Bekijk volle/desktop versie : Zomer 2015 Inschallah



Pagina's : [1] 2

05-04-2015, 12:37
Dames wie gaat in de ramadan op vakantie?
Zijn er al mensen die geboekt hebben? Wil de prijzen vergelijken.....

05-04-2015, 13:02


marokko of....

05-04-2015, 14:30

Citaat door Moesiba4real:
marokko of....
Ga jij in de Ramadan naar Marokko?

05-04-2015, 15:05
Nee wrs na de ramadan pas..

05-04-2015, 15:06


Niemand die plannen heeft gemaakt?

05-04-2015, 15:19
Planning hier is Marokko. Als ik ga dan wordt het gewoon vakantie rkempoe.

05-04-2015, 15:39

Citaat door Jst_s:
Planning hier is Marokko. Als ik ga dan wordt het gewoon vakantie rkempoe.
Heel de ramadan in Marokko? Heerlijk man rkemooe, gewoon rusten rusten en nog een uitrusten. Hou d'r eigenlijk ook van om geen drukke plekken te bezoeken in Marokko.

05-04-2015, 15:59

Citaat door Dankbaar--:
Heel de ramadan in Marokko? Heerlijk man rkemooe, gewoon rusten rusten en nog een uitrusten. Hou d'r eigenlijk ook van om geen drukke plekken te bezoeken in Marokko.
Nee, zal denk ik vast laatste week zijn. Het is rustgevend en geniet ook volop van mijn rust, maar ik doe het meer voor mijn ouders, in het bijzonder mijn moeder.

Ik houd zeker van reizen maar zou nooit in hoogseizoen willen reizen. Te druk gewoon.

05-04-2015, 16:41
Ik ga voor het eerst met drie kids en de auto. Wat moet ik zeker niet vergeten? Ik wil er nog niet aan denken maar kan beter denk ik nu al beginnen

05-04-2015, 20:03

Citaat door Angel_Sweetness:
Ik ga voor het eerst met drie kids en de auto. Wat moet ik zeker niet vergeten? Ik wil er nog niet aan denken maar kan beter denk ik nu al beginnen
Hoe oud zijn je kids?

Spullen in de auto;
- natje doekjes
- plastic zakjes
- koelbox
- kleding
- dekens
- mp3, speelgoed, leesboek voor de kids
- thermoskannen
- zonnebrand crème voor de kids

05-04-2015, 20:58
Ik ga in sha Allah, maar ik boek altijd last minute

05-04-2015, 21:03
Is rkempoe de bergen? Krijgen jullie daar geen uitslag?
Als k vroeger 1 nacht doorbracht in de bergen waar mama van afkomstig is...is letterlijk 10km buiten tetouan en kei dicht tegen de auto weg... kreeg k over heel mn lijf rode brandende vlekken. Sommigen vulden zich met vocht. Mn zussen en broers ook. Paar jaar geleden heb k er ni overnacht .. wel n hele dag doorgebracht en toen begon t al aan mn voeten.. wel jammer want t verpest je verblijf daar

05-04-2015, 21:29



Citaat door AyaSophia:
Is rkempoe de bergen? Krijgen jullie daar geen uitslag?
Als k vroeger 1 nacht doorbracht in de bergen waar mama van afkomstig is...is letterlijk 10km buiten tetouan en kei dicht tegen de auto weg... kreeg k over heel mn lijf rode brandende vlekken. Sommigen vulden zich met vocht. Mn zussen en broers ook. Paar jaar geleden heb k er ni overnacht .. wel n hele dag doorgebracht en toen begon t al aan mn voeten.. wel jammer want t verpest je verblijf daar
SoubhannAllah daar kreeg ik vroeger ook altijd last van in leblad badiya
Ze noemde ons altijd ntouma S7ab lgarirzj mankeren altijd wat S7ab Danone

05-04-2015, 21:59

Citaat door AyaSophia:
Is rkempoe de bergen? Krijgen jullie daar geen uitslag?
Als k vroeger 1 nacht doorbracht in de bergen waar mama van afkomstig is...is letterlijk 10km buiten tetouan en kei dicht tegen de auto weg... kreeg k over heel mn lijf rode brandende vlekken. Sommigen vulden zich met vocht. Mn zussen en broers ook. Paar jaar geleden heb k er ni overnacht .. wel n hele dag doorgebracht en toen begon t al aan mn voeten.. wel jammer want t verpest je verblijf daar
Nee joh. Wij hebben alle luxe daar, maar het is gewoon erkempoe.

Pagina's : [1] 2