Bekijk volle/desktop versie : Mensen die het altijd nodig vinden om te zeiken



Pagina's : [1] 2 3

05-04-2015, 21:01
Ik vind het zo vreselijk irritant. Alsof die fucking coupe van hen vader is. Waarom irritant doen? Waarom?
Ik hou van deze vrouw.
http://https://www.facebook.com/video.php?v=777544932315335

Alleen had ze meer hen mond moeten snoeren of beter hoeken. Maar haar kind was erbij dus ik begrijp het.

Pff zulke vieze hollandien die stoer proberen te doen wil ik echt altijd doodslaan. Hoe durf je zo tegen mij te praten en wat van mij te eisen?!

05-04-2015, 21:21


Eeeh stiltecoupe is stiltecoupe

hoe irritant als er dan van zulke onbeschofte mensen rondlopen

05-04-2015, 21:37
Gatverdamme wat een walgelijke vertoning! Mensen moeten hun bekken dicht houden in de stilte coupé! Anders ga je toch ergens anders zitten met je domme telefoongesprek..

05-04-2015, 21:39
Wat een belachelijk onderontwikkeld mens. regels zijn er om nagestreeft te worden... ze zorgen voor structuur en chaos Wordt vermeden. Zij acht zich kennelijk hoger dan een ander. Ze hadden haar uit die trein moeten zetten

05-04-2015, 21:44


En dan typisch weer die nlers..zij dreigt en niemand durft iets te zeggen. het zijn zulke types die savonds inloggen op bijvoorbeeld mnl en topics openen om hun frustraties te uiten ...
Voorbeeld lid professor.

05-04-2015, 21:50
Stelletje angsthazen, ze hadden haar bij haar lelijke kroeshaartjes de trein uit moeten sleuren.. Mijn grootste ergernis; mensen die luid telefoneren in de trein! En dan nog wel in de stiltecoupé.. Tot overmaat van ramp nog agressief doen als je er op wordt aangesproken.. Asociaal gedrag..

05-04-2015, 21:54
Hahahahaha

Eerlijk het is wel grappig. Ze heeft ze stil gekregen

05-04-2015, 21:54
Sorry jullie overdrijven allemaal een voor een. Zijn julie gek geworden ofso? Hoe ziek is dat eigenlijk wel niet om iemand anders dwingen stil te zijn door een of andere gare regeltje. Flikker toch een eind op. Niemand maar dan ook niemand gaat mij beetje opleggen om mijn mond dicht te houden. Ze had hen daar allemaal even goed moet laten zien dat ze niet verder mochten gaan. Hoe durven ze?

05-04-2015, 21:57

Citaat door Dunya.:
Sorry jullie overdrijven allemaal een voor een. Zijn julie gek geworden ofso? Hoe ziek is dat eigenlijk wel niet om iemand anders dwingen stil te zijn door een of andere gare regeltje. Flikker toch een eind op. Niemand maar dan ook niemand gaat mij beetje opleggen om mijn mond dicht te houden. Ze had hen daar allemaal even goed moet laten zien dat ze niet verder mochten gaan. Hoe durven ze?
Dat heet respect. Als k van plan ben om luid te bellen ga ik ni in de stille coupe zitten zo simpel. als iedereen maar lak heeft aan alle regeltjes he dan zou t er nogal uitzien.

05-04-2015, 21:57

Citaat door Dunya.:
Sorry jullie overdrijven allemaal een voor een. Zijn julie gek geworden ofso? Hoe ziek is dat eigenlijk wel niet om iemand anders dwingen stil te zijn door een of andere gare regeltje. Flikker toch een eind op. Niemand maar dan ook niemand gaat mij beetje opleggen om mijn mond dicht te houden. Ze had hen daar allemaal even goed moet laten zien dat ze niet verder mochten gaan. Hoe durven ze?

Volgens mij ben jij gek.. Waarom in de stiltecoupé zitten als je wilt bellen?! Sta jij boven de regels? Hoe ziek is het als 1 asociale figuur de rust van een hele coupé moet verstoren..

05-04-2015, 21:58
Als je daar in slaap valt en begint te snurken. Word je gedragen naar een andere coupe?

Het is maar een vraag

05-04-2015, 21:59

Citaat door AyaSophia:
Dat heet respect. Als k van plan ben om luid te bellen ga ik ni in de stille coupe zitten zo simpel. als iedereen maar lak heeft aan alle regeltjes he dan zou t er nogal uitzien.
Ja dus als het elders druk is en dat blijft nog als enige optie?
Ga toch weg. Vind het echt absurd hoor.
Je bevind je op een openbare plek. Rust kan je maar thuis krijgen.

05-04-2015, 22:00


Het ergste vind ik dat ze zo scheld waar haar kleine kind bij is.

05-04-2015, 22:03

Citaat door Xaviera:
Het ergste vind ik dat ze zo scheld waar haar kleine kind bij is.
Niet liegen.
Ik heb haar niet horen schelden.
Ze zei alleen: wie ben jij, maar wie ben jij?!?!


En diegene die filmde verdient executie.

05-04-2015, 22:03

Citaat door Dunya.:
Ja dus als het elders druk is en dat blijft nog als enige optie?
Ga toch weg. Vind het echt absurd hoor.
Je bevind je op een openbare plek. Rust kan je maar thuis krijgen.
Eh nee k blijf maar dat effe terzijde. Als alles vol zit ga je in de stille coupé zitten en hou je je aan de regels of je gaat elders staand bellen. Ook op openbare ruimtes gelden er regels. Ik snap t ni... dus t komt erop neer dat jij je ni wil houden aan de regels?

Pagina's : [1] 2 3