgens islam.
Ik ben boos om jouw omwille van Allaah dat jij zulk gedrag vertoont waarin je de goede zaken en onze verplichtingen benadeelt door dit te rechtvaardigen door de fouten van anderen te openbaren en dit als rechtsgeldige redenen aan te voeren om de kledij te bespotten.

Je bespot deze zaken want je betrekt en associeert ze met " zondes van de mensen" .
Voor jouw informatie ; elk mens is een zondaar .
En als we jouw theorie zouden volgen " astagfirollah " dan zou niemand zich zo moeten kleden omdat summier geen fouten of zondes kunnen hebben volgens jouw kortzichtige redeneringen .


Subhannalah .

07-04-2015, 14:23
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

07-04-2015, 14:29

Citaat door Felicitous:
sunnies is een pejoratief geworden.. ofwel.. wordt vaak als een scheldwoord gebruikt..
Ligt aan de context, je hebt westerse media ivm het midden oosten, je hebt de 'verwerperaars' maar je hebt dus ook Marokkaanse meiden die hier een eigen draai aan geven, bizar.